• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Delainy • 7

    Dany keek Zeke boos aan. "Jij niet lief zijn," pruilde ze toen. "Welke superkrachten heb je dan?" vroeg Dany daarna. Dany had niet verwacht dat Zeke haar ging kietelen en ze begon meteen met haar armen en benen heen en weer te zwaaien, ze kon ábsoluut niet tegen kietelen. Dany begon te gillen en probeerde uit de klauwen van Zeke te komen. "Djees, help me!" riep Dany, ze wilde namelijk niet dat Zeke zo makkelijk zou winnen.


    That is a perfect copy of reality.

    Thomas • 16

    ''Idioot,'' riep Thomas uit toen hij het koude water in zijn shirt voelde en uit reactie opstond en hem een duw gaf. Zijn haar was nat en zijn kleren nu ook, lekker dan. Dit waren misschien zijn laatste normale kleren. Na zijn duw liet hij zijn vlakke hand op de wang van Cillian belandde om vervolgens zijn vader te roepen. ''Pap!''
    Zeker omdat Thomas vrij zwak was en het ook wel eens tijd werd om weg te gaan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Gabriel Parker
    Mijn moeder zat duidelijk compleet in de stress, maar zelf deelde ik dat zeker niet met haar. Ik stond dus maar eens rustig op, stopte mijn mobiel weg en tilde mijn koffer op om ermee naar beneden te stuntelen. Met een functionerende arm was dit nog best een opgave. Uiteindelijk kwam ik dan toch beneden aan, waar ik mijn koffer naar buiten kon rollen en die daar met moeite in de auto kon hijsen. Daar kroop ik stil op mijn plekje en deed mijn riem om voor ik weer verder ging met whatsappen. Ik had absoluut geen zin in deze vakantie, maar gelukkig kon hedendaagse techniek het gemis van mijn vriendin iets verzachten. Of het sociaal was of niet om in de auto met z'n allen constant op m'n mobiel te zitten kon me ook eigenlijk niets schepen, want iets anders kunnen kon ik de rest van de vakantie ook al niet doen door mijn huidskleur en mijn gebroken arm.


    Bowties were never Cooler

    Cillian Jones | 16 |

    Hij voelde zijn wang branden en wist zichzelf op te vangen na de duw. Hij legde zijn hand kort op zijn wang en voelde zich woest worden.
    "Alsof pap je kan helpen," zei hij nors en gaf Thomas een duw. Kort na de eerste duw gaf Cillian zijn broer nog een duw, en nog een. Tot hij hem tegen de muur duwde en zijn handen naast zijn hoofd pinde. "Wat ga je nu doen." Zei hij en vernauwde zijn ogen iets. Cillian was kleiner dan zijn broer, en moest ook omhoog kijken.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 15:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jacelyn Parker – 18

    Ik rolde even mijn ogen bij Zeke's woorden toen hij zei dat hij het vliegtuig kon dragen, maar kort daarna werd Dely boos op hem. Ik hield mijn hand tegen mijn mond om mijn lach te verbergen en schudde lachend mijn hoofd. Dit was zeer amuserend voor mij. Ik slingerde mijn Cowboysbag het busje in, zodat ik de plaats claimde en grijnsde even. ''Zie je wel, Zeke. Je bent nou eenmaal slapjes,'' lachte ik. Zeke begon Dany te kietelen waarna ik weer mijn ogen rolde. ''Dat doe je als je verliest van een klein kind, Parker.'' Het was dan wel mijn eigen achternaam, soort van, maar toch noemde ik mijn familie soms nog zo. Geen idee waarom eigenlijk. Ik liep naar hun toe toen Dely hulp vroeg en begon Zeke in zijn buik te prikken, kennende dat hij dat niet bepaald fijn zou vinden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thomas • 16

    Thomas zuchtte en sloeg zijn ogen naast Cillian neer op de grond. Hij beet kort op zijn lip door de harde greep van Cillian, ''sorry,'' piepte hij zachtjes terwijl Thomas nog steeds zijn lip liet bloeden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    "Goh, en dat moet ik geloven," verzuchtte Cillian en een kort lachje verliet zijn mond. Hij bleef zijn broer vasthouden tegen de muur aan.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeke Parker - 15

