• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Okunoshima schreef:
    Misschien heeft Cruella het boek geschreven. Stel, ze zat in de gevangenis, dan moest ze toch iets doen?

    Op Tumblr zag ik dat veel mensen hopen dat met de 101 Dalmatians storyline, dat Archie en Ruby weer wat meer in beeld komen.

    En ik zag op Tumblr een theorie staan met dat mensen denken dat Henry de schrijver is, maar dan wel als future-Henry.


    Veel mensen dachten dat Welsh dus de 'future Henry' zou gaan spelen, maar die eindigde dus als Wizard of Oz.
    Maar ergens zie ik Cruella niet de persoon om sprookjes te gaan schrijven, zeker niet met de snowing verhaallijn met 'I will always find you en hun true love xD.


    Credendo Vides

    I saw 04x08/09 En de livestream met de USA is echt irritant, ik dacht dat Nederland al slecht was met al die reclame.... Amerika is erger xD


    UGH!!!! Ik haat Rumpel in deze aflevering! Ook al is hij heerlijk bad ass, hij is verkeerd bezig zich tussen mijn OTP te begeven en eerst Emma proberen te 'vermoorden' en dan trekt hij het hart van Killian uit zijn borst :( EN het feit dat zijn hart bright red is zonder enig zwart stipje wat erop wijst dat hij een goed persoon is.
    En het voicemail bericht van Killian heeft mij vermoord met feelings.
    Wie denken jullie dat hij gaat gebruiken om in de hoed te 'stoppen'? Mijn gevoel gaat richting Elsa... Want het moest toch iemand met light magic zijn?

    OutlawQueen heeft wat dat betreft wel een mooie aflevering, zij zijn echt zo cute~!
    En zagen we daar een true loves regenboog/ white magic cirkel bij Emma en Elsa, zij zijn echt als zussen, maar dat betekend nu dus dat Ingrid inderdaad heeft wat ze wilde...
    Eigenlijk begin ik elke aflevering meer van haar te houden als personage, zij is ook echt weer zo'n voorbeeld van 'Evil isn't born, it's made.' en de emotie die ze toont wanneer er iets gebeurd met Elsa of Emma ontroert me ergens wel, ze houdt van hen en doet wat nodig is om hen bij elkaar te brengen.
    Al resulteert dat in de verkeerde dingen.
    Haha, Wolverine, Dr. Seuss (': I love all these little easter eggs.
    Haha, Will met zijn alcohol als Lunch & Diner en Robin is nu onderdeel van 'operation Mongoose' (yeah)
    En het is nu toch haast wel zeker dat de sorcerer de schrijver van het boek is, want hij weet dingen xD Zoals de apprentice zei.
    UGH, asdfghjkl... Ik moet het eerst even allemaal verwerken voor ik hier verder allemaal over kan praten.


    En ik dacht, waarom post ik de aflevering ook niet gewoon hier (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 13:29 ]


    Credendo Vides

    Ik vond het een interessante aflevering (:
    Robin Hood en Regina zijn zo schattig samen!
    De aflevering doet me ook denken dat de sorcerer de schrijver is van het boek... Maar ach, ik kan fout zijn.
    Ik hoop wel dat ze de Snow Queen snel uitschakelen want ik begin haar een beetje beu te worden en ik ben nieuwsgierig naar Operation Mongoose ;p
    En Rumple is zijn evil zelf weer.. Arme Killian.. Ik vraag me af wat Rumple hem allemaal zal laten doen... Waarschijnlijk zal hij hem uiteindelijk bevelen Emma op te vangen in de hoed...
    En ik wil dat Elsa Anna vindt! Ik vraag me af of zij en Kristoff nog altijd bevroren in het kasteel van Arendelle staan..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik vond Rumple nooit echt een leuk karakter, maar nu haat ik hem echt. Bah.

    En is de Frozen verhaallijn nu over? Was er wel echt klaar mee namelijk, ben wel enorm benieuwd naar Cruella.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hellblazer schreef:
    Ik vond Rumple nooit echt een leuk karakter, maar nu haat ik hem echt. Bah.

    En is de Frozen verhaallijn nu over? Was er wel echt klaar mee namelijk, ben wel enorm benieuwd naar Cruella.


    Nope, het is nog niet over, Cruella komt pas in het tweede gedeelte van seizoen 4, die waarschijnlijk pas ergens in Maart of zo komt... Stomme winter break ): Weer drie maanden lang wachten op nieuwe afleveringen...

