• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Oneira | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine JonesForman | 15
    - Denys | v |
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder: OutlawQueen
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Finn Parker Aire | 13
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12

    Familie Hawaii
    Moeder:
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys

    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Het praattopic
    De rollenstory

    We beginnen als iedereen zijn of haar koffer aan het inpakken is. De Jones en Parkers wonen nog apart en iedereen heeft een eigen kamer. De vader zal bij de Jones en de moeder (die overigens nog gemaakt moet worden) zal het bij de Parkers aangeven wanneer ze vertrekken. Voor die tijd kunnen er natuurlijk conversaties zijn tussen de kinderen.

    De Hawaiiaanse familie met de achternaam die ik niet uit mijn hoofd weet begint gewoon met de dingen die ze dagelijks doen. Ze kunnen naar school, werk, vrienden etc. gaan. Natuurlijk zijn conversaties tussen elkaar ook mogelijk.

    Veel plezier! Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:55 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zeke Parker - 15

    Als ik mijn neus terug heb van Dany haal ik heel overdreven adem.
    'Bedankt. En ik ben super-Zeke. Dat weet je toch? Ik kan ook nog de koffer van jou erbij tillen. Let maar op.' Ik draai naar Jace toe. 'Die mensen daar gaan echt een hartaanval krijgen door ons. Ik bedoel: wij maken mam al gek en dat andere gezin is misschien ook wel heel erg druk. Moet ik jou tas er ook bij pakken? Als ik toch bezig ben.' Ik pak mijn koffer en die van Dany. 'Ben zo terug.' Ik loop ongemakkelijk naar de gang en pak daar de sleutel. Bijna laat ik alles vallen maar ik ben net op tijd bij de auto. Ik zet Dany even neer om de auto te openen en alles erin te doen.
    'Weet je zeker dat je niks bent vergeten? Want anders dan hebben we zo een probleem.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Parker — 18

    Ik keek even naar Dely en keek weer in mijn tas, voor het geval haar bril in mijn tas zat. Een glimlachje kroop toen mijn hand haar bril voelde en die uit mijn tas haalde. "Ik denk dat ik die bij me heb gehouden voor het geval dat je 'm zou vergeten, Del." Ik zette de bril goed op haar neus en schudde bij Zeke's vraag. "Dat ik een meisje ben betekent niet dat ik geen koffer naar buiten kan trekken, Zeke." Zei ik en schudde lachend mijn hoofd. "Je onderschat me nog steeds." Ik deed mijn handtas in mijn elleboogholte en trok mijn koffer achter me aan naar de auto.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Delainy • 7
    Dany glimlachte blij toen Jace haar bril had gevonden en op haar hoofd had gezet. Niet veel later ging ze met Zeke mee naar buiten, die zijn eigen en haar koffer mee naar de auto nam. "Super-Zeke is goed bezig," kirde Delainy vrolijk. Toen ze echter werd neergezet door Zeke pruilde ze even. Niet veel achter hun kwam Jace aanlopen. Delainy glimlachte weer en ging daarna op de grond zitten. Dany was dan wel zeven, ze voelde zich nog altijd veel jonger.


    That is a perfect copy of reality.

    Thomas • 16

    Cillian was weer van gedachten veranderd door zijn vriendje, Thomas kende hem niet goed maar wist wel dat hij een keer was blijven eten en dat dit niet de eerste keer was dat ze daar ruzie over hadden. ''Gelukkig,'' zei hij sarcastisch en hij ging wat dichter bij zijn kleinere broertje zitten.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cillian Jones | 16 |

    Cillian hoorde het maar al te goed en probeerde er geen aandacht aan te besteden. Echter lukte dit moeilijk en liep hij naar de keukenkast, pakte er een beker uit en vulde deze met water. Hij liep naar Thomas toe en keerde deze zo om, boven zijn hoofd en grijnsde.
    "Oh, wat doe ik nou. Liet ik nou zo mijn beker water over je hoofd vallen?" Zei hij onschuldig en keek zijn broer aan. "Wat spijt me dat toch joh." Hij schudde zijn hoofd terwijl hij de woorden uitsprak. "Laat me het even drogen." Hij zette de beker neer en begon met zijn handen door Thomas' haren te wrijven. "Word het al droger?"

