• Om het 10 jarig jubileum van Quizlet te vieren hebben we onder andere een nieuw soort creaties gelanceerd: Lijstjes!

    Je kunt nu zelf lijstjes maken zoals je die vaak ziet op sites als BuzzFeed en Upcoming. Voorbeelden zijn: '12 redenen waarom katten de wereld gaan overheersen.' '10 dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen.' 'Met deze 20 lifehacks maak je je leven makkelijker.'

    Begin nu met het maken van je eigen lijstjes!

    Mocht er iets onduidelijk zijn of niet werken, dan weet je me te vinden ;)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:07 ]


    Dit is mijn signature...

    Lophos schreef:
    Zou het ooit misschien kunnen dat je op de "mijn lijstjes" pagina kan zien hoe vaak je lijstjes bekeken zijn?
    Net als bij "mijn quizzen" en "mijn stories" zegmaar.

    Done (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Done (Y)

    Awesome! Thanks ^^

    Ik denk niet dat ik er veel gebruik van zal maken, maar het is altijd leuk als er uitbreiding is!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Super! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben echt blij dat ik het 10 jarig jubileum mee mag maken! Ik zit nu al weer 11 maanden (bijna een jaar :)) op Quizlet en daar heb ik GEEN spijt van!


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill

    Komt er ook een 'Lijstjes promoten' subforum, of hoort dat onder 'Overige promoten'?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klinkt gaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dierickx schreef:
    Komt er ook een 'Lijstjes promoten' subforum, of hoort dat onder 'Overige promoten'?


    En Lijstjes-badges? ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dierickx schreef:
    Komt er ook een 'Lijstjes promoten' subforum, of hoort dat onder 'Overige promoten'?

    Zullen het even overleggen. Voorlopig post je ze maar bij Overige promoten. =)

    Sandman schreef:
    (...)

    En Lijstjes-badges? ;'p

    Dat staat op Rutger's lijstje normaal gezien. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Toen ik voor het eerst het woord 'lijstjes' zag staan, dacht ik serieus aan verlanglijstjes voor Sinterklaas :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    Toen ik voor het eerst het woord 'lijstjes' zag staan, dacht ik serieus aan verlanglijstjes voor Sinterklaas :')

    In dat geval maak ik een top 5 lijst met gozers die ik graag wil hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super leuk! Ik zit ook al lang op buzzfeed :)


    het leven is mooi!! xx