• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Finn Parker ~ 13
    Terwijl hij zijn instagram zat te checken, hoorde Finn een meisje pissig worden op Sami. Hij grinnikte. 'Wen er maar aan, zo is ze altijd,' zei hij plagerig terwijl hij Sami's kant op keek.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cillian Jones | 16 |

    Hij grinnikte en besloot dat hij haar, ondanks de blik die ze naar zijn vader had geworpen, dat hij haar wel mocht. Hij hoorde Amber en keek even om, trok een wenkbrauw op en keerde zich terug.
    "Dat is Amber," hij wees even naar haar. Thomas kwam erbij en hij rolde zijn ogen.
    "Maar surfdudes heh. Misschien kan eentje me wel leren surfen." Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en grinnikte zacht. Hij wist dat Thomas zich toch zou irriteren en weg zou gaan. Dat hoopte hij althans.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gabriel Parker || 12
    Natuurlijk moest mijn moeder weer een grote ramp maken van mijn opmerking en het feit dat ik zat te smsen. Ik rolde met mijn ogen en had erg de neiging het ding weer te pakken, maar dat had nu toch geen zin meer. Op Hawaii hadden we volgens mij wifi in het hotel en naar het strand kon ik toch niet, dus dat was mooi. Ik keek even op toen mijn broertje me aantikte. Ik knikte. "Klopt. We hebben in elk geval elkaar nog." mompelde ik terug. Ik had er echt geen zin in. In het andere gezin zag ik niemand van mijn leeftijd. De jongste was een peuter en daarna ongeveer een jaar of 16 waarschijnlijk. Ik had dus alleen Finny. Nu vond ik dat niet heel erg, want ik mocht mijn broer echt wel, maar het zou fijn zijn geweest als er nog iemand was in dit 'gezin' die ongeveer van onze leeftijd was. Ik plukte wat aan mijn gips en zuchtte. Ik hoorde om me heen allemaal gesprekken over surfen en het strand. Door dat rotding rond mijn arm kon ik dat niet, en kon ik dus alleen verbrandden op het strand en me dood vervelen in het hotel. Nee, ik had hier echt geen zin in en ging dus mooi de hele vakantie vullen met whatsappen. Nu was ons mam al compleet van de wijs door die gast die zich waarschijnlijk zou gaan gedragen als mijn vader, die hij niet was en ook nooit zou worden voor mij. Ik maakte me dus ook weinig zorgen om enige vorm van straf.


    Bowties were never Cooler

    Sami Parker || 16

    'Van gehoord ja. Why?' zeg ik met een bijdehante grijns tegen het meisje. Ik heb nu al besloten dat ik haar niet mocht, ach. Was te verwachten. Ik besteedde dus ook niet teveel aandacht aan haar. En daarbij, als ik nu ruzie ging lopen maken had ma weer wat te zeuren, en ik vond het wel best nu dat nog een beetje gericht was op Gabriel. Ik kijk naar de andere jongen die erbij is komen staan, die zich nu voorstelt als Thomas. 'Sami.' zeg ik met een glimlach. 'Heel grappig Finn.' zeg ik tegen mijn jongere broertje en ik rol onopvallend en lachend mijn ogen. 'Mhm, dat zullen ze vast wel doen..' zeg ik met een glimlachje tegen Cillian. 'En mogen het opeens van die assholes zijn, dan leer ik het je gewoon als je dat wilt.' glimlach ik. Tot nu toe vond ik dit gezin niet heel erg. Een aardige vader als ik Cillian moest geloven, aardige zoons. Die Amber viel me dan weer tegen, maar ik hou me maar in..


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    Hij hoorde de reactie op Amber en beet kort op zijn lip. Moest hij nou wat doen? Nee, natuurlijk niet. Zij deed ook nooit wat als hij en Thomas woorden hadden.
    "Ja, als het echt eikels zijn leer jij het me." Was hij het eens met Sami en glimlachte. Hij probeerde het luchtig te houden.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 23:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thomas • 16

