• Om het 10 jarig jubileum van Quizlet te vieren hebben we onder andere een nieuw soort creaties gelanceerd: Lijstjes!

    Je kunt nu zelf lijstjes maken zoals je die vaak ziet op sites als BuzzFeed en Upcoming. Voorbeelden zijn: '12 redenen waarom katten de wereld gaan overheersen.' '10 dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen.' 'Met deze 20 lifehacks maak je je leven makkelijker.'

    Begin nu met het maken van je eigen lijstjes!

    Mocht er iets onduidelijk zijn of niet werken, dan weet je me te vinden ;)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:07 ]


    Dit is mijn signature...

    Khamul schreef:
    (...)

    Dat viel mij ook al op ja D:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lophos schreef:
    Nu ik GM ben geworden zie ik het tabje 'lijstjes' wel.
    Hmm, dat is raar, want ik zie het zonder GM nog altijd niet.
    Lucky you. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het was idd zonder GM idd even tijdelijk niet zichtbaar. Was een kwestie van het verkeerde bestand dat ik op de server had gezet waar nog een foutje in stond.

    Inmiddels zou het weer moeten werken.


    Dit is mijn signature...

    Die lijstjes zijn echt cool! Ben al een paar uur bezig met zo'n ding te perfectioneren haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Was me nog niet opgevallen, maar het lijkt me wel leuk :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rutger schreef:
    (...)
    De volgorde van de items bedoel je?

    Ja, de volgorde van de items. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap het nog niet helemaal, maar zal nog wel komen, haha. :'D
    In ieder geval een leuk idee!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, cool!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het super leuk!


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Fantastisch idee! Prachtig werk van het hele Quizlet-team. Happy Q-day iedereen! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Wat super leuk!!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ah, superleuk! Ik houd van lijstjes ^^


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Als een lijst meer reacties heeft zodat er twee pagina's aan reacties zijn en je klikt op de volgende pagina, dan kom je bij een verhaal uit. Dit is mij al bij meerderen opgevallen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Als een lijst meer reacties heeft zodat er twee pagina's aan reacties zijn en je klikt op de volgende pagina, dan kom je bij een verhaal uit. Dit is mij al bij meerderen opgevallen.

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Zou het ooit misschien kunnen dat je op de "mijn lijstjes" pagina kan zien hoe vaak je lijstjes bekeken zijn?
    Net als bij "mijn quizzen" en "mijn stories" zegmaar.

    En misschien ooit mappen/labels en categorieën voor lijstjes?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 19:36 ]