• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night: 5 Seconds of Summer > Close As Strangers

    Song of the night wachtlijst:
    - Miriam met Sexy Als Ik Dans van Nielson
    - Sylvie met This Is How We Do van Katy Perry

    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 22:00 ]

    Mijn dag kan niet meer stuk. Er is eindelijk een vriend van me zo vriendelijk geweest om zijn trots aan de kant te schuiven en me in zijn vriendengroepje te plaatsten voor Oudjaar/Nieuwjaar. Dit is dus de eerste keer dat ik die dag of avond met vrienden ga vieren (: Nu maar hopen dat ik niet ziek word...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Khamul schreef:
    (...)

    Ten eerste had ik al weinig zelfvertrouwen en toen werd ik uitgescholden door een af andere ^%$^@#$@#$ klootzak op mijn lievelingsspel. Ik heb het spel direct van mijn pc verwijderd en ik kan maar niet stoppen met huilen. Mensen moeten niet spotten met kanker. Het is een vreselijke ziekte. Ik ben er een halfjaar geleden mijn oma aan verloren. )':


    Vreselijk, echt. Die jongen is het niet waard, echt niet.
    Het is heel triest dat ze er nog mee schelden en ik weet hoe je -je voelt :c Eigenlijk wou ik iets zeggen, maar dat word dan ook weer niet gewaardeerd door iedereen denk ik. ;p


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Vreselijk, echt. Die jongen is het niet waard, echt niet.
    Het is heel triest dat ze er nog mee schelden en ik weet hoe je -je voelt :c Eigenlijk wou ik iets zeggen, maar dat word dan ook weer niet gewaardeerd door iedereen denk ik. ;p


    Ik zeg dit soort dingen niet snel. Maar die gast zou zelf eens moeten krijgen waarmee hij scheldt. Dan piept 'ie wel anders.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Ten eerste had ik al weinig zelfvertrouwen en toen werd ik uitgescholden door een af andere ^%$^@#$@#$ klootzak op mijn lievelingsspel. Ik heb het spel direct van mijn pc verwijderd en ik kan maar niet stoppen met huilen. Mensen moeten niet spotten met kanker. Het is een vreselijke ziekte. Ik ben er een halfjaar geleden mijn oma aan verloren. )':


    Weer op dat ene spel, zoals toen je met je vriend aan het spelen was in groepen? Het is inderdaad erg dat er gescholden wordt met die ziekte, ik snap serieus niet wat ze daar zo stoer of zo leuk aan vinden. Als ze het ooit zelf hebben, zullen ze het hun nog beklagen dat ze het ooit gebruikt hebben als scheldwoord. Erge mensen zeg, geen respect noem ik dat.
    Maar goed... Ik wil je niet meer van slag brengen of kwetsen, maar soms zou ik je eens graag door elkaar schudden om je eens te laten beseffen dat je jezelf niet zo snel in de grond moet laten slaan. Je bent veel te snel geraakt waardoor je zelfvertrouwen kwijt raakt en gaat huilen. Ja, het is niet fijn en ja, het is rot dat dit gebeurd. Maar om elke keer te gaan huilen en sorry dat ik het zeg, half depri te gaan rondlopen, dat gaat je echt niet helpen. Huilen kan eens goed doen om alles eruit te gooien, maar door enkel te huilen en het spel opeens van je pc te gooien, geef je de anderen alleen een gevoel van winnen. Zij denken nu 'Yes, we hebben haar weggepest.' en dat verdienen ze niet om te winnen. Het is niet makkelijk om je sterker op te stellen, maar het zou je wel helpen. Je wordt gezien als iemand die ze makkelijk aankunnen en dat maakt het soms alleen erger.
    Als je dat spel nu eens alleen kan spelen, zet het er gewoon terug op, maar speel niet online. Als je mensen online ontmoet zijn er altijd wel sukkels tussen waarmee je het niet kunt hebben, dat is hier vast ook zo.
    Nogmaals sorry voor wat ik hier zeg. Ik wil je helpen, echt heel graag, telkens als er weer wat is. Ik wil naar je luisteren en je steunen, maar dit moest ik gewoon even zeggen. Ik wil je absoluut niet kwetsen, want ik ben er voor je Erieka.


    16 - 09 - '17

    Khamul schreef:
    (...)

    Ik zeg dit soort dingen niet snel. Maar die gast zou zelf eens moeten krijgen waarmee hij scheldt. Dan piept 'ie wel anders.


    Ik snap dat je zo denkt hoor en het liefste zou ik hetzelfde zeggen, maar waarschijnlijk beseft hij het dan ook niet eens


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Hoi persoon waar ik de naam niet van weet! (:


    Crystal is de naam. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Cenation schreef:
    (...)

