• Hi users,
    Dit topic gaat over de examens, dus denk niet dat er aliens of zo aankomen.
    En zeker niet gaan stressen (ik heb niet normaal veel stress).
    Maar ik zou willen weten wanneer jullie beginnen met jullie examens.
    Ik begin al 2 december :'(
    Om dit topic wat op te vrolijken heb ik wat grappige plaatjes voor jullie. ^^

















    Alvast veel succes iedereen die ook examens heeft. (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    1 december al, even wenen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben er zelf al een paar jaartjes vanaf. Kwam hier echter alleen om iedereen veel succes te wensen. You'll be fine! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nickelback schreef:
    1 december al, even wenen.

    *geeft een knuffel*


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Kayfabe schreef:
    Ben er zelf al een paar jaartjes vanaf. Kwam hier echter alleen om iedereen veel succes te wensen. You'll be fine! ;D

    O, gelukzak! (':
    Bedankt! (flower)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Hahaha op 1 december ben ik jarig :W
    Succes iedereen!


    26 - 02 - '16

    Ik drie december. En ik moet nog een kostuum kopen. Ik ben wel al wat begonnen met studeren.*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    5 januari tem 23 januari. Zot slechte examenrooster.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iedereen super veel succes! Ik moest vorig jaar en heb het ondanks alle tegenslag gehaald. Gewoon rustig blijven dus en je best doen. Het komt allemaal wel goed, hoe uitzichtloos het ook lijkt c;


    Happy Birthday my Potter!

    Feline schreef:
    Hahaha op 1 december ben ik jarig :W
    Succes iedereen!

    Hahaha, wat erg!
    Hopelijk heb je dan geen examen ofzo (';
    Dank je ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Debbaut schreef:
    Ik drie december. En ik moet nog een kostuum kopen. Ik ben wel al wat begonnen met studeren.*O*

    Ik heb niet eens men boek geopend. *oeps*


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)
    Hahaha, wat erg!
    Hopelijk heb je dan geen examen ofzo (';
    Dank je ^^


    Ik heb nooit examen hoeven doen. Ik heb havo 1, 2, 3 zonder problemen gehaald en ben daarna naar het mbo gegaan, want de havo ging niet meer (i.v.m. persoonlijke problemen)


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    5 januari tem 23 januari. Zot slechte examenrooster.

    Dat is nog erger! Ik zou niet eens moeten klagen. ;$


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)
    *geeft een knuffel*


    Die stakingsdag heeft me geflikt. D: Daardoor is het examen van 15 december naar de eerste verschoven. En dat is Latijn mondeling. Terwijl ik dinsdag wiskunde heb, wat ik 8u/week heb. Dus ik heb één weekend voor allebei de vakken. Komt niet goed. Maar ik trek me op aan het feit dat het in juni drie keer zo erg gaat zijn en ik het dus nu wel ga overleven, lol.
    Dikke knuffel trrug, haha. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flowering schreef:
    (...)
    Ik heb niet eens men boek geopend. *oeps*


    Ik heb nu nog zoveel onzinnige presentaties en taken dat ik er gewoon geen tijd voor heb. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Succes!


    wat was dit ookalweer