• Hallo allemaal!

    Ik ben op zoek naar een mensen die goed zijn in grammatica. Ik wil mijn op Quizlet geschreven verhaal (een Hobbit fanfictie) graag laten drukken in boekvorm: gewoon voor in mijn eigen boekenkast. Nu ga ik me er later natuurlijk vreselijk aan ergeren als er toch wat typ- en spelfouten in geslopen zijn, dus ik hoop dat er mensen zijn die hun kritische blik erover willen laten glijden.
    Natuurlijk heb ik het zelf ook al een paar keer grondig gecheckt, maar omdat ik het al zo vaak gelezen heb, zullen er altijd dingen zijn waar ik overheen lees.

    Het document telt ongeveer 220 A4’tjes, best veel dus. Ik snap dat niemand daar even tijd voor heeft, dus ik wil het sowieso in kleinere deeltjes versturen. Het gaat immers puur om de grammatica, dus het maakt niet uit als je de verhaallijn niet helemaal begrijpt. (Plus dat je je zo minder snel laat meesleuren door het verhaal).

    Dus daarom de vraag of er mensen die het leuk vinden om een beetje te bèta readen.
    Als je mee wilt helpen hoor ik dat natuurlijk graag en geef dan meteen even het volgende door:
    - Het aantal bladzijdes.
    - Of je vanaf het begin wilt beginnen of gewoon wilt aansluiten op de rest
    - Je e-mailadres (mag natuurlijk ook in PB). Je mag ook mij meteen mailen: tazz_ikke@hotmail.com

    Verdeling:
    Alles - Assassin
    Alles - Camaro
    Alles - Baka
    Alles - Mysterieus

    1 t/m 21 - Frodo
    22 t/m 37 - Corday / Frodo
    38 t/m 43 - Gamora
    44 t/m 54 - Griffiths
    55 t/m 70 - Raisei
    70 t/m 91 - Aidan
    92 t/m 142 - Spotgaai
    142 t/m 163 - Jazzie
    163 t/m 184 - Derive
    184 t/m 193 - Gustin
    193 t/m 203 -
    203 t/m 213 - Cresseyde
    213 t/m 223 - Psychobat
    224 t/m 231 - Corday

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 11:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Camaro schreef:
    Ik wil ook alles nog wel eens nalezen, even oude herinneringen ophalen aan mijn tijd als bèta x'D


    Haha. Super. Ik wilde eigenlijk alleen laten doen wat ik al extra had gedaan, maar er zijn zoveel mensen die willen helpen dat ik de rest ook wel doe. Daar zitten in elk geval nog best wat fouten in, als ik oordeel op wat ik er bij de eerste pagina's uit heb gehaald. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil ook wel wat doen. Maximaal 15 het liefst, anders ga ik niet genoeg tijd ervoor hebben en duurt het langer


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Super! Hoeveel pagina's wil je?
    En wil je het chronologisch of zal ik je gewoon de bladzijdes na die van Frodo geven? (:
    (Zelfde vraag aan Corday, hehe. ;p)


    Doe maar dezelfde bladzijdes als frodo en dan gewoon 22 t/m 43 ofzo


    Firm believer of all that is magic

    Jullie staan erbij, Raisai en Aidan! Als jullie je mailadres doorgeven zal ik het mailen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan wel 50 pagina's doen :] Laat maar gewoon aansluiten op de rest.

    Mijn emailadres is marliesnoteboom@hotmail.com


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik wil je eveneens wel helpen, een stuk of 20 pagina's is goed. Ik zal straks even een PB met mijn email erin versturen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Super tof jongens! Ik ga jullie erbij zetten!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het overigens fijn vinden als jullie wel aangeven wat jullie verbeterd hebben, door het dik te drukken of rood te maken ofzo. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik wil ook wel bétareaden,kan dat?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Laat maar weten hoeveel bladzijden je wilt doen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is het trouwens een Word document? Dan ga ik namelijk even een fatsoenlijke Word downloaden. :Y)


    Your make-up is terrible

    Doe mij er ook maar 20. *O*


    •

    Assassin schreef:
    Is het trouwens een Word document? Dan ga ik namelijk even een fatsoenlijke Word downloaden. :Y)


    Jep, het is een Word document. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik zou het overigens fijn vinden als jullie wel aangeven wat jullie verbeterd hebben, door het dik te drukken of rood te maken ofzo. (:

    Ik dacht dat het al vanzelfsprekend was. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^Iemand vroeg het per mail, dus ik zeg het maar even voor de duidelijkheid. (:


    Every villain is a hero in his own mind.