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 0:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ezekiel 'Zeke' Parker - 15

    Ik grijns naar Jace en haal mijn schouders op.
    'Onderschatten? Nee, ik wil gewoon voor mijn kleine... Oeps oudere zus zorgen,' zeg ik en ik steek mijn tong snel uit waarna ik naar Dany ren. Een schop met hakken kan nog best veel pijn doen. Ik pak Dany op van de grond en zet haar in ons mini-busje.
    'Ik moet heel even checken of ik mijn laptop ingepakt heb, dan ben ik weer terug,' zeg ik en ik ren het huis in om te checken of ik mijn laptop heb ingepakt. In de gang zie ik mam en Ash staan, maar ik ren ze voorbij zonder iets te zeggen. Mijn kamer is één grote troep. Ik zie mijn laptop inderdaad nog op mijn bureau staan. Ik loop ook nog even naar mijn boekenkast om een paar extra boeken mee te nemen. Lezen op het stand is toch wel echt iets wat ik van plan ben om te doen.
    Ik ren weer naar beneden en de auto in. Ik neem plaats naast Dany en kijk haar met een glimlach aan. 'Super-Zeke is terug en zo meteen ga ik zelfs vliegen. En jij mag ook mee vliegen,' grap ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Katelynn Williams - moeder familie Parker

    Ik slaak een gil als Ashton van de trap valt, maar gelukkig gaat het goed met hem. Hij kijkt me grijnzend aan en ik schud lachend mijn hoofd.
    'Naar de auto jij, voor je nog een keer valt of een andere manier vind om jezelf te verwonden.' Ik loop de trap op om te kijken waar Gabriël heen is gegaan. Hij zit op zijn mobiel terwijl hij op zijn koffer zit.
    'Gab, iedereen is aan het wachten. Kom mee, we moeten naar het vliegveld.' Ik loop naar beneden naar de woonkamer waar Sami nog steeds zit. 'Kom Sami, pak je koffer en in de auto, we willen niet te laat komen. En Finn, dat geldt ook voor jou. Naar de auto.' Ik zucht en kijk nog even rond. Ik ben eigenlijk helemaal niet een stressig persoon, maar als je zeven kinderen in de auto moet krijgen om naar een plek te gaan waar sommigen nog niet eens heen willen, is het gewoon onmogelijk om rustig te blijven.
    Ik loop naar buiten en zie Jace, Dany en Zeke al bij de auto, wat goed is aangezien ik daar dus niet achteraan hoef te zitten. Ik zal echt blij zijn als ik eindelijk in het vliegtuig zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    | Ashton Parker | 17 |

    Onschuldig stak hij zijn handen op toen zijn moeder hem dwong om naar de auto te gaan. ''Oh, en ik weet nog wel genoeg manieren om mezelf te verwonden. Al lijkt me dat niet slim.'' Hij greep vrolijk zijn koffer weer en liep naar de auto waar Jace, Dany en Zeke ook al waren. ''Goedendag!'' grinnikte hij tegen ze. En hij propte zijn koffer in de kofferbak.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Delainy • 7

    Dany keek toe hoe Zeke iets tegen Jace zei en daarna wegrende naar haar, haar weer oppakte en in het mini-busje zette. Dany moest lachen. "Seek is bang voor Djees, Seek is bang voor een meisje!" kirde Dany vrolijk. Zeke liep weg en kwam niet veel later terug naar het busje. Ashton kwam ook aanlopen. "Hoi Ashie!" riep Dany enthousiast. "Gaan we vliegen? Maar wij kunnen toch helemaal niet vliegen?" vroeg Dany daarna met grote ogen aan Zeke, nadat ze hem had horen praten over vliegen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 12:31 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Parker – 18

    Ik keek met spleetoogjes naar Zeke toen hij me klein noemde. Het was dat ik niet de langste was, maar de kleinste ook niet. ''Als ik een keer uitga en mijn hakken aanheb, dan krijg je een trap van me!'' schreeuwde ik hem na toen hij naar zijn kamer rende. Ze moest even lachen door Dely en knikte. ''Ik ben ook drie jaar ouder en tja, dat heb je nou eenmaal,'' zei ze lachend en woelde door Dely's haren. Ashton kwam er niet veel later bij, die volgens mij veel te vrolijk was. ''Ik denk dat je er zin in hebt?'' lachte ze en legde haar koffer neer in het busje. Zeke kwam ook weer terug en ik keek hem aan met een dodelijke blik. Hij wist dat ik het niet leuk vond om klein te worden genoemd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zeke Parker - 15

