• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Twee handen grepen me vast en met een ruk draaide ik me om waarna ik recht in de ogen van fred staarde.
    'Ralf, ik smeek je. Als je naar me luistert dan leg ik je alles uit. Echt waar, ik hou alleen van jou. Die andere jongen - Aleksander - hij betekent niks meer voor me. Ik kuste hem omdat dat zijn prijs was om Campbell te laten weten dat George nog leeft!'
    Ik voelde de tranen langs mijn wangen stromen en ongewild trok ik me uit zijn greep los om dan tegen een boom aan te leunen. Met mijn handen verborg ik mijn gezicht en ruw veegde ik de tranen weg.
    'J-je wilt George d-doden om mij-mij te kunnen veraden en om v-v-vervolgens met h-hem te kunnen vluchten..' murmelde ik en alweer vloekte ik om het reden dat ik stotterde.

    VERTEL HET ME NU :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Het spijt me echt heel erg maar ik vind het gewoon heel erg leuk om een verhaallijn erin te gooien.



    Dit is Aleksander trouwens.


    Nuuuh, Fred heeft gelijk; dat blik ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'J-je wilt George d-doden om mij-mij te kunnen verraden en om v-v-vervolgens met h-hem te kunnen vluchten..' Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. Het is vreselijk om hem zo ontzettend verdrietig te zien terwijl ik hem niet kan knuffelen of troosten. Ik kan alleen zitten en proberen dit uit te leggen. Wat het ook mag zijn.
    'Een best lang tijdje terug ontmoette ik Aleksander Niku, die jongen die je net zag. Het was in de zomer en we brachten heel veel tijd samen door. Niemand wist dat, zelfs George niet. Hij werkte bij een of andere winkel in de dreuzelwereld en wilde graag weg, maar dat kon hij niet. Hij zei dat het kwam doordat George hem tegenhield. Ik weet het allemaal niet precies meer, want iemand heeft met mijn brein zitten knutselen na die zomer. Ze hebben allemaal geheugenblokken geplaatst. Wat ik me nog kan herinneren was dat Aleksander me later op kwam zoeken en me vertelde dat hij naar Klammfels ging en bijna vermoord werd. Toen hij wegging zag ik in de verte hoe hij vermoord werd.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn handen, die op mijn schoot liggen.
    'Het is allemaal heel verwarrend, maar begin dit jaar kwam hij weer naar me toe. Hij vertelde me dat hij niet echt vermoord was en dat hij me kon helpen alles weer te herinneren. Alweer wilde hij samen wegrennen. Natuurlijk slaat de deal nergens op, waarom zou ik mijn broer vermoorden? Maar hij kon op de een of andere manier in mijn hoofd komen. Daardoor deed ik dingen die ik niet wou. Toen.. Toen ik Draco in elkaar sloeg was de eerste keer. Daarna nog veel vaker, maar nu niet meer. Hij moet dichtbij zijn en nu gaat hij weer aar Klammfels.' Ik kan het niet laten en ga naast Ralf zitten, waarna ik hem knuffel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Een best lang tijdje terug ontmoette ik Aleksander Niku, die jongen die je net zag. Het was in de zomer en we brachten heel veel tijd samen door. Niemand wist dat, zelfs George niet. Hij werkte bij een of andere winkel in de dreuzelwereld en wilde graag weg, maar dat kon hij niet. Hij zei dat het kwam doordat George hem tegenhield. Ik weet het allemaal niet precies meer, want iemand heeft met mijn brein zitten knutselen na die zomer. Ze hebben allemaal geheugenblokken geplaatst. Wat ik me nog kan herinneren was dat Aleksander me later op kwam zoeken en me vertelde dat hij naar Klammfels ging en bijna vermoord werd. Toen hij wegging zag ik in de verte hoe hij vermoord werd. Het is allemaal heel verwarrend, maar begin dit jaar kwam hij weer naar me