• Om het 10 jarig jubileum van Quizlet te vieren hebben we onder andere een nieuw soort creaties gelanceerd: Lijstjes!

    Je kunt nu zelf lijstjes maken zoals je die vaak ziet op sites als BuzzFeed en Upcoming. Voorbeelden zijn: '12 redenen waarom katten de wereld gaan overheersen.' '10 dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen.' 'Met deze 20 lifehacks maak je je leven makkelijker.'

    Begin nu met het maken van je eigen lijstjes!

    Mocht er iets onduidelijk zijn of niet werken, dan weet je me te vinden ;)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:07 ]


    Dit is mijn signature...

    Scandal schreef:
    Hmm, als ik me uitlog, zie ik alleen de basisvakjes in de zwarte balk en daar staat inderdaad geen 'Lijstjes'vakje.

    Maar kunnen jullie er ook niet aan via 'Creaties'?


    Nee, ik toch niet.

    Oh ik hou van nieuwe dingen! ^^


    I wanna be a wizard!

    Oh, nu is het er wel!


    I wanna be a wizard!

    Ik zie ze de ene keer wel, de andere keer niet... Maar het is wel echt awesome!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Leuk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er net een gemaakt. (bloos)


    26 - 02 - '16

    Cenation schreef:
    Oh, dit is echt leuk!


    Because I love him, do I need another reason?

    Dit is echt leuk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ontzettend leuk (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat een leuk idee! (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Suggestie: Makkelijker de volgorde kunnen aanpassen (of kijk ik erover heen?)
    Erg gaaf verder!


    You are beautiful, you are love.

    Dat is leuk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Folklore schreef:
    Suggestie: Makkelijker de volgorde kunnen aanpassen (of kijk ik erover heen?)
    Erg gaaf verder!

    De volgorde van de items bedoel je?


    Dit is mijn signature...

    Vet, leuk idee!


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het een heel leuk idee! ^^

    Maar, om eerlijk te zijn, stoor ik me er wel een beetje aan dat er nu nóg zo'n kopje in die balk daarboven staat, want met dat "Beta" stukje ertussen was het al zo vol. Het kopje met "Overige" zit al gedeeltelijk onder de zoekknop, zelfs als die niet uitgeklapt is. Als de zoekbalk wel is uitgeklapt zijn Overige, Forum en de a van Beta weg. Geen idee of hier iets aan te doen valt, en anders zal ik er uiteindelijk vast wel aan wennen, maar op dit moment vind ik het een beetje irritant, sorry. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan