• Wat is het idee en wat moet je ervoor doen?
    • Je geeft je op door een berichtje in het topic achter te laten (en vult even het lijstje in dat onder de spoiler staat).
    • Inschrijven kan tot 25 november zodat ik ook even tijd om de mensen aan elkaar te koppelen, 1 december begint het officieel.
    • Op 30 november krijg je een berichtje van mij met degene voor wie jij dit jaar Secret Santa gaat zijn.
    • Een aantal keer per week verstuur je een berichtje naar mij voor degene voor wie jij Secret Santa bent (dit kan een compliment zijn of gewoon een ander leuk en positief berichtje) en krijg je een berichtje van je Secret Santa via mij.
    • Er zullen regelmatig speciale dagen zijn waarbij je iets speciaal doet voor degene waarvoor jij de Secret Santa bent. Je zal bijvoorbeeld een korte fanfic schrijven of een tekening maken etc.
    • Op 25 december zal je jezelf bekend maken en krijg jij ook te weten wie jouw Secret Santa was.

    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Fandoms:
    Hobby's:


    Lijst van deelnemers
    Aureolus
    Valois
    KnightofFlowers
    Commoner
    XY390
    Griffiths
    SonOfGondor
    Bladgoud
    OutlawQueen
    TomRiddle
    Rivals
    Newt_Runner
    Phenomenom
    Vinception
    Horlinson
    Allonsy
    Sheamus
    Feline
    Armitage
    Aidan
    Wallace
    Rekkles
    NiallJamesHoran
    Burkhardt
    Shiki
    Crixus
    HarleyQuin
    mysterieus

    Regels
    • Naamsverandering doorgeven a.u.b.
    • Als je je inschrijft is het ook de bedoeling dat je er wat moeite in stopt, het is hoogstens vijf minuten werk om een kort berichtje te sturen en het zou oneerlijk zijn als iemand niks ontving

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 21:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stylinsexual schreef:
    TomRiddle -> Stylinsexual
    Voor het geval dat Lizor het vergeten is, ik was die met dat probleempje. Hehe.

    Ik heb het wachtwoord nog niet ;x

    Oh ik stuur het wel even (:

    En voor de andere, oh jammer dat niemand het gebruikt ;c nou ja volgend jaar ga ik het beter regelen al sik het dan nog een keer ga doen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb ook nog niks ontvangen van mijn secret Santa :S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Offspring schreef:
    (...)Ik heb nog niet eens eentje gehad :'D


    Blitzen schreef:
    Ik heb ook nog niks ontvangen van mijn secret Santa :S


    Geen zorgen, volgens mij hebben maar iets van acht Santa's iets gestuurd, dus dat is een algemeen iets ^^
    En voor Lizor, idd jammer. Als je het volgend jaar weer organiseert doe ik graag mee, want het hele idee is wel erg leuk :3

    Sorry! Ik heb nog niet gereageerd op het bericht van mijn Santa, ik had het wel gelezen maar niet gereageerd omdat ik geen tijd had, en nu was ik het vergeten :x
          Ook nog niets gestuurd omdat ik geen tijd had, excuses


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Edoras schreef:
    (...)

    Geen zorgen, volgens mij hebben maar iets van acht Santa's iets gestuurd, dus dat is een algemeen iets ^^
    En voor Lizor, idd jammer. Als je het volgend jaar weer organiseert doe ik graag mee, want het hele idee is wel erg leuk :3


    Maak er zo maar 9 van. Ik ga het nu doen :3


    wat was dit ookalweer

    Wanneer mogen de Secret santa's zich bekend maken?

    x Secret Santa ;D

    SecretSanta schreef:
    Wanneer mogen de Secret santa's zich bekend maken?

    x Secret Santa ;D

    Na oud en nieuw ^^ nu dus

    Trouwens, nog een gelukkig nieuw jaar iedereen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik nu dus zeggen voor wie ik Secret Santa was?


    Spoiler alert: you will save yourself

    En hoe?

    Mogen de verhaaltjes die we hebben geschreven voor onze Santa's dan wel online? Want nu heeft mijn persoontje alleen maar dat eerste berichtje gehad.

    (Als je ze in de story wil zetten omdat er niet voor iedereen een is geschreven, mag ik mijn verhaal dan gewoon naar mijn persoon sturen?)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Mogen de verhaaltjes die we hebben geschreven voor onze Santa's dan wel online? Want nu heeft mijn persoontje alleen maar dat eerste berichtje gehad.

    (Als je ze in de story wil zetten omdat er niet voor iedereen een is geschreven, mag ik mijn verhaal dan gewoon naar mijn persoon sturen?)

    Ik wil het hel graag online zetten, maar ik vind het zo sneu dat niet iedereen er eentje heeft :/

    Ungoliant schreef:
    En hoe?

    Een berichtje sturen via je eigen account (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ah nee okee, dat snap ik wel. Dan stuur ik dat verhaaltje wel gewoon los naar mijn persoon.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lizor schreef:
    (...)
    Een berichtje sturen via je eigen account (:


    Wel jammer want ik heb die laatste korte SA niet meer die ik naar je doorstuurde voordat dat account kwam ;s

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 16:27 ]


    16 - 09 - '17

    Ik kan ze wel online zetten, alleen dan zijn er een stuk of tien die niks hebben...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik kan ze wel online zetten, alleen dan zijn er een stuk of tien die niks hebben...


    Ik kan nu desnoods wel 1 of 2 doen, ik vind het echt enorm zielig.


    wat was dit ookalweer