toe. Hij vertelde me dat hij niet echt vermoord was en dat hij me kon helpen alles weer te herinneren. Alweer wilde hij samen wegrennen. Natuurlijk slaat de deal nergens op, waarom zou ik mijn broer vermoorden? Maar hij kon op de een of andere manier in mijn hoofd komen. Daardoor deed ik dingen die ik niet wou. Toen.. Toen ik Draco in elkaar sloeg was de eerste keer. Daarna nog veel vaker, maar nu niet meer. Hij moet dichtbij zijn en nu gaat hij weer aar Klammfels.' Hij kwam naast mij in het gras zitten en sloeg zijn armen om me heen om me te kunnen knuffelen. Even bleef ik nog verstijfd zitten tot ik me dichter naar hem toe schuifelde en mijn ogen sloot.
    'Dat is afschuwelijk.. s-sorry..' Murmelde ik zachtjes.
    'H-hij zal niet meer terugkomen.. o-of wel?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat dat gozer. Ik wil hem dood hebben. Ik wil hem tachtig keer neersteken met een mes. Wat doet hij mijn Freddie aan ;-; ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Dat is afschuwelijk.. s-sorry.. H-hij zal niet meer terugkomen.. o-of wel?' Ik haal mijn schouders op. Zelf heb ik echt geen idee. Aleksander is altijd al onvoorspelbaar geweest. Hij is nu al een keer teruggekomen en ik ben bang dat hij dat wel vaker zal doen. Hij kent Campbell.
    'Ik weet het echt niet, Ralf. Op dit moment ben ik gewoon blij dat ik jou niet ben verloren.' Ik glimlach zwakjes en leg mijn hoofd tegen de muur aan. Uiteindelijk kijk ik hem aan. 'Zullen we George gaan bezoeken? Volgensmij ligt hij in de ziekenzaal. Blijkbaar vermoordde hij Nathaniel, Campbells broer, en is hij daarna weggevoerd ofzo. Hij leeft nog.' Ik zeg het op een normale toon, maar vanbinnen ben ik ontzettend blij. Aleksander kan me niks meer aan doen en George leeft nog. Maar Campbell is weg en ik weet dat het nog lang zal duren voor George over hem heen komt. Hij hield echt van Campbell.
    'Alles komt goed, Ralf. Ik hou van je en samen komen we overal doorheen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit gaan nog een lange dag worden, heb ik zo'n gevoel =']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij haalt zijn schouders op wat me een niet zo geruststellend gevoel gaf en staarde maar naar mijn handen.
    'Ik weet het echt niet, Ralf. Op dit moment ben ik gewoon blij dat ik jou niet ben verloren.'
    Ik keek weer op en glimlachte zwakjes toen ik Ag dat hij naar mij keek.
    'Zullen we George gaan bezoeken? Volgensmij ligt hij in de ziekenzaal. Blijkbaar vermoordde hij Nathaniel, Campbells broer, en is hij daarna weggevoerd ofzo. Hij leeft nog. Alles komt goed, Ralf. Ik hou van je en samen komen we overal doorheen.'
    Ik knik zachtjes en staarde hem nog even aan voordat ik ietwat twijfelend een kus op zijn kaak drukte.
    'Als jij dat gelooft, geloof ik het ook.' Murmelde ik en keek weg.
    'En sorry van net.. uh- ik was net ik te dramatisch. En toen Ik.. zei dat George dood was; Anderling verwoordde het althans wel zo.' Zachtjes beet ik op mijn lip en krabbelde vervolgens overeind.
    'Tenminste is het toernooi over en niemand heeft gewonnen. Dit was meer en hel dan een spel.' (Ghehe, dat rijmde :'D)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Toen was het plotseling stil


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb eventueel een Ginny voor een George x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is goed ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oke; ik maak post. waarschijnlijk gaat het enorm zuigen zoals gewoonlijk maar ligt George op bed/ zit of wat doet hij precies op ziekenzaal want mag m niet besturen he x'D dus weet niet of hij zit ligt enz


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uhm, doe maar dat hij ligt met een laag verband om zijn schouder ^-^ ziet hij er lekker stoer uit kan hij denk ik ieder moment ewn beulbrief van mama molly ontvangen op een of andere manier.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Ik slikte en kneep nerveus mijn ogen dicht. Alles was zo snel gegaan. De wedstrijd begon en een voor een gingen de kampioenen naar binnen en plots schijnt Brooke dood te zijn en een jongen- maar geen Ralf of Campbell terwijl dat de enige mannelijke kampioenen waren. Als klap op de vuurpijl hoorde ik Perkamentus over George praten – dat hij hem uit de labyrinth moest halen. De derde jongen die in de labyrinth was terwijl Merlijn mocht weten wat mijn broer daar deed. Het heeft zijn leven gekost. Dat zag ik aan Campbells, Fred en Ralfs’ blik Angelina leek ook in te storten die net zoals mij mijn broer en mijn toekomstige zwager hadden afgeluisterd. Ik was dan de enige die naar de ziekenhuis leek te durven gezien ik nu verstijfd de koude en zo kille knop aanvoelde. Iets in mij hoopte dat dit een misverstand was. Dat iemand anders gestorven was en niet mijn bloedeigen broer. We hebben nooit een goede band gehad maar ik heb hem nóóit dood gewenst. Nóóit.
    Nerveus slikte ik mijn keel en drukte aarzelend de klink omlaag voordat ik de deur langzaam openduwde. Met ingehouden adem liep ik naar binnen en keek de lege zaal rond tot mijn blik op een oranjeharige jongen liggen in een bed met verband bij zijn schouder. Ik kon het niet laten om de deur te laten zoals hij al is, om naar mijn broer te rennen. ‘George!’ riep ik toch uit voordat ik mijn armen om zijn middel legde en mijn hoofd nogal impulsief bedacht tegen zijn borst legde en toch hartslag voelde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley, de ondode weasley. #stillalive

    'Je bent goed verbrand Weasley.. drink dit maar beter op en dan voel je je wel een stukke beter.'
    Ik bleef stil zitten tot Madama Plijster klaar was met het verband om mijn schouder en een knikje naar mijn nachtkastje gaf waar een bekertje met vloeistof stond. Ze pakte de bekertje en duwde me de bed neer waardoor ik verplicht met mijn rug tegen het muurtje aan moest gaan liggen. De kussen zette ze recht waar ik aan kon liggen terwijl ze de bekertje onder mijn neus schoof. Een afschuwelijke geur drong al gauw binnen maar er zondereen seconde meer aandacht naar te besteden dronk ik het op en duwde het terug in Madama Plijster haar handen.
    'Het heeft wel wat bijeffecten Weasley, je zult je wat zwak en slaperig voelen, maar dat is niets ernstigs. Ik ben in mijn kantoor, roep me maar als je iets nodig hebt. En ga niet uit je bed Weasley.' En met dat liep ze nog met het lege bekertje in haar hand weg. Ik zucht zachtjes en begon voor me uit te staren. De brandwond steekt afschuwelijk erg. Maar daar dacht ik niet aan. Campbell heb ik verloren. Zijn broer heb ik gedood. Deze sprookje is in een horror verhaal veranderd. Ik sloot mijn ogen en liet zachtjes een zucht maar schrok op toen de deur open ging waar ik Ginny zag staan.
    'George!' Ze rende naar me toe en in plaats van me netjes te begroeten, gooide ze haar armen om mijn middel om me in een omhelzing te trekken. Verbaasd bleef ik verstijfd stil liggen en gooide ook maar een arm om haar heen aangezien ik de andere totaal niet kon laten bewegen.
    'Hoi, Gin.' MMurmelde ik maar en sloot mijn ogen even.
    'Wat een spontane begroeting.. vond je de toernooi leuk?' Als ik niet beter wist zou ik denken dat mijn stem zo was veranderd, zo duivels en bloedorstig, alsof ik net iemand had gedood. Oh wacht even; dat is ook zo. Wat een ironie..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••