• Praat hier over alles van de RPG!
    Aangezien het rollentopic anders wel erg snel volloopt.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Uhm oké denk ik? Maar mag ik vragen waarom je die vraag stelt terwijl je wat met Sha hebt afgesproken? ^^

    Armitage schreef:
    Uhm oké denk ik? Maar mag ik vragen waarom je die vraag stelt terwijl je wat met Sha hebt afgesproken? ^^
    Nou, ík voel me lonely, niet Ryann.. xd


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Momenteel wachten we nog op posts van Veravos, Vivir, Walkers en Armitage dus, denk ik? (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Raven is bij Max, voor Jared moet ik wachten op z'n vriendin en daarna gaat hij naar Hope.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ryann is dus bij Jake en gaat dus zo met Raven naar school (toch Sha?).


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik wacht nog even op een reactie van Max en jake, voor ik verder ga met zowel Jared als Raven.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik wacht nog even op een reactie van Sha met Raven. Daarna zal ik reageren met Ryann ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Voor Jake moet ik wachten op Jared. En Max... Is weer loner. Ugh. Wat voor persoon heb ik XD.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Namira is zometeen ook alleen, want Jared moet weg en stuff... Miss kunnen Max en Namira weer meeten? ^^

    Ja is goed haha. Jared zal wel weer boos worden op Jake. Arme Jake XD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Dan moettie maar niet zo veel problemen veroorzaken :'D

    Hij zag alleen die man! Dat Ryann nou die opdracht heeft gekregen en dat tegen hem zegt. Tja. Maar wat moet Jake dan doen? Het niet tegen Jared zeggen? Als Jared erachter komt dat Jake het al wist, oeeeee.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Tja, Jake is wel de dupe van dit alles ^^ Maar zeg nou zelf, hij was niet erg handig bezig (:

    Ja maar... Ja maar.... Hij wist niet wat ie moest doen... Had ie die man dood moeten bijten dan? Hmm, misschien was dat wel handiger geweest....


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Euh, Jared is niet zo agressief! x)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.