• Hallo allemaal!

    Ik ben op zoek naar een mensen die goed zijn in grammatica. Ik wil mijn op Quizlet geschreven verhaal (een Hobbit fanfictie) graag laten drukken in boekvorm: gewoon voor in mijn eigen boekenkast. Nu ga ik me er later natuurlijk vreselijk aan ergeren als er toch wat typ- en spelfouten in geslopen zijn, dus ik hoop dat er mensen zijn die hun kritische blik erover willen laten glijden.
    Natuurlijk heb ik het zelf ook al een paar keer grondig gecheckt, maar omdat ik het al zo vaak gelezen heb, zullen er altijd dingen zijn waar ik overheen lees.

    Het document telt ongeveer 220 A4’tjes, best veel dus. Ik snap dat niemand daar even tijd voor heeft, dus ik wil het sowieso in kleinere deeltjes versturen. Het gaat immers puur om de grammatica, dus het maakt niet uit als je de verhaallijn niet helemaal begrijpt. (Plus dat je je zo minder snel laat meesleuren door het verhaal).

    Dus daarom de vraag of er mensen die het leuk vinden om een beetje te bèta readen.
    Als je mee wilt helpen hoor ik dat natuurlijk graag en geef dan meteen even het volgende door:
    - Het aantal bladzijdes.
    - Of je vanaf het begin wilt beginnen of gewoon wilt aansluiten op de rest
    - Je e-mailadres (mag natuurlijk ook in PB). Je mag ook mij meteen mailen: tazz_ikke@hotmail.com

    Verdeling:
    Alles - Assassin
    Alles - Camaro
    Alles - Baka
    Alles - Mysterieus

    1 t/m 21 - Frodo
    22 t/m 37 - Corday / Frodo
    38 t/m 43 - Gamora
    44 t/m 54 - Griffiths
    55 t/m 70 - Raisei
    70 t/m 91 - Aidan
    92 t/m 142 - Spotgaai
    142 t/m 163 - Jazzie
    163 t/m 184 - Derive
    184 t/m 193 - Gustin
    193 t/m 203 -
    203 t/m 213 - Cresseyde
    213 t/m 223 - Psychobat
    224 t/m 231 - Corday

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 11:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik had hier nooit aan moeten beginnen, haha. Het verhaal is veel meeslepender dan ik dacht.


    Your make-up is terrible

    Ik probeer het zo rustig mogelijk aan te doen, want anders weet ik van mezelf dat ik niet op de spellingfouten e.d. ga letten, maar eerder op het verhaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha. Eh... sorry? :')
    Al vind ik dat wel leuk om te horen haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry, ik moest je nog een bericht sturen.. Ik zal je een pb sturen met mijn e-mail (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okido.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn leraren besloten opeens om me superveel leerwerk en leeswerk te geven, dus ik ga dit niet snel af hebben. Ik weet niet of je nog 2 weken wilt wachten, want ik heb pas over 2 weken weer echt tijd...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb geen haast, hoor. Voor sommigen heb ik nog niet eens een e-mailadres gekregen. :'p
    Maar mocht ik het onverhoopt al wel laten drukken dan zal ik het je wel laten weten haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe staat het ermee? Het is nu drie maanden geleden en van de helft heb ik nog niets gehoord. :'D
    Als je nog van plan bent om te helpen, stuur ik je graag een nieuw bestand toe, want er zijn al veel fouten uitgehaald.
    Nieuwe mensen mogen altijd helpen, maar bedenk wel of je er daadwerkelijk de tijd voor hebt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben het helemaal uit het oog verloren, ik heb het stuk al maanden geleden uitgeprint klaar om te beta readen, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Als je het nog echt nodig hebt, dan wil ik het nog wel doen, anders laat ik het liever aan iemand anders over omdat ik er nu bijna geen tijd voor heb, sorry :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als je er niet veel tijd voor hebt kun je het beter laten liggen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil best nog wel een deel doen van 5 tot 10 pagina's. Ik heb dit weekend toch genoeg tijd. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Okido. (:
    Dan krijg je de laatste pagina's haha, die zijn namelijk nog niet gedaan.
    (Behalve door Nikki, die zo geweldig is geweest om alles na te kijken.^^ )


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yeah ik ben gewoon awesome. 8D En een beetje een no-lifer.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 11:36 ]


    Your make-up is terrible