• Hi users,
    Dit topic gaat over de examens, dus denk niet dat er aliens of zo aankomen.
    En zeker niet gaan stressen (ik heb niet normaal veel stress).
    Maar ik zou willen weten wanneer jullie beginnen met jullie examens.
    Ik begin al 2 december :'(
    Om dit topic wat op te vrolijken heb ik wat grappige plaatjes voor jullie. ^^

















    Alvast veel succes iedereen die ook examens heeft. (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ja, sinds dit jaar. Ik heb Latijn in het tweede verprutst door niet te leren en daar heb ik nu spijt van. Sowieso ga ik volgend jaar geen wetenschappen meer doen, maar wellicht moderne talen - wiskunde, of anders economie - moderne talen, maar ik haat wetenschappen, vandaar dat ik nu ook al wil veranderen van school.
    Maar ja, ik suckte in teksten vertalen, dus dat zou een ramp geweest zijn bij mij. :'D


    Awh, dat is kut. :c
    Eens het vierde overheersen de teksten, want op een bepaald moment heb je alle theorie gezien. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flowering schreef:
    (...)
    Wat een tip (':
    Bedankt iedereen!

    Met die tip heb ik wel mijn examens gehaald, hoor. Geen koffie of energy of andere troep nodig gehad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Succes iedereen!
    Gelukkig had ik ze vorig jaar en heb ik er over twee jaar pas weer last van.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dunk schreef:
    (...)
    Met die tip heb ik wel mijn examens gehaald, hoor. Geen koffie of energy of andere troep nodig gehad.

    Ik bedoelde het niet slecht, maar het klonk grappig. Want ja, studeren... Logisch.
    Maar dus bedankt voor de tip.


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik had dit jaar mijn Engels en Reken enxamen alleen. Dus als ik volgend jaar terug kom van stage hoef ik enkel nog Nederlands te doen en mijn eindproject en dan ben ik klaar.

    Voor engels weet ik al dat ik geslaagd ben. en wel met 2 10en een 9,3 en 2 8en.
    Rekenen had ik gister en daar krijg ik 14 januari de uitslag pas van ;c

    Voor de rest, Iedereen succes die nog aan de bak moet!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Sorry voor de bump-
    Ennnnn, hoe gaat het met iedereen en met de examens? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik morgen Frans. Al zoveel gedaan voorbije weken en vooral weekenden dus vandaag alleen wat herhalen en oefeningen hermaken.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Morgen Frans, feestje. Not. --'
    Maar Latijn mondeling ging top, en wiskunde deel 1 ging stukken beter dan vorig jaar. Aardrijkskunde vandaag ging zoals bij elk examen, supergoed geleerd en over geen enkele vraag zeker. Uiteindelijk zijn mijn punten meestal wel goed, dus dat is oké. En Engels was fucked up. Maar dat was bij iedereen het gevoel dus ik ga niet klagen. ^^ Ik loop wel met enorme wallen rond en ik zou drie dagen kunnen slapen, maar voor de rest red ik het wel. :'D
    En bij jou? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Succes iedereen!


    26 - 02 - '16

    Dooddoenervo schreef:
    Ik morgen Frans. Al zoveel gedaan voorbije weken en vooral weekenden dus vandaag alleen wat herhalen en oefeningen hermaken.(:


    Is het gelukt? (:

    Nickelback schreef:
    Morgen Frans, feestje. Not. --'
    Maar Latijn mondeling ging top, en wiskunde deel 1 ging stukken beter dan vorig jaar. Aardrijkskunde vandaag ging zoals bij elk examen, supergoed geleerd en over geen enkele vraag zeker. Uiteindelijk zijn mijn punten meestal wel goed, dus dat is oké. En Engels was fucked up. Maar dat was bij iedereen het gevoel dus ik ga niet klagen. ^^ Ik loop wel met enorme wallen rond en ik zou drie dagen kunnen slapen, maar voor de rest red ik het wel. :'D
    En bij jou? (:


    Super dat het over het algemeen goed zit. (: En oh, Frans, je redt het wel. ^^ Frans is een kutvak om te leren, maar tja. Succes, in elk geval!
    Bij mij, tja. Duits was moeilijk, omdat die gast grammatica en woordenschat op 22 punten had gezet en leesvaardigheid op 21,5, dus tja. Dat was niet zo denderen, maar de rest van het examen ging wel. Fysica ging vrij vlot, behalve sommige vragen, dan en bio was een flop, maar tja, dat was te verwachten. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Super dat het over het algemeen goed zit. (: En oh, Frans, je redt het wel. ^^ Frans is een kutvak om te leren, maar tja. Succes, in elk geval!
    Bij mij, tja. Duits was moeilijk, omdat die gast grammatica en woordenschat op 22 punten had gezet en leesvaardigheid op 21,5, dus tja. Dat was niet zo denderen, maar de rest van het examen ging wel. Fysica ging vrij vlot, behalve sommige vragen, dan en bio was een flop, maar tja, dat was te verwachten. ^^


    Het is inderdaad nog oké gegaan. :'D
    Dat Duits is kut. Ik heb een hekel aan leesvaardigheid. :') En bio is gewoon een stom vak. Al die moeilijke begrippen. :c
    Wat heb je morgen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nickelback schreef:
    (...)

    Het is inderdaad nog oké gegaan. :'D
    Dat Duits is kut. Ik heb een hekel aan leesvaardigheid. :') En bio is gewoon een stom vak. Al die moeilijke begrippen. :c
    Wat heb je morgen? ^^


    Ik ook, hehe. Ons examen Nederlands en Engels staat er altijd vol van. :'D
    Ik heb morgen Frans, trouwens. (: Jij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ik ook, hehe. Ons examen Nederlands en Engels staat er altijd vol van. :'D
    Ik heb morgen Frans, trouwens. (: Jij?


    Bij ons ook. D:
    Fysica. ^^ Maar twintig pagina's, doordat we superveel lessen gemist hebben. :') En voor het eerst in m'n leven ga ik om half elf al thuis zijn van een examen. 8D (Bij ons op school hadden ze tot vorig jaar de regel dat als je een examen hebt van twee uur, je eerst nog twee uur studie hebt. Maar vanaf dit schooljaar mag de derde graad gewoon de eerste twee uur z'n examen maken en daarna naar huis. De directie heeft eindelijk een beetje verstand gekregen. :'D)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Schoolexamens heb ik al een paar gehad. Mijn landelijke examens beginnen in mei.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Random vraag: weet iemand hoe je programma's van je rekenmachine overzet naar je laptop? :'D
    De leerkracht fysica wist namelijk graag het geheugen van ons rekentoestel, maar ik heb maandag nog examen wiskunde en daarvoor heb ik bepaalde programma's wel nodig. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.