• Hi users,
    Dit topic gaat over de examens, dus denk niet dat er aliens of zo aankomen.
    En zeker niet gaan stressen (ik heb niet normaal veel stress).
    Maar ik zou willen weten wanneer jullie beginnen met jullie examens.
    Ik begin al 2 december :'(
    Om dit topic wat op te vrolijken heb ik wat grappige plaatjes voor jullie. ^^

















    Alvast veel succes iedereen die ook examens heeft. (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Heb mijn eerste SE's gehad. In januari heb ik er weer..
    Jij en iedereen die ook examens heeft. Veel succes!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dierickx schreef:
    (...)

    Wij Duits en misschien bio op het eind van het jaar. Als ik tegen dan nig niet veranderd ben van school, iig.


    Nooit Duits gehad, gelukkig. :') Eigenlijk nog nooit een taalvak mondeling gehad, tenzij je Latijn meerekent. Engels stond gepland voor nu, maar het paste niet meer in het rooster. :'D
    Bio lijkt me best een irritant vak om mondeling ge hebben. :x


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    KnightofFlowers schreef:
    Heb mijn eerste SE's gehad. In januari heb ik er weer..
    Jij en iedereen die ook examens heeft. Veel succes!

    Dank je! ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Iedereen succes alvast, ik begin geloof ik al heel snel maar de datum weet ik niet precies :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben er alweer zo'n twee jaar vanaf. Mijn tip: studeren. (cat) Het is niet zo lastig, gewoon tijd erin investeren (dus ook op tijd beginnen) en je best doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb dit hele jaar door tentamens (wat ook een gedeelte van je examen is) en dan heb ik 13 mei mijn eerste echte examen.


    Firm believer of all that is magic

    Ik begin 3 december al door die stomme staking. Na ja, I'll survive. Succes aan iedereen met de voorbereidingen voor het examen en natuurlijk het examen zelf!
    Zelf heb ik nooit echt veel aan mijn examens gedaan en toch altijd al door geweest. Thanks fotografisch geheugen!


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Dunk schreef:
    Ik ben er alweer zo'n twee jaar vanaf. Mijn tip: studeren. (cat) Het is niet zo lastig, gewoon tijd erin investeren (dus ook op tijd beginnen) en je best doen.

    Wat een tip (':
    Bedankt iedereen!


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik heb gewoon geen examens op de dag van de stakingen. Ik begin 11 december pas en eindig op 19 december. Alles is echt op elkaar gepropt, niet leuk. :') Succes met leren allemaal!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Flowering schreef:
    (...)
    Wat een tip (':
    Bedankt iedereen!


    Dat ís echt een tip, geloof me. Ik durf te wedden dat at least de helft van de mensen hier (inclusief ik), moeite heeft met zich enkel op zijn of haar studeren te focussen als ze moeten studeren, in plaats van afgeleid te worden door het één of ander.

    Nickelback schreef:
    (...)
    Nooit Duits gehad, gelukkig. :') Eigenlijk nog nooit een taalvak mondeling gehad, tenzij je Latijn meerekent. Engels stond gepland voor nu, maar het paste niet meer in het rooster. :'D
    Bio lijkt me best een irritant vak om mondeling ge hebben. :x


    Mondeling Latijn? Dat lijkt me een hel. Langs de andere kant heb je wel geluk, met dat Duits. :'D Bio weet ik niet of we mondeling hebben, maar we zijn sowieso de twee-uursrichting, dus op het einde van het jaar kan het wel zijn, dat hadden ze tot twee jaar terug iig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Drie of vier december begin ik met de examens. Als eerste mondeling examen biologie, dus dat valt nog heel goed mee.


    Ex astris, sciencia

    Dierickx schreef:
    (...)

    Dat ís echt een tip, geloof me. Ik durf te wedden dat at least de helft van de mensen hier (inclusief ik), moeite heeft met zich enkel op zijn of haar studeren te focussen als ze moeten studeren, in plaats van afgeleid te worden door het één of ander.


    Exact wat ik wilde zeggen. ^^ Ik heb de voorbije jaren echt moeite gehad om niet elke vijf seconden Quizlet of Facebook te checken. Alhoewel dat laatste in onze klas wel nodig is, want er worden op FB in onze groep minstens twintig vragen per examen gesteld over wat we exact moeten leren, welke uren het mondeling nu weer was, ...


    Dierickx schreef:
    (...)

    Mondeling Latijn? Dat lijkt me een hel. Langs de andere kant heb je wel geluk, met dat Duits. :'D Bio weet ik niet of we mondeling hebben, maar we zijn sowieso de twee-uursrichting, dus op het einde van het jaar kan het wel zijn, dat hadden ze tot twee jaar terug iig.


    Het valt beter mee dan je zou verwachten. ^^ Gewoon wat stukken tekst vertalen, inhoudsvragen beantwoorden en dan nog wat cultuur. (: Maar wij hebben dan ook echt een geweldige leerkracht, bij wie ik bijna geen stress heb.
    Volg je wetenschappen dan? c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Succes iedereen[left][/left]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 12:28 ]


    Be Yourself, No Matter What.

    Vorige week mijn eerste echte examen van dit jaar gehad. Ik ben benieuwd.

    Over mijn examens maak ik mij minder zorgen dan de verslagen die ik moet maken voordat ik aan mijn proeve mag beginnen. Liever nog vier examens dan al die verslagen.


    Physics is awesome

    Nickelback schreef:
    (...)

    Het valt beter mee dan je zou verwachten. ^^ Gewoon wat stukken tekst vertalen, inhoudsvragen beantwoorden en dan nog wat cultuur. (: Maar wij hebben dan ook echt een geweldige leerkracht, bij wie ik bijna geen stress heb.
    Volg je wetenschappen dan? c:


    Ja, sinds dit jaar. Ik heb Latijn in het tweede verprutst door niet te leren en daar heb ik nu spijt van. Sowieso ga ik volgend jaar geen wetenschappen meer doen, maar wellicht moderne talen - wiskunde, of anders economie - moderne talen, maar ik haat wetenschappen, vandaar dat ik nu ook al wil veranderen van school.
    Maar ja, ik suckte in teksten vertalen, dus dat zou een ramp geweest zijn bij mij. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried