• Hi users,
    Dit topic gaat over de examens, dus denk niet dat er aliens of zo aankomen.
    En zeker niet gaan stressen (ik heb niet normaal veel stress).
    Maar ik zou willen weten wanneer jullie beginnen met jullie examens.
    Ik begin al 2 december :'(
    Om dit topic wat op te vrolijken heb ik wat grappige plaatjes voor jullie. ^^

















    Alvast veel succes iedereen die ook examens heeft. (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)

    *geeft een grote knuffel aan de zus en een kleine knuffel aan jou* :')':


    Haha, 'k zal 'm doorgeven. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh nog een tip: Valeriaan pilletjes, zijn natuurlijk en hebben een kalmerende werking+ verbeteren het concentratie vermogen. Plus melatonine pilletjes voor het slapen als je daar moeite mee hebt. En ontspanningsoefeningen. Vooral genoeg slapen en ontspannen voor je examen. Dan kan je veel makkelijker al die stof ophalen die echt wel ergens in je hoofd zit, want je bent er al kei lang mee bezig.


    Happy Birthday my Potter!

    Dierickx schreef:
    Mijn dag tijdens de examens: Veel te vroeg opstaan, coffie drinken om wakker te blijven, leren, examen maken, naar huis fietsen, eten, leren, cola drinken, chocolade eten, smoothie drinken (omdat mijn moeder altijd zo lief is toch nog een beetje gezonde tussendoortjes te brengen, want tijdens de examens moeten we thuis echt geen zak doen), leren, veel te laat gaan slapen. En zo twee weken aan een stuk. Ik ga dood. :'D


    Same, behalve de koffie. :'D
    En ik wil graag nog vijfmaal per week gaan trainen, dus dat wordt héél laat gaan slapen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Draxler schreef:
    Eergister (donderdag) begonnen, aankomende woensdag weer klaar. Is mijn school dan vroeg of..?

    Jouw school is té vroeg! (':


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Laten we deze vooral niet vergeten. :'D

    http://youtu.be/K_cP45pyNTA
    - geen deftige link door mobiel :') -

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 23:02 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik sta tijdens de examen periode veel te vroeg op om alles te herhalen terwijl ik laat slaap.
    Het is echt verschrikkelijk.
    Ik ga zelfs met mijn pyjama naar school ^^
    Geen zin om mijn kleren aan te trekken, dus ja.


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ik heb de twaalfde gedaan, want maandag de vijftiende staakt onze school en van onze geliefde directie mogen we de zestiende geen examens meer hebben. Zwaar klote, believe me.


    Ik had het liever zo gehad, eerlijk gezegd. ): Of dat ze tenminse een zwaar vak zouden leggen na dat verlengd weekend. Nee, esthetica en bio. De enige twee vakken die wel op een namiddag te doen zijn. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    Laten we deze vooral niet vergeten. :'D

    http://youtu.be/K_cP45pyNTA
    - geen deftige link door mobiel :') -


    HAHAHHAHAHAHAHHAHA GEWELDIG!


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Eerste jaar unief = eerste blokvakantie. Ik begin de 3e januari, tot 25ste (denk ik)... Dat wordt hard.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    Eerste jaar unief = eerste blokvakantie. Ik begin de 3e januari, tot 25ste (denk ik)... Dat wordt hard.


    Veel succes. ;c Wat volg je? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik begin op drie december en ik heb voor de eerste keer ook mondelinge examens D:

    Nickelback schreef:
    (...)

    Same, behalve de koffie. :'D
    En ik wil graag nog vijfmaal per week gaan trainen, dus dat wordt héél laat gaan slapen. :')


    Ik moet zwaar moe zijn, als ik koffie al met een c schreef daarnet. Dat is geen goed teken voor tijdens de examens. :'D
    Anyway, die koffie drink ik ook enkel als ik uitermate vroeg opsta voor examens als bio ofzo, ders niet. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nestor schreef:
    Ik begin op drie december en ik heb voor de eerste keer ook mondelinge examens D:


    Valt beter mee dan je zou verwachten. (: Alleen kut als je geen inspraak krijgt in het uur dat je wil komen. -.- Welke vakken heb je mondeling? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Valt beter mee dan je zou verwachten. (: Alleen kut als je geen inspraak krijgt in het uur dat je wil komen. -.- Welke vakken heb je mondeling? (:


    Wij Duits en misschien bio op het eind van het jaar. Als ik tegen dan nig niet veranderd ben van school, iig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ik moet zwaar moe zijn, als ik koffie al met een c schreef daarnet. Dat is geen goed teken voor tijdens de examens. :'D
    Anyway, die koffie drink ik ook enkel als ik uitermate vroeg opsta voor examens als bio ofzo, ders niet. ^^


    Hahaha, ik ben ook al doodop. :')
    Ik lust geen koffie, daarmee. :'D Ik overleef op suikers. Heel veel suikers. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.