• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Wie van jullie gaat vannacht live meekijken? (yeah)*O*
    I will.

    Nope, morgen gewoon les :( Ik kijk s ochtends misschien, want anders ga ik gesloopt zijn.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:


    Omg heb ik dit filmpje verkeerd begrepen of wordt Emma slecht?!
    Ergens zou ik dat heel cool vinden want slechteriken zijn cool, maar ik zou het ook heel jammer vinden. En zielige Henry dan ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Omg heb ik dit filmpje verkeerd begrepen of wordt Emma slecht?!
    Ergens zou ik dat heel cool vinden want slechteriken zijn cool, maar ik zou het ook heel jammer vinden. En zielige Henry dan ):


    Ik denk dat het het plan van de Queens of Darkness is om Emma juist duister te krijgen en natuurlijk gaat dat niet zonder slag of stoot.
    Ergens ben ik echt benieuwd naar Dark Swan, maar idd zou het ook wel jammer zijn..
    Een paar afleveringen mag wel van mij, maar laat haar ook gewoon weer terugkeren naar het heldendom.
    En nu ga ik weer verder met het kijken van de sneak peeks xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik denk dat het het plan van de Queens of Darkness is om Emma juist duister te krijgen en natuurlijk gaat dat niet zonder slag of stoot.
    Ergens ben ik echt benieuwd naar Dark Swan, maar idd zou het ook wel jammer zijn..
    Een paar afleveringen mag wel van mij, maar laat haar ook gewoon weer terugkeren naar het heldendom.
    En nu ga ik weer verder met het kijken van de sneak peeks xD


    Ja klopt, mij lijkt het ook wel leuk om haar eventjes duister te zien, maar ze moet natuurlijk wel onze heldin blijven.
    En ik heb mezelf beloofd dat niet meer te doen (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ja klopt, mij lijkt het ook wel leuk om haar eventjes duister te zien, maar ze moet natuurlijk wel onze heldin blijven.
    En ik heb mezelf beloofd dat niet meer te doen (A)


    Dat heb ik mezelf ook beloofd, maar ik kan het nooit laten (bloos) ik ben te nieuwsgierig.
    Soms ga ik nog verder en zoek dan promotional photo's en struin sites af op zoek naar clues voor de komende afleveringen xD


    Credendo Vides

    OMG it's awesome (: Mijn gedachten en de aflevering in de spoiler (;

    Er zijn dingen waar ik echt blij mee ben en dingen waar ik minder om stond te springen...
    Eerst maar het negatieve... De special effects van de demon was pretty bad... Maar dan kom ik ook direct met een positief iets; ik vind het verband dat ze hebben gelegd tussen de scorcerers hat en de demon lord of bald mountain you know, this fellow from Fantasia :



    Verder is het interessant dat Emma dus inderdaad het hart met het meeste duistere potentie heeft, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
    Natuurlijk heb ik Rumpel nog niet vergeven van afgelopen seizoen, maar hij blijft ergens toch wel badass.
    En wie is jullie favoriet van de queens of darkness? De mijne blijft Maleficent :3

    Ergens wel jammer dat Emma naar Ingrid bleef verwijzen als de snow queen ):
    En wauw, ik ben nu wel benieuwd wat er gebeurd is tussen Snow White, Charming en de Queens dat ze hen persoonlijk gaat vermoorden als ze ook maar een woord erover praten O.o

    En CaptainSwan! *O*

    Ik ga de episode denk ik nog een keer bekijken, gewoon zonder al die Amerikaanse reclames >.< Daar is het nog erger dan in NL > 5 minuten serie, 5 minuten reclame...

    Episode!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 3:18 ]


    Credendo Vides

    Ben ik de enige die bij de afgelopen aflevering hier aan moest denken?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind Cruella echt geweldig. :'D
    Ze heeft echt een heerlijk arrogant loopje. 8D

    Ik ben alleen echt even helemaal kwijt waarom Malificent niet naar Storybrooke is? Iemand die dat mij even kan uitleggen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fennec schreef:
    Ben ik de enige die bij de afgelopen aflevering hier aan moest denken?