    ''Ik surf ook,'' zei hij en hij grijnsde nu lichtjes en speels tegen Sami, jammer genoeg was er vrij weinig van waar en had hij nog nooit op een surf board gestaan - maar hoe moeilijk kon het nou zijn?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mele Kai Kalawai'a• 18
    "Je rug breekt heus niet hoor, zo zwaar ben ik nu ook weer niet," zei Mele quasi-beledigd. Aangezien Tylers rug allesbehalve comfortabel zat sprong ze van zijn rug af en ging ze weer normaal lopen. Ze gingen eerst langs Kaiko om te melden waar ze heen gingen, waarna Tyler iets vroeg en Mele knikte. Mele liep richting haar huis en zuchtte even. "Ik ben benieuwd naar het clubje mensen dat komt, wat nou als het allemaal van die arrogrante trutjes zijn? Die met een IQ van 25? Dan liggen ze binnen de kortste keren allemaal in het water te baden denk ik," zei Mele grijnzend.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 23:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Delainy Elle Parker • 7
    Delainy en haar familie zaten nu op het vliegveld te wachten op.. Ja, op wat eigenlijk? Ze keek de vreemde mensen een voor een aan, ze vond ze allemaal eng. Allemaal vreemd. Allemaal gevaarlijk. Delainy bleef op bankje zitten en ging met haar voeten heen en weer schommelen. Er was niemand van haar leeftijd, allemaal waren ze oud.. En eng! Delainy keek pruilend naar de grond. Er was niemand om mee te spelen deze vakantie. Net zoals elke vakantie, elke vakantie was stom! Haar broers en zussen gingen altijd weg en dan mocht zij nooit mee! Delainy zuchtte even, veel zin om de anderen te ontmoeten had ze niet.


    Michele Cecile Jones • 19
    Michele keek even de groep rond en beet op haar lip, ze waren met redelijk wat mensen. Daar ging haar rust. Michele zuchtte even en liep toen op de groep af. Ze stopte haar boek in haar tas en bekeek de nieuwe personen individueel. Michele kon nu al een inschatting maken met wie zij minder snel een klik zou hebben en met wie wel. Het meisje dat druk in gesprek was met Cillian stond Michele niet heel erg aan. Ze was echter niet de enige, Amber leek haar ook niet zo aardig te vinden. Michele vond dat ze er nogal als een barbie uitzag. "Hey barbie, ooit gehoord van natuurlijke schoonheid? Volgens mij niet." Michele zuchtte, als ze dat zou zeggen zou ze de eerste preek al binnen hebben en waarschijnlijk ook gelijk ruzie. Ze besloot daarom maar vriendelijk naar het meisje toe te gaan en haar te begroeten.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 23:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    De reactie van mijn broers vielen haar nogal tegen. Ook haar antwoord vond ze erg irritant. Wat Sami's broertje zei, gaf haar echter een glimlach op haar gezicht. Gelukkig, nog iemand die het een beetje met haar eens was. 'Heb je dat niet door? Arme jij, buiten oppervlakkig ben je ook nog eens dom.' antwoorde Amber op de 'why' van Sami, wetend dat het waarschijnlijk niet echt als eem vraag bedoeld was.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cillian Jones | 16 |

    "Jezus Amber. Show some respect." Bromde Cillian en hij keek haar aan met die bepaalde blik.Thomas was er ook nog steeds en nu kwam Michele er ook bij. Hij wist zeker dat Michele Sami ook niet zou mogen. Amber en Michele zijn hier vaak hetzelfde in.
    "Een opmerking," zij hij tegen zijn oudere zus en keek haar aan met diezelfde blik als die hij naar Amber keek.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 7:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sami Parker || 16

    Ik glimlach weer even naar Cillian en kijk dan naar Thomas. 'Echt? Dus jij doet ook makkelijk mee?' zei ik tegen Thomas met een vriendelijke glimlach. De jongens waren in elk geval wel leuk. Maar die Amber, nee. Ik vond het echt een type dat zich te goed voelde voor alles en iedereen. Wat een geluk voor mij dat ik toch liever met jongens om ga, een stuk minder drama. Ik keek naar het tweede meisje dat zich bij ons voegde en mij begroette. 'Hey.' zeg ik met een glimlach terug. Op de opmerking van die Amber reageer ik niet, alleen een zacht en spottend lachje liet ik horen. Wat zei ik je.. Blijkbaar schatte die meid me nu al verkeerd in, maar dat krijg je met die types die afgaan op looks.. Een glimlach vormde zich op mijn lippen toen ik Cillian hoorde, eindelijk iemand die tegen die meid in ging. 'Laat haar maar. Als zij zich er beter door voelt, mij boeit het toch niet wat ze zegt..' zeg ik en ik haal mijn schouders op. Het is wel zo. Waarom zou het mij wat boeien wat een arrogant meisje te zeggen heeft, ook nog is een waar ik niet eens mee gesproken heb. Niet dat ik dat van plan ben ook..


