• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    (...)

    Da's ook lekker. Bij ons zijn er al zeker drie zakken pepernoten doorheen gegaan terwijl het nog lang geen Sinterklaasfeest is ;x


    Ik vind alleen de chocoladepepernoten chill haha.

    +

    Laad eens, stomme aflevering D;

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 23:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat je, Macbook.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dan maar uit verveling domme selfies maken en die op Insta zetten. Wauw, ik heb er zelfs een volger bij :W


    26 - 02 - '16

    Thanks for the spoilers. Nu kan ik nog een film afstrepen die ik niet wil zien. >: (


    26 - 02 - '16

    "Je hoeft niet alles zo serieus te nemen."
    "Rustig aan."
    NEE. Ja, ik maak me hier druk om, en misschien zou het me niet moeten verrassen dat je dat niet snapt, weet ik veel, maar kom op zeg, dit is niet de juiste reactie als iemand ergens over klaagt. Het geeft de indruk dat ik me opwind over niets en om eerlijk te zijn vind ik dat niet super prettig, zeker omdat ik hartstikke serieus hierover ben en dat ook belangrijk voor mij is.
    En jawel, een film waarin een man een of andere vrouw met geheugenverlies waar hij wraak op wil nemen vertelt dat ze zijn vrouw is en haar praktisch als zijn slaafje gebruikt (en met haar het bed in duikt terwijl zij nog steeds in al zijn leugens gelooft en denkt dat ze al jaren getrouwd zijn) IS NOU EENMAAL ONTZETTEND CREEPY. HET SPIJT ME HEEL ERG DAT IK DACHT DAT HET OKÉ ZOU ZIJN DAT OP TE MERKEN, ugh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Man, zometeen gaat iemand nog dood van de warmte hier zeg. :O

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 2:40 ]


    -

    FACTS!!!!! Hier gaan we dan. Douchen, eten, elfenoren, make up, pruik, kostuum, kroon. In die volgorde. I'm so excited :DDDDD


    kindness is never a burden.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Hé, mijn vroegere signature, haha. Die lyrics zijn gewoon té waar op sommige momenten. :')

    OT – Bah, bah, bah, waarom moet ik me toch altijd zo ontzettend schuldig voelen. Mijn moeder doet echt ontzettend haar best voor me, maar het wordt nooit meer zoals het vroeger was. Ik wil nooit meer daar wonen. Maar toch voel ik me zo schuldig dat ik ze in de steek laat en ze zijn zo lief voor me en ik mis ze en aaaargh. Ik word gek. :'D
    [/quote

    Ik vond hem ook zo toepasselijk, haha.

    DiNozzo schreef:
    @Kaaskroket
    Mag ik solliciteren? :Y)


    OT; Hou op! Ik wil niet in die groepchat van jullie op whatsapp! Ik wil alleen met J bevriend blijven en niet met de rest. Dus kappen nu! D: Jullie snappen écht geen hints ofseu. Grr -.-'


    Natuurlijk c:


    wat was dit ookalweer

    Waarom ben ik nou altijd make-uploos en in een slobberoutfit als er een knappe jongen langs de deur komt ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil naar huuuuuiiiiiiisssss....:'(


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Glader schreef:
    Waarom ben ik nou altijd make-uploos en in een slobberoutfit als er een knappe jongen langs de deur komt ._.


    Zo typisch heb ik ook altijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Straks heerlijk in bad met mijn nieuwe Lush bubble bar ((((:

    Op m'n kamer, laptop op schoot, muziek aan. Zo wil ik de hele dag blijven zitten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Net mijn eerste dag leiding achter de rug. *O* Dat ging zoveel beter dan verwacht. :')


    help

    Zo moe. D:


    Your make-up is terrible