• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Kutmuizen, hou verdomme eens op met dat geknaag! Dankzij jullie ben ik vannacht maar op de bank wezen slapen met de katten naar boven, maar het houdt maar niet op. AARGH! IK WIL GEWOON IN RUST KUNNEN SLAPEN!!!
    Muizenval neerzetten?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb spierpijn van het bankdrukken.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 8:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    I don't know what to do anymore


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ga iets doen... D:


    Caution first, always.

    Dauth schreef:
    (...)Muizenval neerzetten?


    Hebben we ook al geprobeerd, maar ze trappen er niet in. Ze zijn dr te slim voor ofseu. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga dood als mijn moeder dit vind :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    Ik ga dood als mijn moeder dit vind :']


    Nieuwsgierig nu ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    A Jurrasic Park RPG would be so awesome...


    That would indeed be awesome ;o



    Ja, lekker dat jullie die krattenbier ook op wiebetaaltwat zetten, maar er niet eens een hele krat opgegaan dus jullie hebben de rest gewoon voor jezelf kunnen houden, waarom moet dan wel iedereen mee betalen voor die volle twee kratten >.< ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als hij het nu nog niet doorheeft, ga ik echt met een baksteen tegen zijn hoofd kunnen kloppen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nu kan ik de foto's eindelijk inlijsten :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    KillianHook schreef:
    (...)

    Nieuwsgierig nu ;'D


    Mijn eigen pc is kapot en ik heb nog geen nieuwe dus mocht ik tijdelijk op mijn moeders pc. Nu heb ik wat manga pagina's gedownload en fan manga's en laten we zeggen dat de inhoud nou niet echt iets is waar mijn moeder blij van wordt. :']

    ---

    Oke, ik zit hier met een sweater aan, daar onder een hemd en een lang t-shirt, dikke sokken en ook nog eens onder een deken. En heb het nog altijd koud. Loopt mijn buurmeisje buiten in korte mouwen en in rokje met een panty aan. Ik begrijp dat ik door al die pillen het snel koud krijg maar dit is ook overdrijven hoor -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben zo moe...


    Your make-up is terrible

    KillianHook schreef:
    (...)

    Wel, een ding is zeker dat het dan geen echte vriendinnen zijn als ze zo iets verzinnen. En als jouw vriend vertrouwen in je heeft zou hij moeten geloven dat er daadwerkelijk niets gebeurd is.


    Het zijn niet eens vriendinnen, een paar stomme bitches. x(
    En ik hoop het maar gewoon ;/

    Eauton schreef:
    (...)Ohnoooo!!!!
    Tell him(hem?) the truth. ^^
    (Of hun?)

    Ik snap van mezelf niet eens dat ik zonet een Tumblr account heb aangemaakt, snap niets van Tumblr. :W


    Ik heb het hem al verteld, maar ik weet niet echt of hij het gelooft. Maar daar zal ik me wel weer te druk om maken. ;/


    wat was dit ookalweer

    Vreemd om hier weer 'terug' te zijn. Hii. I guess.


    :)

    I'm gonna fail.


    help