• Praat hier over alles van de RPG!
    Aangezien het rollentopic anders wel erg snel volloopt.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Wacht anders eerst even tot Jared heeft gereageerd, da's wel even belangrijk anders gebeurd alles tegelijk ^^

    ^Zal ik doen ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik heb gepost. Als Namira niet met Max mee gaat, maar nou eens met Jared blijft, kan ik Raven naar Max sturen en kan Jake naar Ryann. Dan is het weer een beetje verdeeld lijkt me? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    ^This.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Primaa!

    Niemand die een praatje wil maken met Hope xd?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Max en Jake gaan straks hun school spullen halen. Max komt dan wel Raven tegen ergens, enJake Ryann. Miss kan Hope naar Jared? Alpha en beta zaken bespreken? Jake heeft ze ned wel gegespreksonderwerp gegeven denk ik


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Max en Jake gaan straks hun school spullen halen. Max komt dan wel Raven tegen ergens, enJake Ryann. Miss kan Hope naar Jared? Alpha en beta zaken bespreken? Jake heeft ze ned wel gegespreksonderwerp gegeven denk ik


    Helemaal mooi (flower)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Oke ehm, kan Jared dan vragen of Hope meekomt?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik moet even wachten op Max en Jake die weglopen, daarna kan ik reageren met Jared even alleen op Amira, daarna kan hij naar Hope lopen en zal ik Raven bij Max zetten ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik kan pas morgen avond reageren guys, wek e zo. Sawrry


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Risu >> Deers


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Alright, feeling lonely again.
    Wie is in voor een praatje? :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Namira heeft wel zin, gezien Jared en Hope wat alpha zaken moeten bespreken (: Dan veranderd ze gewoon terug en loopt ze naar de stad, waar ze Ryann tegen kan komen...?

    Armitage schreef:
    Namira heeft wel zin, gezien Jared en Hope wat alpha zaken moeten bespreken (: Dan veranderd ze gewoon terug en loopt ze naar de stad, waar ze Ryann tegen kan komen...?
    Hmm ik had al wat met Sha're afgesproken, en momenteel zit Ryann vast in een awkward situatie bij Jake en Max, dus ik denk dat het nu niet heel goed uitkomt, haha. Later misschien?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either