• Om het 10 jarig jubileum van Quizlet te vieren hebben we onder andere een nieuw soort creaties gelanceerd: Lijstjes!

    Je kunt nu zelf lijstjes maken zoals je die vaak ziet op sites als BuzzFeed en Upcoming. Voorbeelden zijn: '12 redenen waarom katten de wereld gaan overheersen.' '10 dingen die vrouwen beter kunnen dan mannen.' 'Met deze 20 lifehacks maak je je leven makkelijker.'

    Begin nu met het maken van je eigen lijstjes!

    Mocht er iets onduidelijk zijn of niet werken, dan weet je me te vinden ;)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:07 ]


    Dit is mijn signature...

    Square schreef:
    Ik vind het een heel leuk idee! ^^

    Maar, om eerlijk te zijn, stoor ik me er wel een beetje aan dat er nu nóg zo'n kopje in die balk daarboven staat, want met dat "Beta" stukje ertussen was het al zo vol. Het kopje met "Overige" zit al gedeeltelijk onder de zoekknop, zelfs als die niet uitgeklapt is. Als de zoekbalk wel is uitgeklapt zijn Overige, Forum en de a van Beta weg. Geen idee of hier iets aan te doen valt, en anders zal ik er uiteindelijk vast wel aan wennen, maar op dit moment vind ik het een beetje irritant, sorry. :p

    Ik begrijp je punt. Heb het ietsjes aangepast. Zo beter?


    Dit is mijn signature...

    Suggestie:
    De titels van de items laten zien als je bezig bent met een volgend item. (Zoals bij een quiz die de antwoorden laat zien als je een antwoord wilt toevoegen). Zo weet je zeker dat je geen dubbele items hebt!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik begrijp je punt. Heb het ietsjes aangepast. Zo beter?


    Ik heb geen idee wat je hebt gedaan, maar wow, ja, dit is stukken beter. Heel erg bedankt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JamesPotter schreef:
    Suggestie:
    De titels van de items laten zien als je bezig bent met een volgend item. (Zoals bij een quiz die de antwoorden laat zien als je een antwoord wilt toevoegen). Zo weet je zeker dat je geen dubbele items hebt!

    Done (Y)


    Dit is mijn signature...

    De lijstjes zijn nu bij mij ook verdwenen, haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    De lijstjes zijn nu bij mij ook verdwenen, haha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cenation schreef:
    Oh, dit is echt leuk!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Ben ik de enige? Er staat ook: 'Zet de volgende Quiz in de spotlight', terwijl het dus een lijstje is.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:



    Ben ik de enige? Er staat ook: 'Zet de volgende Quiz in de spotlight', terwijl het dus een lijstje is.


    Dat viel mij ook al op ja D:


    26 - 02 - '16

    Ligt het aan mij, of zijn de lijstjes nu helemaal verdwenen?


    Mhm?

    Ik kan nog wel bij Lijstjes door de links in de beginpost.


    Tijd voor koffie.

    JoeyTribbiani schreef:
    De lijstjes zijn nu bij mij ook verdwenen, haha.


    Ik heb ze nog wel. Ze staan er bij mij nog gewoon tussen "Gedichten" en "Beta".


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie het niet op de desktop versie... Hoe kan dat? Op mijn mobiel zie ik het wel, haha. c:

    Verder: leuke uitbreiding! Echt een toevoeging aan Quizlet! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nu ik GM ben geworden zie ik het tabje 'lijstjes' wel.

    Leuk idee! Buzzfeed is net als Quizlet sowieso ook een leuke site! :D Nu kan iedereen zelf een lijstje maken!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.