    Ik spring op als Jace mij in mijn buik begint te prikken waardoor ik met mijn hoofd tegen het dak vlieg. Ik laat een kreet van pijn horen en draai me naar Jace om waarna ik met mijn hand door haar haar heen woel waardoor het niet meer goed ziet. Ik weet dat ze daar niet tegen kan. Het is weer zoiets dat ik veel te vaak doe en waarom mensen mij altijd heel irritant vinden - wat ik waarschijnlijk ook ben, maar dat terzijde. Ik ben gewoon ontzettend hyperactief en dan wil ik iets gaan doen.
    'Twee tegen één is niet eerlijk. Maar ik snap natuurlijk wel dat je twee nodig hebt om één Zeke Parker te verslaan.' Ik ben echt heel blij dat je van Zeke niet echt makkelijk een verkleinnaam kan maken. Je kan Zekeje zeggen of Zekie of iets in die richting maar dat klinkt erg raar. Mijn volledige naam gebruik ik bijna nooit omdat het niet echt normaal is. Toch staat het op klassenlijsten en dat soort dingen waardoor de leraren altijd in de klas 'Ezekiel Parker' voorlezen, iets wat erg raar klinkt naar mijn mening. Daardoor noemen anderen mij ook zo en is het een soort pestnaam geworden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Michele • 19
    Michele kon het geruzie tussen haar broers niet meet aanzien en ze was van mening dat het nu wel erg uit de hand liep. Ze zuchtte even diep en liep toen naar de twee toe, waarna ze Cillian met kracht wegduwde en Thomas ook van de muur wegjoeg. Daarna draaide ze zich geïrriteerd om. "Alsjeblieft zeg Cillian, ik snap best dat je het niet leuk vindt dat Thomas zo tegen je doet, maar overdrijven is ook een vak. Beter gaan jullie allebei normaal doen, of jullie verpesten het voor iedereen!" riep Michele furieus naar de twee.


    That is a perfect copy of reality.

    Delainy • 7
    Delainy zuchtte opgelucht toen Jace haar te hulp schoot. Dany kroop snel weg naar een veilge plek en keek toe hoe Zeke en Jace een discussietje aangingen. "Niet lief Seek, jij bent niet lief!" riep Dany toen Zeke Jace haar haar verpestte, waarna ze in de lach schoot.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian rolde met zijn ogen, keek Thomas even aan, draaide zich van de twee vandaan en liep naar buiten. Hij moest even een frisse neus halen. Hij liep naar de achtertuin toe en ging daar op de schommel, die ze al jaren hadden, zitten en duwde zichzelf traagjes voort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jacelyn Parker – 18

    Ik schoot in de lach toen Zeke tegen het dak aanvloog en trok mijn armen terug. Hij woelde door mijn haren, wetende dat ik dat niet leuk zou gaan vinden en zei iets, maar ik was te geïrriteerd door zijn actie en probeerde een hopeloze poging om mijn haar weer normaal te krijgen. ''Je gaat er echt van langs krijgen als we daar zijn. Ik zweer het je. Ik ga alles doen om jou voorschut te zetten voor alle mensen op het strand. Let maar op.'' zei ik en keek hem met een dodelijke blik aan. ''Ezekiel Parker, ik ga je echt vermoorden na de daden van vandaag.'' zei ik en begon mijn haren opnieuw te kammen met mijn vingers.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thomas • 16

    Michele greep in wat ook best nodig was aangezien de tranen in mijn ogen schoten van de hardhandige manier van Cillian, ''bedankt hé zussie.'' Mijn arm sloeg ik kort om haar heen en liet kort mijn blik door de kamer glijden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Andrew Nathaniel Jones
    Gehaast liep hij zijn laaste rondje door het huis. Hij keek op zijn horloge; nog 5 minuten voordat we moesten gaan. Waar waren die paspoorten nu? Hij zocht in de lades van zijn kastje. Het smsje had hem nog erger opgefokt. Hij ademde diep in en uit. In deze situaties was hij vaak nogal gestrest. Deze keer was het echter nog erger. Wat als zijn kinderen Katelynns kinderen helemaal niet mochten ? Wat als deze vakantie de relatie tussen hen zou verpesten?
    Aan de andere kant had hij er toch heel veel zin in. Een vakantie met mijn kinderen en mijn mooie nieuwe vrouw. Hij bedacht om er maar het beste van te maken.
    Hij rende naar beneden en fouilleerde zijn jas. Eindelijk vond hij ze in zijn zak.
    'Iedereen hier komen!' riep hij hard.


    [sorry dat het zolang duurde. Ik ga zo de stukjes even goed doorlezen en zal aanpassen wat er niet klopt.]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kaiko Kalawai'a
    Het duurde niet lang of onze twee zusjes hadden zich bij ons gevoegd. "Hey, meiden." zei ik voor mijn broer natuurlijk weer een foute opmerking moest maken en Aiden daarop reageerde. Ik tilde hem op en woelde zacht door zijn haren. "Dat zijn mensen die niet altijd goede keuzes hebben gemaakt in hun leven. Maar dat is een stout woord, dus dat mag jou papa helemaal niet zeggen." zei ik tegen hem, waardoor het kleintje "Stoute papa." zei, waardoor ik moeite moest doen niet te lachen. "Maar wil je dan een wedje maken, Ty? Wie procentueel de meeste legale mokkels in een week kan doen? Er als er geen legale tussen zitten gaan we gewoon een avond uit en pikken we er daar allebei een op." zei ik voor ik me met mijn neefje nogsteeds op mijn arm naar de zee draaide. Kijk, ik was niet moeilijk met dit soort dingen en zag zeker op dat punt meiden eigenlijk alleen als lustobject. Normaal niet hoor, ik had echt wel respect voor dames, maar van dit soort wedjes schrok ik ook echt niet terug.


    Bowties were never Cooler