• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jullie mogen gwn ginny overdlaan continu hoor


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Enorm Off-topic maar; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167498&page=2

    Ik snap totaal niks van computers enzo... maar als we naar een nieuwe server gaan- een nieuwe web Url of...? veranderd er eigenlijk niks x'P
    Ik voel me zo dom nu :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Enorm Off-topic maar; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167498&page=2

    Ik snap totaal niks van computers enzo... maar als we naar een nieuwe server gaan- een nieuwe web Url of...? veranderd er eigenlijk niks x'P
    Ik voel me zo dom nu :$


    Nee ik denk van niet nee :')

    Nou ja, op die dag heb ik stage dus merk ik er sowiesp niet veel aan denk ik :p wel ga ik me in de bus vervelen :0


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nee ik denk van niet nee :')

    Nou ja, op die dag heb ik stage dus merk ik er sowiesp niet veel aan denk ik :p wel ga ik me in de bus vervelen :0


    ik heb dan rekenen en dan zit ik altijd op Q omdat ik altijd al alles af heb van rekenen :p dus het word ook een hell voor mij x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alles blijft voor ons het zelfde volgens mij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Oké, iedereen die geen familie is wil ik nu gauw weg hebben, deze jongen heeft rust nodig!' Ik kijk schuldig naar madame Plijster en daarna geef ik Ralf en medelevende blik. In vind het oprecht jammer dat hij weg moet, want op dit moment heb ik eigenlijk zijn steun nodig. Aan de andere kant ben ik blij dat we geen gênant moment krijgen omdat Cam net weg is.
    'Dankjewel, Fred. Dat je er alsnog aan dacht. Dat waardeer ik echt.' Hij kijkt naar zijn handen en schudt zijn hoofd. 'Iedereen-iedereen denkt dat ik dood ben. Maar Nathaniel is dood. Dood door mij.' Ik knik en weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik schrok best wel toen ik erachter kwam dat Nathaniel dood was. Maar vooral omdat George hem vermoord heeft. 'Of Campbell denkt of ik dood ben of niet scheelt denk ik niet zo veel meer. Hij zou me alsnog dood willen hebben als hij dit te horen krijgt.' Ik schud mijn hoofd en ga naast hem op het bed zitten.
    'Ik heb Campbell wel vaker verdrietig gezien, maar nog nooit zo. Hij houdt van je en jij houdt van hem. Dat is waarom ik deed wat ik deed, omdat ik hem alleen maar blij zag als hij bij jou was. Jullie verdienen het om samen te zijn. Dit is nog niet voorbij, George. Ik er alles aan doen om jullie weer samen te zien. Voor dat ik jullie samen zie zal ik niet stoppen. Dat beloof ik.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    George Weasley

    Ik voelde de matras wat inzakken wat betekende dat hij naast me kwam zitten. En nog steeds speelde ik maar met mijn vingers.
    'Ik heb Campbell wel vaker verdrietig gezien, maar nog nooit zo. Hij houdt van je en jij houdt van hem. Dat is waarom ik deed wat ik deed, omdat ik hem alleen maar blij zag als hij bij jou was. Jullie verdienen het om samen te zijn. Dit is nog niet voorbij, George. Ik er alles aan doen om jullie weer samen te zien. Voor dat ik jullie samen zie zal ik niet stoppen. Dat beloof ik.'
    Ik keek op en glimlachte wat.
    'Zorg er maar eerst voor dat je Ralf niet voor mij en Camp verwaarloosd, dan ben ik blij.' Zei ik dan.


    Oké ik ben echt inspiratieloos op dit moment :'3 zullen we tijdspeong maken zodat het zomervalantie is?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ow dat was plotseling x'D ik vind het goed of zou ik iets posten waar camp zich nu mee bezig houd in de boot? ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Al je het wilt ^^ ben wel benieuwd :p

    Omfg ik lees oude posts waarin Cage nog vrienden.van elkaar waren, en omg.. fred en george waren toen echt spontaam, speels, blij, hieldem.vam het.leven, lachend en al. Net als de.forge die we normaal kennen. Vijftien topic's later, we hebben ze omgetoverd tot wandelende zombies die het leven haten en haast niet meer kunnen lachen..

    Hopelijk is het ook waard en worden ze weer normaalna de vakantie .. aalthans, dat kan.als george en campbell eindelijk weer samen zijn zonder problemen te hebben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    ow dat was plotseling x'D ik vind het goed of zou ik iets posten waar camp zich nu mee bezig houd in de boot? ^^


    Anders post je dat en doen we daarna een tijdsprong.


    Spoiler alert: you will save yourself

    oei ik heb wel iets ubers gemeens :'3 x'D maar weet niet of dat wel zo slim is om te posten :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^Ik ben bang


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ^Ik ben bang


    Ik weet niet of ik het moet neertypen of niet x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Post


    muhahaha ('x i'm so evil


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg ik haat je niet x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••