• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Armitage --> Edoras

    Wallace -> Tsuchiya.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rekkles ---->Offspring


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OutlawQueen --> NoStranger


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wow haha, veel naamsveranderingen ineens ^^
    Ik vroeg me af, zijn alle berichtjes ingeleverd? Jammer dat mensen zich niet aan een deadline kunnen houden... Anyway, als er nog Santa's nodig zijn omdat er accounts op inactief zijn gezet vind ik het prima om even een tweede persoontje erbij te hebben!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 15:52 ]

    Crixus > Stanton.


    Caution first, always.

    Ik heb gewoon nog geen tijd gehad. ):


    26 - 02 - '16

    Edoras schreef:
    Wow haha, veel naamsveranderingen ineens ^^
    Ik vroeg me af, zijn alle berichtjes ingeleverd? Jammer dat mensen zich niet aan een deadline kunnen houden... Anyway, als er nog Santa's nodig zijn omdat er accounts op inactief zijn gezet vind ik het prima om even een tweede persoontje erbij te hebben!

    Nog niet iedereen heeft het ingeleverd, maar ik ga dat allemaal regelen zodra ik weer thuis ben en fatsoenlijk internet heb (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het ook helemaal niet erg een keertje nog wat voor iemand extra te maken wanneer ik tijd heb, maar dat is dus niet nu en de aankomende dagen. Sorry!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    HarleyQuin |>>> Blitzen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KnightofFlowers --> Rikiah


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoe gaat het met de Secret Santas? En kunnen degene die nog geen verhaaltje gestuurd hebben, die opsturen? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jammer dat er zo weinig met het Secret Santa account word gedaan.. Ik heb mijn persoon al een berichtje gestuurd een tijd geleden, maar ik heb nooit antwoord gekregen...
    Bweh, ik haat het om de hele tijd te zeuren, sorry

    TomRiddle -> Stylinsexual
    Voor het geval dat Lizor het vergeten is, ik was die met dat probleempje. Hehe.

    Ik heb het wachtwoord nog niet ;x


    wat was dit ookalweer

    Edoras schreef:
    Jammer dat er zo weinig met het Secret Santa account word gedaan.. Ik heb mijn persoon al een berichtje gestuurd een tijd geleden, maar ik heb nooit antwoord gekregen...
    Bweh, ik haat het om de hele tijd te zeuren, sorry
    Ik heb nog niet eens eentje gehad :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque