• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night: 5 Seconds of Summer > Close As Strangers

    Song of the night wachtlijst:
    - Miriam met Sexy Als Ik Dans van Nielson
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:00 ]

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Hey hottiee


    (wbw) ^^

    Khamul schreef:
    Ik vind het altijd jammer als mensen (te)veel make-up gebruiken. Ze verbergen daardoor een deel van zichzelf en dat is jammer.


    Idd, het is ook nog eens slecht voor je huid. Door kilo's make-up op je gezicht te smeren ga je er heus niet mooier uitzien, eerder fake.


    16 - 09 - '17

    Een mini vraagje aan iedereen: Wat gebruiken jullie school?

    1. Laptop(gewoon opdr via internet doorgeven.)
    2. zwarte/groene bord met krijt.
    3. Wite bord met stiften
    4. Laptop en zo'n slideshow waarbij jij als een gek van alles mag overnemen?


    -

    Ik ben een trotse meid die kan zeggen dat ze nog nooit make up heeft op gehad (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cenation schreef:
    (...)

    Idd, het is ook nog eens slecht voor je huid. Door kilo's make-up op je gezicht te smeren ga je er heus niet mooier uitzien, eerder fake.



    Da's de reden dat ik enkel mascara en oogpotlood gebruik (:


    26 - 02 - '16

    Aldea schreef:
    Een mini vraagje aan iedereen: Wat gebruiken jullie school?

    1. Laptop(gewoon opdr via internet doorgeven.)
    2. zwarte/groene bord met krijt.
    3. Wite bord met stiften
    4. Laptop en zo'n slideshow waarbij jij als een gek van alles mag overnemen?


    Toen ik nog op school zat gebruikten we vooral borden. Ik zat in m'n laatste jaar wel altijd in een vast lokaal waar computers waren, want ja, Kantoor he xp


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    Een mini vraagje aan iedereen: Wat gebruiken jullie school?

    1. Laptop(gewoon opdr via internet doorgeven.)
    2. zwarte/groene bord met krijt.
    3. Wite bord met stiften
    4. Laptop en zo'n slideshow waarbij jij als een gek van alles mag overnemen?


    White board ;3


    26 - 02 - '16

    Aldea schreef:
    Een mini vraagje aan iedereen: Wat gebruiken jullie school?

    1. Laptop(gewoon opdr via internet doorgeven.)
    2. zwarte/groene bord met krijt.
    3. Wite bord met stiften
    4. Laptop en zo'n slideshow waarbij jij als een gek van alles mag overnemen?


    3 en 4, maar wij hebben geen laptops. Soms ook een digibord (:

    Hhaha okay! Dankjewel allemaal.

    Had het nodig voor een klein detailtje in een verhaal van mij.


    -

    @Gail Bij mij op school hebben we voornamelijk whiteboards, maar in sommige lokalen, zoals het tekenlokaal hangt een groen bord.
    Soms krijgen we presentaties die we over moeten nemen, maar dat is tot nu toe niet bijzonder veel bij mijn opleiding voorgekomen.

    @Rani Wat had ik graag hetzelfde willen zeggen, maar ik weet dat ik vijf jaar geleden make-up op heb gehad bij het 25 jarig jubileum van de school wat zich bevond in één of andere club. Nu heb ik er eigenlijk wel spijt van, dat ik het op had toentertijd.

    De spalk achter mijn boventanden zit er 's vanochtend en het is ontzettend wennen. Bij het drinken van bijvoorbeeld water voelt het heel raar aan en bij het avondeten had ik gevoel alsof al het eten er aan bleef plakken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hey Kim (:


    16 - 09 - '17

    Hi, Sylvie en de rest!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    @Gail Bij mij op school hebben we voornamelijk whiteboards, maar in sommige lokalen, zoals het tekenlokaal hangt een groen bord.
    Soms krijgen we presentaties die we over moeten nemen, maar dat is tot nu toe niet bijzonder veel bij mijn opleiding voorgekomen.

    @Rani Wat had ik graag hetzelfde willen zeggen, maar ik weet dat ik vijf jaar geleden make-up op heb gehad bij het 25 jarig jubileum van de school wat zich bevond in één of andere club. Nu heb ik er eigenlijk wel spijt van, dat ik het op had toentertijd.

    De spalk achter mijn boventanden zit er 's vanochtend en het is ontzettend wennen. Bij het drinken van bijvoorbeeld water voelt het heel raar aan en bij het avondeten had ik gevoel alsof al het eten er aan bleef plakken.


    Op een speciale gelegenheid kan ik het wel begrijpen dat je make up op doet (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ventus schreef:
    (...)

    Op een speciale gelegenheid kan ik het wel begrijpen dat je make up op doet (:

    Sinds die ene keer, trek ik gewoon wat meer speciale kleding aan bij bijzondere gelegenheden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omdat niemand het gewoon was mij met make-up te zien en ik het een keer op had voor school ging iedereen zo van 'Amai Sylvie, waar gaat gij naartoe?'. Haha.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    16 - 09 - '17