    Overal waar ik nu ook lees over ONCE ~Voornamelijk Tumblr~ beginnen steeds meer mensen Rumpel te haten, hij is nu na vier seizoenen weer zo goed als waar hij in het begin was; 'I don't give a single fuck' evil en ik had ergens wel gehoopt dat, met de groei die hij eerder doorgemaakt had, dat hij dat nu wel achter zich gelaten had en een nieuw, iets wat beter leven op zou bouwen met Belle, maar nu heb ik het gevoel dat heel het Neal- verhaal voor niets was aangezien dat ook ging over de redemption van Rumpel... ):

    En mensen die nu nog zeggen dat Killian een slecht persoon is mogen van mij zelf naar hun eigen ~magical~hart gaan kijken of dat net zo fel rood straalt als dat van hem!


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Nope, het is nog niet over, Cruella komt pas in het tweede gedeelte van seizoen 4, die waarschijnlijk pas ergens in Maart of zo komt... Stomme winter break ): Weer drie maanden lang wachten op nieuwe afleveringen...

    Overal waar ik nu ook lees over ONCE ~Voornamelijk Tumblr~ beginnen steeds meer mensen Rumpel te haten, hij is nu na vier seizoenen weer zo goed als waar hij in het begin was; 'I don't give a single fuck' evil en ik had ergens wel gehoopt dat, met de groei die hij eerder doorgemaakt had, dat hij dat nu wel achter zich gelaten had en een nieuw, iets wat beter leven op zou bouwen met Belle, maar nu heb ik het gevoel dat heel het Neal- verhaal voor niets was aangezien dat ook ging over de redemption van Rumpel... ):

    En mensen die nu nog zeggen dat Killian een slecht persoon is mogen van mij zelf naar hun eigen ~magical~hart gaan kijken of dat net zo fel rood straalt als dat van hem!


    Van mij mag Rumple er uit. Serieus Emma - moeder van Neal's kind - laten verdwijnen, dan spoor je niet. Hij is en blijft evil.

    Dat telefoontje van Killian naar Emma ik zat te wachten tot dat moment dat Killian I love you zou zeggen, maar dat kwam nog niet. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hellblazer schreef:
    (...)

    Van mij mag Rumple er uit. Serieus Emma - moeder van Neal's kind - laten verdwijnen, dan spoor je niet. Hij is en blijft evil.

    Dat telefoontje van Killian naar Emma ik zat te wachten tot dat moment dat Killian I love you zou zeggen, maar dat kwam nog niet. :')



    Precies dat! Ik heb echt de halve aflevering nee lopen roepen, eerst toen Henry gewond was en daarna toen Emma bijna die kamer inging en daarna met Killian's hart en asdfhasdh ik kan er niet tegen! niks komt ooit helemaal goed en ik vond CaptainSwan gwn heel erg leuk maar nu gaat Rumple het allemaal verpesten :(

    Hellblazer schreef:
    (...)

    Van mij mag Rumple er uit. Serieus Emma - moeder van Neal's kind - laten verdwijnen, dan spoor je niet. Hij is en blijft evil.

    Dat telefoontje van Killian naar Emma ik zat te wachten tot dat moment dat Killian I love you zou zeggen, maar dat kwam nog niet. :')


    Er uit? Dat lijkt me overdreven! Vergeet niet dat hij wel echt een van de karakters is die de serie maakt.
    Hoewel hij mij idd beter beviel toen zijn egocentrische daden hem toch Emma lieten helpen. Ik denk niet dat Killian voorlopig kan zeggen dat hij van Emma houdt, want zijn hart is weg :( Hopelijk krijgt hij hem snel genoeg terug

    Ik kijk trouwens erg uit naar Maleficent :3


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Zowel dus Maleficent, Cruella en Ursula komen in de tweede helft van seizoen 4.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Zowel dus Maleficent, Cruella en Ursula komen in de tweede helft van seizoen 4.

    *zucht* Dat is nog zo lang wachten :(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben echt boos op Rumple!
    En het is gezegd dat Colin O'donoghue (Hook) opzoek was naar een acteerklus in Engeland... So he will stop...

    WenseKronik schreef:
    Ik ben echt boos op Rumple!
    En het is gezegd dat Colin O'donoghue (Hook) opzoek was naar een acteerklus in Engeland... So he will stop...

    Omg, dat zou ik echt geweldig vinden. OUAT zonder Hook. Ik vind hem echt het enige mindere aan de serie.

    Oncer schreef:
    (...)
    Omg, dat zou ik echt geweldig vinden. OUAT zonder Hook. Ik vind hem echt het enige mindere aan de serie.


    Ik vind het juist leuk dat Hook erin zit, beetje iets leuks om naar te kijken! Alleen vond het wel nep dat zijn hart helemaal rood was... Ik bedoel het kan niet ineens puur zijn na jaren slecht gedrag.

    Btw op Netflix staat seizoen 1 tot 3

    Weet iemand of The Mirror of Shattered Sight echt een verhaal is of de schrijvers het bedacht hebben?


    Spoiler alert: you will save yourself