• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik geloof dat HTML codes de site ontregelen (dit stond geloof ik in de huisregels).
    Verder kan ik je niet helpen, sorry.


    Not all those who wander are lost.

    Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site.


    Ik zou dus geen HTML-codes hier gaan posten. (:
    Zelf weet ik ook helemaal niets over het maken van sites.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik maak altijd sites met webs.com, dus ik weet eigenlijk niks van html codes af.

    Ook al zit ik bij de schoolsite en maken we gebruik van wordpress, de laatste keer dat we daar iets aan gedaan hebben was voor de zomervakantie dus dat is helaas allang vergeten haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben zelf bezig geweest met javascript, html, css en een eigen datebase, maar heel veel ervaring heb ik niet. Mitchell wil je wel helpen, die helpt mij ook. Maar hij is wel een slechte leraar.


    Your make-up is terrible

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Oh je was er ook mee bezig ;o
    Ja ik begrijp wel dat het lastig is, want je hebt ook zo veel informatie. Ik heb in mijn hoofd geen gemoedsrust als ik geen duidelijke oorzaak-gevolg redenatie kan vinden, zodat ik gevonden info zelf kan toepassen. En dat kan heel vervelend zijn wanneer iemand in een tutorial wat doet dat ik maar moet zien te volgen zonder dat ze het uitleggen. Then I'm lost...
    Een vriend van mij is echt keigoed in deze shit, maar als hij me javascript probeert uit te leggen snap ik er echt helemaal niks van.


    Heb je de uitleg van w3school geprobeerd?


    Your make-up is terrible

    Ik ben bezig met mijn Portofoliesite. Maar deze maak ik helemaal in Adobe Muse, dus ik ben niet echt met de codes bezig enzo. Want daar snap ik dan ook totaal helemaal niets van.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste