• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Ik wil gewoon heel veel slapen en eten en voor de rest niks meer. Lijkt me nog best wel leuk ook.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 18:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben gesloopt. Gelukkig heb ik morgen een vrije dag ;3


    26 - 02 - '16

    Vervelend dat sommige mensen 'heel blij' zijn voor je op social media, dan vervolgens achter je rug om lopen te roddelen en je volledig de grond in boren.
    stom kind


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Dat moment dat je via skype hoort, omdat je broertje beneden zit, dat je ouders met een dominee maken en dat ze zich zorgen maken over jou. o.o

    NEE. Donder op met je kut religie. Ik hoef het niet!


    26 - 02 - '16

    Waarom moet ik altijd tegen mensen aankijken die beter zijn dan mijzelf..


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Oh well ik wil gewoon door een trein overreden worden ofzo. Ik ben klaar met al dat gekut hier.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    I believe, without your love I will be incomplete


    26 - 02 - '16

    Ik voel me als een soort drilpudding. Alsof ik in elkaar ga zakken. En ik heb het tyfus koud, jezus kan de verwarming aan?!


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Ik wilde heel graag een tupperware bidon. Dus mama was zo lief om er een set van twee bidons te bestellen. Zijn ze eindelijk na drie weken binnen. Komt mijn zus dood leuk aan: 'ik wil er ook een.' En nu moet ik er een afstaan terwijl zij nooit zo'n ding gewild had...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yay voor addblock. Toch koop ik maandag, als dat kan, weer GM. Like, compleet blut >.>

    EN IK WIL WEER NAAR NIJMEGEN *heimwee naar kamer is weird*...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Uuuuuuugh. IK HEB GEEN GM MEER. Ik ben mijn ananas kwijt! D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 11:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Uuuuuuugh. IK HEB GEEN GM MEER. Ik ben mijn ananas kwijt! D:


    Ik leef met je mee...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Ik leef met je mee...
    Ik zie net dat ik nog 41 credits had! Hallo GM voor 1 maand *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo veel te doen. O.O


    :)

    This question will be my dead.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered