• Hallo allemaal!

    Ik ben op zoek naar een mensen die goed zijn in grammatica. Ik wil mijn op Quizlet geschreven verhaal (een Hobbit fanfictie) graag laten drukken in boekvorm: gewoon voor in mijn eigen boekenkast. Nu ga ik me er later natuurlijk vreselijk aan ergeren als er toch wat typ- en spelfouten in geslopen zijn, dus ik hoop dat er mensen zijn die hun kritische blik erover willen laten glijden.
    Natuurlijk heb ik het zelf ook al een paar keer grondig gecheckt, maar omdat ik het al zo vaak gelezen heb, zullen er altijd dingen zijn waar ik overheen lees.

    Het document telt ongeveer 220 A4’tjes, best veel dus. Ik snap dat niemand daar even tijd voor heeft, dus ik wil het sowieso in kleinere deeltjes versturen. Het gaat immers puur om de grammatica, dus het maakt niet uit als je de verhaallijn niet helemaal begrijpt. (Plus dat je je zo minder snel laat meesleuren door het verhaal).

    Dus daarom de vraag of er mensen die het leuk vinden om een beetje te bèta readen.
    Als je mee wilt helpen hoor ik dat natuurlijk graag en geef dan meteen even het volgende door:
    - Het aantal bladzijdes.
    - Of je vanaf het begin wilt beginnen of gewoon wilt aansluiten op de rest
    - Je e-mailadres (mag natuurlijk ook in PB). Je mag ook mij meteen mailen: tazz_ikke@hotmail.com

    Verdeling:
    Alles - Assassin
    Alles - Camaro
    Alles - Baka
    Alles - Mysterieus

    1 t/m 21 - Frodo
    22 t/m 37 - Corday / Frodo
    38 t/m 43 - Gamora
    44 t/m 54 - Griffiths
    55 t/m 70 - Raisei
    70 t/m 91 - Aidan
    92 t/m 142 - Spotgaai
    142 t/m 163 - Jazzie
    163 t/m 184 - Derive
    184 t/m 193 - Gustin
    193 t/m 203 -
    203 t/m 213 - Cresseyde
    213 t/m 223 - Psychobat
    224 t/m 231 - Corday

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 11:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Geef me er maar 10, meer laat mijn leven me momenteel niet toe, maar ik heb zin om eens iets te doen zonder getalletjes.
    Ik stuur je zo mijn e-mail adres wel door, maar mag ik het hele document? Ik zal het verbeteren van waar de volgende persoon gestopt is en de rest ooit wel eens lezen (:


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Geef mij maar de volledige bundel, als ik thuis ben na mijn nachtdienst lees ik altijd. Dus ik zal mijn boeken even aan de kant laten :D
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik had wel willen helpen, maar ik heb echt geen tijd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zou ook heel graag wel willen helpen, ondanks dat mijn spelling ook niet perfect is ;)
    Dus als je nog hulp wilt sta ik klaar voor je. Stuur me maar zoveel als je wilt, ik vind je verhalen leuk genoeg om ze weer volledig te lezen :D

    Email: mandy19901990@live.nl


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Dit vindt ik een best goed idee, ik wil namelijk mijn boek ook laten drukken voor mezelf, alleen er zijn altijd fouten waar je overheen leest. Misschien ga ik mensen vragen om dit te doen - als je dat natuurlijk oké vindt in verband met jouw idee overnemen etc. ;3

    Ik zou je btw wel willen helpen met een paar bladzijdes, 10 of zo? Ik heb niet super veel tijd, maar als je nog iemand nodig hebt wil ik wel helpen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn tweede deel is verstuurd, hopelijk heb je er wat aan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Hoeveel pagina's wil je? (:

    Geef me er maar 1O. Ik ben er niet zó fantastisch in, maar ik weet de basis dingen hehe :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lizor schreef:
    Dit vindt ik een best goed idee, ik wil namelijk mijn boek ook laten drukken voor mezelf, alleen er zijn altijd fouten waar je overheen leest. Misschien ga ik mensen vragen om dit te doen - als je dat natuurlijk oké vindt in verband met jouw idee overnemen etc. ;3

    Ik zou je btw wel willen helpen met een paar bladzijdes, 10 of zo? Ik heb niet super veel tijd, maar als je nog iemand nodig hebt wil ik wel helpen.


    Top!
    Ik vind het wel een leuk principe ja, zeker omdat er zoveel mensen meedoen. Dus van mij mag je je gang gaan hoor. Kan ik ook wat van jou nakijken. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het goed is heeft iedereen die zijn emailadres heeft doorgeven een email met een aantal pagina's gehad. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Als het goed is heeft iedereen die zijn emailadres heeft doorgeven een email met een aantal pagina's gehad. (:

    Ik zal zo een mail sturen naar je e-mailadres.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zou ik mogen vragen hoe je dat doet, een fanfic in boekvorm laten drukken, gewoon voor jezelf? Is dat oon via een drukker (uitgever sowieso niet, lijkt me, want het is niet om uit te geven) of zit dat anders?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet niet of ik het vandaag op ga kunnen brengen om je verhaal na te kijken, maar ik zal het zo snel mogelijk doen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dierickx schreef:
    Zou ik mogen vragen hoe je dat doet, een fanfic in boekvorm laten drukken, gewoon voor jezelf? Is dat oon via een drukker (uitgever sowieso niet, lijkt me, want het is niet om uit te geven) of zit dat anders?


    Nee hoor, ik doe het gewoon via een drukker. Er zijn zat websites waar ze aanbieden je boek te printen, maar wel met een mooi kaftje enzo. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lizor schreef:
    Ik weet niet of ik het vandaag op ga kunnen brengen om je verhaal na te kijken, maar ik zal het zo snel mogelijk doen (:


    Oh heb geen haast, hoor! Er zijn ook mensen die het hele document doornemen, dus die zullen ook wel even werk hebben. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je nog op zoek bent, wil ik best helpen :)


    Who wants to live forever?