• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Goed zo, Erieka. Je hebt weer eens pepernoten gegeten in de ochtend en nu ben je misselijk. Heel slim hoor (cat)


    26 - 02 - '16

    Waarom 1) ben ik een stijfkop?, 2) kan ik slecht tegen mijn verlies?, 3) kan ik 't niet gewoon accepteren en doorgaan i.p.v. anderen verwijten niet duidelijk te zijn geweest? - ik had gewoon beter moeten zijn - en 4) ben ik zo competitief ingesteld? Gurl, you need to work on that. (cat)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 10:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat was nou niet het berichtje waar ik op zat te wachten.


    'Darling, just hold on'

    Verdomme.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lijstje maken van alle shizzle die je moet doen en je hoofd uitzetten. Sla je erdoor heen want verknal je deze tentamenweek, dan ben je de sjaak. ¿Que eso no te gustan mucho, sí? - ¡Pienso que!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    oh, ik hou van die popcorntopics. Ik zat net zo hard te lachen dat mijn ouders vroegen of alles okay was


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Toch jammer dat ik dat dan niet doe.


    Tijd voor koffie.

    Lensherr schreef:
    oh, ik hou van die popcorntopics. Ik zat net zo hard te lachen dat mijn ouders vroegen of alles okay was


    Ik moet eigenlijk gaan douchen maar ik stel het nog wel even uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik moet eigenlijk gaan douchen maar ik stel het nog wel even uit.


    Same here :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Don't fucking talk to me.


    kindness is never a burden.

    Aaww ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop echt dat mensen ook zin in het verhaal hebben, zoals ik er zin in heb.


    wat was dit ookalweer

    Sommige mensen kunnen echt overdrijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nu heb ik zin in een Purge - RPG. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Nu heb ik zin in een Purge - RPG. :<


    Dat had ik ook, maar ORPG's schijnen er elke keer mee te kappen. ;c


    Your make-up is terrible