    Weer op dat ene spel, zoals toen je met je vriend aan het spelen was in groepen? Het is inderdaad erg dat er gescholden wordt met die ziekte, ik snap serieus niet wat ze daar zo stoer of zo leuk aan vinden. Als ze het ooit zelf hebben, zullen ze het hun nog beklagen dat ze het ooit gebruikt hebben als scheldwoord. Erge mensen zeg, geen respect noem ik dat.
    Maar goed... Ik wil je niet meer van slag brengen of kwetsen, maar soms zou ik je eens graag door elkaar schudden om je eens te laten beseffen dat je jezelf niet zo snel in de grond moet laten slaan. Je bent veel te snel geraakt waardoor je zelfvertrouwen kwijt raakt en gaat huilen. Ja, het is niet fijn en ja, het is rot dat dit gebeurd. Maar om elke keer te gaan huilen en sorry dat ik het zeg, half depri te gaan rondlopen, dat gaat je echt niet helpen. Huilen kan eens goed doen om alles eruit te gooien, maar door enkel te huilen en het spel opeens van je pc te gooien, geef je de anderen alleen een gevoel van winnen. Zij denken nu 'Yes, we hebben haar weggepest.' en dat verdienen ze niet om te winnen. Het is niet makkelijk om je sterker op te stellen, maar het zou je wel helpen. Je wordt gezien als iemand die ze makkelijk aankunnen en dat maakt het soms alleen erger.
    Als je dat spel nu eens alleen kan spelen, zet het er gewoon terug op, maar speel niet online. Als je mensen online ontmoet zijn er altijd wel sukkels tussen waarmee je het niet kunt hebben, dat is hier vast ook zo.
    Nogmaals sorry voor wat ik hier zeg. Ik wil je helpen, echt heel graag, telkens als er weer wat is. Ik wil naar je luisteren en je steunen, maar dit moest ik gewoon even zeggen. Ik wil je absoluut niet kwetsen, want ik ben er voor je Erieka.


    Nee, je hebt gelijk. Ik ben gewoon een fucking emotioneel wrak. Ik weet het en daarom zijn dit soort games niet geschikt voor mij.


    26 - 02 - '16

    Sciathan schreef:
    (...)

    Crystal is de naam. (:


    Hoi Crystal, je hebt echt een mooie naam *o*


    wat was dit ookalweer

    Khamul schreef:
    (...)

    Nee, je hebt gelijk. Ik ben gewoon een fucking emotioneel wrak. Ik weet het en daarom zijn dit soort games niet geschikt voor mij.


    Je bent niet de enige die heel erg emotioneel is, maar het is jammer dat daardoor wel eens dingen mislopen.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die heel erg emotioneel is, maar het is jammer dat daardoor wel eens dingen mislopen.


    Dat is ook jammer :c

    Daarom wil ik mezelf voor nog meer ellende beschermen.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Dat is ook jammer :c

    Daarom wil ik mezelf voor nog meer ellende beschermen.


    Ik geef eerlijk toe dat ik best wel snel op m'n tenen ben getrapt of een kort lontje heb, sommige mensen weten dat van mij. Ik vind het dan altijd fijn als die mensen mij daarover aanspreken, wel pas nadat ik afgekoeld ben want anders heeft het geen zin, haha. Maar ik zie het een beetje zoals jij heel erg emotioneel bent. Ik zeg er nu wat van tegen je, omdat je daar misschien iets aan hebt. Ik praat nu vast onzin, maar goed...

    Ik snap dat je je wil beschermen, het is misschien maar beter dat dat spel weg is.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik geef eerlijk toe dat ik best wel snel op m'n tenen ben getrapt of een kort lontje heb, sommige mensen weten dat van mij. Ik vind het dan altijd fijn als die mensen mij daarover aanspreken, wel pas nadat ik afgekoeld ben want anders heeft het geen zin, haha. Maar ik zie het een beetje zoals jij heel erg emotioneel bent. Ik zeg er nu wat van tegen je, omdat je daar misschien iets aan hebt. Ik praat nu vast onzin, maar goed...

    Ik snap dat je je wil beschermen, het is misschien maar beter dat dat spel weg is.


    Ik vind het ook alleen maar fijn als mensen dingen vertellen die ze niet fijn vinden x)


    wat was dit ookalweer

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik geef eerlijk toe dat ik best wel snel op m'n tenen ben getrapt of een kort lontje heb, sommige mensen weten dat van mij. Ik vind het dan altijd fijn als die mensen mij daarover aanspreken, wel pas nadat ik afgekoeld ben want anders heeft het geen zin, haha. Maar ik zie het een beetje zoals jij heel erg emotioneel bent. Ik zeg er nu wat van tegen je, omdat je daar misschien iets aan hebt. Ik praat nu vast onzin, maar goed...

    Ik snap dat je je wil beschermen, het is misschien maar beter dat dat spel weg is.


    Nee, ik snap het wel. Je hebt ook gelijk. Je praat helemaal geen onzin, maar ik vind het gewoon moeilijk. Dat emotionele zit in mijn karakter en dat valt niet te remmen met medicijnen of wat dan ook. Ik moet het spel er maar weer op zetten en gewoon nooit meer tegen mensen spelen.


    26 - 02 - '16

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik vind het ook alleen maar fijn als mensen dingen vertellen die ze niet fijn vinden x)


    Inderdaad. Ik kan soms ook heel erg onbeleefd reageren, of op een manier die iemand toevallig niet fijn vindt. Ik heb daardoor ooit iemand echt gekwetst door niet na te denken, maar die persoon zei daar ook nooit wat van, dan kan ik ook niet weten dat zij gekwetst was enz.


    16 - 09 - '17

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik vind het ook alleen maar fijn als mensen dingen vertellen die ze niet fijn vinden x)


    Dat vind ik dus ook. Ondanks dat ik het wel moeilijk vind.


    26 - 02 - '16