• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Guess who is coming back in 4B (;

    Answer;


    Al is het ×Hopelijk× alleen maar voor de flashbacks.


    Was het niet zo dat Emma haar magie terug kreeg omdat alles wat zij had gedaan ongedaan gemaakt werd doordat ze dood ging?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij ben ik dit topic ergens uit het oog verloren. 8D

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 13:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even een paar vraagjes over season 4:

    -Wanneer gaat het weer verder?
    -Klopt het dat Lily Tiger Lily is?


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    Even een paar vraagjes over season 4:
    -Wanneer gaat het weer verder?
    -Klopt het dat Lily Tiger Lily is?



    De serie komt terug over 23 dagen (; ×zondag 1 maart×

    En;
    Lily / Lilith komt wel terug als het goed is, maar wie of wat ze is, is onduidelijk en er gaan inderdaad meerdere theorieën in de omloop.
    1. Dat zij Cruella de Vil zou zijn.
    2. Dat zij inderdaad Tiger Lily is, maar dat betwijfel ik enorm aangezien we de Neverland Ark al gehad hebben.
    3. Dat zij net zoals Emma een kind is dat door een magische poort naar deze wereld is gestuurd.

    Dit zijn de drie meest bekende theorieën.

    Maar wat me dus ook als een zielig hoopje 'Aawwhhh' heeft laten roepen was het feit dat Will nu in de serie is NA het gehele OUATIW ): Dat betekend dus dat hij en Ana waarschijnlijk niet meer samen zijn of er is iets gebeurd waardoor hij naar deze wereld moest.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 18:58 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    De serie komt terug over 23 dagen (; ×zondag 1 maart×

    En;
    Lily / Lilith komt wel terug als het goed is, maar wie of wat ze is, is onduidelijk en er gaan inderdaad meerdere theorieën in de omloop.
    1. Dat zij Cruella de Vil zou zijn.
    2. Dat zij inderdaad Tiger Lily is, maar dat betwijfel ik enorm aangezien we de Neverland Ark al gehad hebben.
    3. Dat zij net zoals Emma een kind is dat door een magische poort naar deze wereld is gestuurd.

    Dit zijn de drie meest bekende theorieën.

    Maar wat me dus ook als een zielig hoopje 'Aawwhhh' heeft laten roepen was het feit dat Will nu in de serie is NA het gehele OUATIW ): Dat betekend dus dat hij en Ana waarschijnlijk niet meer samen zijn of er is iets gebeurd waardoor hij naar deze wereld moest.


    Dankjewel!

    Omg, zoveel zin in 1 maart (:


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik ship CaptainSwan!


    "Have always a backup plan" -K.

    S_Mikaelson schreef:
    Ik ship CaptainSwan!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ONCE is terug in 7 dagen !!! *O*


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ONCE is terug in 7 dagen !!! *O*



    JAAAA Ik kan echt niet wachten!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn meningen zijn heel erg veranderd.. Van de ships die in het begintopic staan ship ik nu alleen nog maar Rumbelle en Outlawqueen.
    Mijn ships die er niet bij staan zijn: (ik ken de shipnamen niet) Emma-August, Baelfire-Wendy, Tinkerbell-Hook en Peter Pan-Wendy.


    I solemly swear that I am up to no good

    DreamerN schreef:
    ONCE is terug in 7 dagen !!! *O*


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Nog 3 :D

    Ik ben echt benieuwd wat 4B voor ons in petto heeft.

    Op de Queens of Evil na natuurlijk, maar natuurlijk ben ik daar ook nieuwsgierig naar. Zal Belle Rumpelstilskin ooit kunnen vergeven? Vinden Regina en Henry de schrijver? August komt eventueel terug heb ik gehoord(Flashbacks?)? Lily? What about Zelena die ook weer op zou komen dagen in flashbacks? Vindt Robin een weg terug naar Regina?
    Will Scarlett is een regular (: Waar ik enorm blij mee ben, maar ik wil ook meer van zijn achtergrond weer horen, waarom is hij niet meer bij Ana in Wonderland nu alles daar opgelost leek te zijn? Zoveel onopgeloste vragen.


    Aan welk(e) personage(s) kunnen jullie je eigen doodergeren en hoop je dat er snel uitgeschreven wordt?

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 0:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Nog 3 :D

    Ik ben echt benieuwd wat 4B voor ons in petto heeft.

    Op de Queens of Evil na natuurlijk, maar natuurlijk ben ik daar ook nieuwsgierig naar. Zal Belle Rumpelstilskin ooit kunnen vergeven? Vinden Regina en Henry de schrijver? August komt eventueel terug heb ik gehoord(Flashbacks?)? Lily? What about Zelena die ook weer op zou komen dagen in flashbacks? Vindt Robin een weg terug naar Regina?
    Will Scarlett is een regular (: Waar ik enorm blij mee ben, maar ik wil ook meer van zijn achtergrond weer horen, waarom is hij niet meer bij Ana in Wonderland nu alles daar opgelost leek te zijn? Zoveel onopgeloste vragen.


    Aan welk(e) personage(s) kunnen jullie je eigen doodergeren en hoop je dat er snel uitgeschreven wordt?


    Ugh, ik heb echt een hekel aan Will Scarlet..


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    (...)

    Ugh, ik heb echt een hekel aan Will Scarlet..


    Ik mag hem inderdaad niet echt, maar ik ben wel in love met z'n accent.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wie van jullie gaat vannacht live meekijken? (yeah)*O*
    I will.


    Credendo Vides