• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Ahh mijn RPG is echt mislukt :'( Mja hahaha ik gebruik dat personage dan wel voor een andere RPG


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Schrijven gaat zo langzaam vandaag. x_x Waarom?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik ken verder niemand die dat graag wilde, maar ik best weer een poging wagen hoor. (krul)

    Gezellig, ik praat even verder in GB voor we het volspammen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Balls. Als ik niet direct hier een bericht plaats wanneer een nieuw topic is geopend, vergeet ik gewoon dat 'ie bestaat. O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Please... ik snap dat je gevoelens in de war zijn, wat je gevoel voor mij betreft.
    Maar, totdat je weet wat je echt voor mij voelt,
    Wil je Tot die tijd uit mijn dromen blijven???
    Want je brengt me zo in de war (cat)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 21:42 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tja, dan laat je in de sims Middeleeuwen twee mannen met elkaar trouwen :Y) Wohoo, go homohuwelijk in de Middeleeuwen!


    Stenenlikker

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 23:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben zo. moe. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I burned myself, quite bad. I need to get some ice. It was funny.


    Tijd voor koffie.

    Ik besef nou pas dat ze bij de bieb echt weinig boeken hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Elrohir schreef:
    Tja, dan laat je in de sims Middeleeuwen twee mannen met elkaar trouwen :Y) Wohoo, go homohuwelijk in de Middeleeuwen!

    Been there, done that :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dead, ik wil echt langer kunnen slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    Dead, ik wil echt langer kunnen slapen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word er helemaal ziek van. Al die 5 Seconds Of Summer, One Direction en al die shitty verhalen over depressie. Dan kunnen die meisjes van 14 of 15 die allemaal zeggen dat "ze zich hebben gesneden" en "in een depressie zitten", maar dan liegen ze. In die verhalen versterken ze het. "Oh ik ben depressief dus ik snijd mezelf maar, ik word gepest dus ik wil maar zelfmoord plegen", ja fuck dat. Als je gepest wordt durf je heus niet zomaar zelfmoord te plegen. Als je depressief bent ga je jezelf heus niet zomaar snijden. En als dan poef, Harry fucking Styles komt en zegt dat ze moeten stoppen dan doen ze het zomaar. Het duurt maanden voordat je helemaal clean bent, en in een depressie kan je best vrolijk zijn. Het shittige is dat je gewoon niet meer weet wat je moet doen, en geloof me, je start heus niet zomaar een relatie met een beroemdheid. "Oh die fans van hem gaan op me haten dus ik snijd mezelf maar". Kijk eens rond. Denk je nou echt dat de vrouwen of vriendinnen van bandleden zich allemaal snijden? Wel, mooi niet. Ik heb het even helemaal gehad, sorry.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Ik word er helemaal ziek van. Al die 5 Seconds Of Summer, One Direction en al die shitty verhalen over depressie. Dan kunnen die meisjes van 14 of 15 die allemaal zeggen dat "ze zich hebben gesneden" en "in een depressie zitten", maar dan liegen ze. In die verhalen versterken ze het. "Oh ik ben depressief dus ik snijd mezelf maar, ik word gepest dus ik wil maar zelfmoord plegen", ja fuck dat. Als je gepest wordt durf je heus niet zomaar zelfmoord te plegen. Als je depressief bent ga je jezelf heus niet zomaar snijden. En als dan poef, Harry fucking Styles komt en zegt dat ze moeten stoppen dan doen ze het zomaar. Het duurt maanden voordat je helemaal clean bent, en in een depressie kan je best vrolijk zijn. Het shittige is dat je gewoon niet meer weet wat je moet doen, en geloof me, je start heus niet zomaar een relatie met een beroemdheid. "Oh die fans van hem gaan op me haten dus ik snijd mezelf maar". Kijk eens rond. Denk je nou echt dat de vrouwen of vriendinnen van bandleden zich allemaal snijden? Wel, mooi niet. Ik heb het even helemaal gehad, sorry.


    Ik ben het zo hard met je eens, you don't want to know.


    Hongeeeeeer, argh >:c

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 11:43 ]


    wat was dit ookalweer