• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijne kan je niet gemist hebben. Door mijn tavlet leek het net alsof ik je stalkte :')


    It's never gonna happen, Guys.

    HarleyQuin schreef:
    die van mij heb je ook binnen toch?

    Jup, I got it ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Shiki schreef:
    Mijne kan je niet gemist hebben. Door mijn tavlet leek het net alsof ik je stalkte :')

    Hahaha nope ik heb hem drie keer half haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijne heb ik als het goed is ingeleverd ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    De mijne had je volgens mij meteen gekregen nadat je geplaatst had wat we moesten doen?


    16 - 09 - '17

    iedereen moet een dubbel check hebben hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Die van Ephrya heb ik, maar die van Ziggler niet :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whut? Meen je dat serieus? Ik heb mijn berichtje niet meer he, ik had het doorgestuurd naar je vlak nadat je vertelde wat we moesten doen. Ik was eerder Sheamus, misschien dat je het daar ergens bij hebt of zo?


    16 - 09 - '17

    Ik heb morgen eindelijk zeeën van tijd en dan zal ik mijn stukje ook sturen. Voel me nogal schuldig omdat ik het nog niet gedaan heb, maar dat komt omdat afgelopen weken ontzettend druk waren, en wanneer ik tijd had, kon ik niks bedenken... Maar nu is het vakantie, ff een nachtje slapen en dan heb ik morgen de hele dag om eraan te werken ^^ Maar sorry voor het ongemak


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ziggler schreef:
    Whut? Meen je dat serieus? Ik heb mijn berichtje niet meer he, ik had het doorgestuurd naar je vlak nadat je vertelde wat we moesten doen. Ik was eerder Sheamus, misschien dat je het daar ergens bij hebt of zo?

    Ik ga nog even nakijken (:

    Nm heb m wel gekregen haha

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 22:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik ga nog even nakijken (:

    Nm heb m wel gekregen haha


    Oef, gelukkig


    16 - 09 - '17

    Rekkles schreef:
    (...)Ik moet nog leveren, omdat ik ziek ben geweest totaal geen inspiratie ervoor had en en niks over de onderwerpen wist. Ik ga wel even tijd moeten zoeken om het af te maken, omdat ik nu het weekend weg ben :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is inmiddels al bijna 25 december. Is het nog steeds de bedoeling dat we onszelf dan bekend zijn? Want dan is er niets aan. Dan hebben we - als iedereen het nu inlevert - twee berichtjes gestuurd.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik heb het ingeleverd ondertussen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rivals schreef:
    Het is inmiddels al bijna 25 december. Is het nog steeds de bedoeling dat we onszelf dan bekend zijn? Want dan is er niets aan. Dan hebben we - als iedereen het nu inlevert - twee berichtjes gestuurd.

    Hmm nee dat is inderdaad minder, het is jammer dat we zo weinig berichtjes kunnen sturen omdat het lang duurt voordat iedereen wat heeft ingestuurd. Iemand een idee hoe het sneller kan?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.