• Hi users,
    Dit topic gaat over de examens, dus denk niet dat er aliens of zo aankomen.
    En zeker niet gaan stressen (ik heb niet normaal veel stress).
    Maar ik zou willen weten wanneer jullie beginnen met jullie examens.
    Ik begin al 2 december :'(
    Om dit topic wat op te vrolijken heb ik wat grappige plaatjes voor jullie. ^^

















    Alvast veel succes iedereen die ook examens heeft. (:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Starlord schreef:
    Iedereen super veel succes! Ik moest vorig jaar en heb het ondanks alle tegenslag gehaald. Gewoon rustig blijven dus en je best doen. Het komt allemaal wel goed, hoe uitzichtloos het ook lijkt c;

    Wauw, wat goed!
    Dat heeft je zeker heel veel werk gekost? ^^
    Bedankt :D


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Kayfabe schreef:
    Ben er zelf al een paar jaartjes vanaf. Kwam hier echter alleen om iedereen veel succes te wensen. You'll be fine! ;D


    16 - 09 - '17

    Oh btw, nog een tip van een ervaringsdeskundige:
    Als je het echt even helemaal zat bent, gewoon dit kei hard mee blèren en dan vervolgens weer lekker verder.


    Happy Birthday my Potter!

    Feline schreef:
    (...)

    Ik heb nooit examen hoeven doen. Ik heb havo 1, 2, 3 zonder problemen gehaald en ben daarna naar het mbo gegaan, want de havo ging niet meer (i.v.m. persoonlijke problemen)


    Ik moet eerlijk zijn, ik heb niets begrepen. (':
    Ik weet niet wat havo, mbo enz is...
    Het is ook zo ingewikkeld, dat ik het nooit onthoud. :X


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)

    Ik moet eerlijk zijn, ik heb niets begrepen. (':
    Ik weet niet wat havo, mbo enz is...
    Het is ook zo ingewikkeld, dat ik het nooit onthoud. :X


    Havo is de middelbare school. Daar heb ik dus geen examen gedaan. Ik doe nu een studie op vervolgonderwijs. Dus ik ben nu aan het leren voor een baan, loop stage enzovoorts (;


    26 - 02 - '16

    Flowering schreef:
    (...)
    Wauw, wat goed!
    Dat heeft je zeker heel veel werk gekost? ^^
    Bedankt :D


    Jup (ik had zeg maar twee sterfgevallen in de familie in mijn examenjaar inclusief een begrafenis tijdens mijn school examen week, moest heel veel inhalen, terwijl ik eigenlijk ook moest leren voor de volgende examens, heb in een soort emotionele sneltrein gezeten, heb nog een tijdje last gehad van hele vervelende oververmoeidheids-verschijnselen als zichtuitval, allerlei gesprekken met mentrix, afdelingsleidster en vertrouwenspersoon gehad, maar ik heb het ook gewoon gehaald, dus jullie kunnen het ook allemaal wel :') ).


    Happy Birthday my Potter!

    1 december al, en mijn zus start op 28 november. Jesus, I'm dying. Succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Starlord schreef:
    Oh btw, nog een tip van een ervaringsdeskundige:
    Als je het echt even helemaal zat bent, gewoon dit kei hard mee blèren en dan vervolgens weer lekker verder.


    Haha, zal ik doen.
    Mijn tip is: drink niet te veel redbull.
    Vorig schooljaar had ik zes blikken op in één dag, daarna kon ik niet meer slapen. I looked like this:


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Nu vraag ik me best wel af wanneer jullie eindigen. ^^ Ikzelf de zestiende, maar ik ken mensen die de twaalfde al gedaan hebben. :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flowering schreef:
    (...)

    Haha, zal ik doen.
    Mijn tip is: drink niet te veel redbull.
    Vorig schooljaar had ik zes blikken op in één dag, daarna kon ik niet meer slapen. I looked like this:



    Mijn antwoord daarop, druk geen energy drink spul troep, maar zing lekker mee met Van der Laan en Woe (ik heb overal liedjes voor). Krijg je genoeg energie van en is niet zo super slecht voor je:


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn dag tijdens de examens: Veel te vroeg opstaan, coffie drinken om wakker te blijven, leren, examen maken, naar huis fietsen, eten, leren, cola drinken, chocolade eten, smoothie drinken (omdat mijn moeder altijd zo lief is toch nog een beetje gezonde tussendoortjes te brengen, want tijdens de examens moeten we thuis echt geen zak doen), leren, veel te laat gaan slapen. En zo twee weken aan een stuk. Ik ga dood. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    1 december al, en mijn zus start op 28 november. Jesus, I'm dying. Succes, iedereen!


    *geeft een grote knuffel aan de zus en een kleine knuffel aan jou* :')':


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Nickelback schreef:
    Nu vraag ik me best wel af wanneer jullie eindigen. ^^ Ikzelf de zestiende, maar ik ken mensen die de twaalfde al gedaan hebben. :o


    Ik heb de twaalfde gedaan, want maandag de vijftiende staakt onze school en van onze geliefde directie mogen we de zestiende geen examens meer hebben. Zwaar klote, believe me.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eergister (donderdag) begonnen, aankomende woensdag weer klaar. Is mijn school dan vroeg of..?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nickelback schreef:
    Nu vraag ik me best wel af wanneer jullie eindigen. ^^ Ikzelf de zestiende, maar ik ken mensen die de twaalfde al gedaan hebben. :o

    16de :'(

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 22:57 ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."