    El Diablo.

    Cillian Jones | 16 |

    "Nou, uitslover, " zei Cillian tegen Thomas en glimlachte heel licht naar zijn broer. Hij hoopte dat het wel goed opgepakt werd, want hij grapte. Ik keek even naar Amber. Waarom deed ze zo bitchy zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Door Cillians reactie liet Amber haar ogen rollen. Alsof hij altijd zo aardig was voor iedereen.
    Ergens schrok Amber wel een beetje van zichzelf. Normaal was ze helemaal niet zo hatelijk naar mensen toe. Ze liet ze meestal maar een beetje doen wat ze deden. Waarschijnlijk was het deze meer anders omdat haar broers Sami meteen helemaal geweldig vonden. Soms vond Amber haar broers echt dom. Ze konden toch zelf ook wel zien wat voor meisje dit was?
    Toen Sami de I-don't-care-bitch begon uit te hangen, pakte Amber haar boek er weer bij. Ze was nu alweer klaar met haar nieuwe zus.

    [Amber is jaloerss ^^]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kaiko Kalawai'a
    Wat niet veel later gebeurde was niets vreemds voor mijn broer. Aiden was vaak genoeg onder mijn supervisie en die vond het altijd wel leuk. Alleen Tyler's idee om hem zoetigheid te geven vond ik wat minder, want daar werd het jongetje altijd erg druk van en ik had gewoon geen tijd om tijdens mijn dienst achter hem aan te rennen. Inmiddels waren de hulpverleners er en werd ik verder ingelicht over wat er was gebeurt en wat er verder ging gebeuren. Na mijn dienst zou ik zelf nog wel even gaan surfen, misschien wel met de peuter, als mijn broer hem dan nog niet had opgehaald. Nu speurde ik het strand weer af en besloot alvast lunch voor iedereen in de magnetron te zetten. Meestal aten we samen warm eten tijdens de lunch, waarvoor elke ochtend een bak eten in het kleine koelkastje stond. Vandaag was het couscous met groente en gehaktballetjes. Het eten was hier nooit moeilijk, maar altijd goed te eten. Ik zette de bak vast in de magnetron en liet die draaien terwijl ik me weer op het strand richtte en de jongens toesprak dat we zo konden eten. Daar waren ze duidelijk dankbaar voor en ook het kleine mannetje had duidelijk trek, want toen we nog geen half uurtje later met z'n allen in de uitkijkpost zaten met bordjes eten voor ons, was hij toch ook bezig een redelijke portie, zeker voor zijn leeftijd, naar binnen te werken. Ach, ik was zat blij dat hij zo'n goede eter was, want constant gezeik over eten had ik echt geen zin in en dan was onze band ook zeker niet zo sterk geweest.


    Bowties were never Cooler

    Katelynn Williams - Moeder familie Parker
    Ik kijk met een glimlach naar de zoon van Andrew die Thomas blijkt te heten. Als hij weet weg gaat kijk ik hoe Sami ruzie lijkt te maken met een dochter van Andrew.
          'Hoe heten jou kinderen eigenlijk allemaal, ik heb nog niet echt tijd gehad om alle namen uit mijn hoofd te leren,' zeg ik tegen Andrew. Ik zie Dany alleen zitten en loop naar haar toe om haar op schoot te nemen. Ik snap wel dat ze het vervelend vindt aangezien er niemand van haar leeftijd is.
          'Kijk Dany, dit is Andrew. Hij gaat met ons mee op vakantie,' leg ik uit. Ik heb besloten om haar nog niet uit te leggen dat Andrew mijn nieuwe vriend is omdat dat voor haar waarschijnlijk heel raar is. Ik vind het wel jammer dat ze geen contact meer hebben met Robert, mijn ex-man, maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik ze altijd bij me heb.


    Spoiler alert: you will save yourself