    'Ja, we gaan allemaal vliegen. Dan gaan we in een vliegtuig zitten en die gaat vliegen waardoor wij ook allemaal vliegen. Iedereen denkt dat het door de motoren van het vliegtuig komt dat we vliegen, maar eigenlijk hou ik het vliegtuig gewoon in mijn eentje omhoog,' zeg ik met een glimlach tegen Dany. Ik zie Jace boos naar me kijken.
    'Het spijt me. Ik heb die trap dan waarschijnlijk verdient. Of beter; laat me op Hawaii. Heb je ook nooit last meer van me. Ash, wil jij zo lief zijn om Jacey de hele vakantie van me weg te houden?' Ik merk dat ik heel druk ben, wat wel vaker voorkomt. Ik ben getest op ADHD en ik heb daar dan ook wel een beetje last van, maar niet genoeg om er echt medicatie of iets in die richting voor te krijgen. Meestal ga ik dan iets van een sport doen, maar op dit moment kan ik dat niet dus hebben mijn broers en zussen en vooral mijn moeder maar pech. 'Wie heeft de verdovingsspuit voor mij?' vraag ik met een grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Delainy • 7

    "We gaan in een vliegtuig? En jij draagt het vliegtuig?" vroeg Dany verbaasd aan Zeke. Ze begreep het niet. "Maar jij kan helemaal geen vliegtuig dragen, want jij bent slap," zei Dany toen. "Liegenaar!" zei Dany toen boos en ze draaide zich om. Wat was Zeke toch een stomme broer!


    That is a perfect copy of reality.

    Sami Parker || 16

    Ik heb mijn broers en zussen al een paar keer langs zien lopen, maar ik hield me er niet al te veel mee bezig. 'Ik wil heus wel te laat komen hoor..' zeg ik met een klein lachje. Ik sta dan toch op en loop naar de gang waar mijn koffer staat. Ik breng hem snel naar de auto en plaats hem daarin. 'Zo terug..' zeg ik en ik loop weer naar binnen. Ik ren naar mijn kamer en pak mijn handtas. Even zien.. Laptop enzo zat al in mijn koffer.. Snel dump ik een paar pakjes sigaretten en wat aanstekers in mijn tas. Ook mijn telefoon en oordopjes plaats ik voor nu in mijn tas. Ik denk even na en plaats dan toch mijn tablet met draadloze oplader in mijn tas. Ik moet iets te doen hebben in het vliegtuig, niet? Ik gooi ook snel een flesje cherry cola erin en loop dan weer naar beneden en vervolgens naar buiten. En nu werd het weer wachten...


    El Diablo.

    Finn Parker ~ 13
    'Bijwa klaar!' riep Finn tegen zijn moeder met zijn mond vol. Hij slikte zijn broodje door en dronk zijn glas met sinaasappelsap snel op. Toen greep hij zijn eigen koffer en de koffer van Gabe en liep naar de auto, om vervolgens de koffers in de kofferbak te proppen. 'Ik ben klaar,' meldde hij.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zeke Parker - 15

    Ik kijk verbaasd naar mijn zusje die boos is. Dat was onverwachts. Meestal gelooft ze gewoon wat ik zeg en dan maak ik er een grapje over en zeg ik uiteindelijk dat het niet zo is of iets in die richting, maar dit komt niet heel vaak voor. Het is natuurlijk wel goed dat ze weet dat ik dat niet omhoog zou kunnen houden, want dat betekent dat ze die logica al doorheeft. Ze is dan ook een heel slim meisje.
    'Niet boos op mijn zijn, Dany. Maar ik heb nog steeds superkrachten. En ik kan beter kietelen dan jij.' Ik begin haar te kietelen en grijns. 'Zeg 'genade' als ik heb gewonnen. Maar dan geef je ook toe dat ik wél superkrachten heb.' Ik weet dat het oneerlijk is, maar het is veel te leuk om haar te plagen.


    Spoiler alert: you will save yourself