    Ik kende die nog niet, maar als ze dit liedje ín de serie laten zingen, dan ga ik dood.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Angmar schreef:
    Ik vind Cruella echt geweldig. :'D
    Ze heeft echt een heerlijk arrogant loopje. 8D

    Ik ben alleen echt even helemaal kwijt waarom Malificent niet naar Storybrooke is? Iemand die dat mij even kan uitleggen? (:


    Maleficent was sowieso al in Storybrooke, eerst zat ze dus in draak vorm opgesloten onder de bibliotheek, toen de draak gedood was door Emma bleef enkel zeg maar een soort van haar Soul over, waarvoor Regina Killian gebruikte als afleiding om zelf iets te krijgen uit die 'put'.
    Dus Maleficent is nog in storybrooke. Misschien niet geheel aanwezig, maar ja xD


    En dat filmpje kende ik al wel, maar ik heb er niet aan gedacht xD Maar het past idd heel erg goed bij deze helft van het seizoen.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:57 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Maleficent was sowieso al in Storybrooke, eerst zat ze dus in draak vorm opgesloten onder de bibliotheek, toen de draak gedood was door Emma bleef enkel zeg maar een soort van haar Soul over, waarvoor Regina Killian gebruikte als afleiding om zelf iets te krijgen uit die 'put'.
    Dus Maleficent is nog in storybrooke. Misschien niet geheel aanwezig, maar ja xD


    En dat filmpje kende ik al wel, maar ik heb er niet aan gedacht xD Maar het past idd heel erg goed bij deze helft van het seizoen.

    Ik moest er echt de hele tijd aan denken, ook omdat de villians kloppen (naja, Regina doet niet helemaal mee aan t feestje, maar zij wil ook haar happily ever after dus ok) en het de hele tijd gaat over die happy endings xD
    Het is leuk te zien dat ze wat magie aan Cruella hebben gegeven, anders paste zij er niet echt tussen. Wel slim gedaan :)
    Maar ik blijf er bij dat Pinokkio/August de schrijver i
    s.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oh, ik ben vergeten dat ze de draak was.
    Maar was ze dan überhaupt niet met de rest buiten Storybrooke? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik moest er echt de hele tijd aan denken, ook omdat de villians kloppen (naja, Regina doet niet helemaal mee aan t feestje, maar zij wil ook haar happily ever after dus ok) en het de hele tijd gaat over die happy endings xD
    Het is leuk te zien dat ze wat magie aan Cruella hebben gegeven, anders paste zij er niet echt tussen. Wel slim gedaan :)
    Maar ik blijf er bij dat Pinokkio/August de schrijver i
    s.



    Ergens hoorde ik ook en gerucht dat August terug komt dit seizoen, geen idee of dit waar is en hoe... Maar het zullen vast wel gewoon flashbacks zijn dan ): Net zoals ze met Zelena gaan doen. Al hoop ik dat hij echt terug komt, dat zou echt awesome zijn, maar ergens ook... tja... Aangezien ik ook een tijdje WoodenSwan heb geshipt, maar nu diehard CaptainSwan ben xD


    Credendo Vides

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik moest er echt de hele tijd aan denken, ook omdat de villians kloppen (naja, Regina doet niet helemaal mee aan t feestje, maar zij wil ook haar happily ever after dus ok) en het de hele tijd gaat over die happy endings xD
    Het is leuk te zien dat ze wat magie aan Cruella hebben gegeven, anders paste zij er niet echt tussen. Wel slim gedaan :)
    Maar ik blijf er bij dat Pinokkio/August de schrijver i
    s.


    Ik denk/hoop inderdaad ook dat August de schrijver is!


    Every villain is a hero in his own mind.