• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell!’ even kon ik zweren dat ik George hoorde. Even maar tot ik weer met mijn neus op de feiten werd gedrukt. ‘George leeft. Het was Nathaniel die is gestorven. Alsjeblieft Cam, het spijt me!’
    Ik keek naar Fred die tegen gehield werd door Aleksander en Nicolai. Mijn mond ging van verbazing open en weer dicht terwijl geen enkel geluid mijn keel leek te ontsnappen terwijl mijn hart iets in beweging leek te komen. Voordat ik echter op Fred kon afstormen hield Viktor me tegen.
    ‘Wat kom jij binnen vallen om Campbell valse hoop te geven. Iedereen heeft gezien dat Georges’ lijk naar buiten werd gedragen. George is dood en Nathaniel is vanwege privé zaken weg.’
    Ik wist niet waarom maar deze klap kwam harder aan dan het idee dat George dood was. Waarschijnlijk omdat het enige sprankje hoop nu finaal de grond in geboord werd. Dit maakte het officieel. George was weg. Voorgoed, door mij.
    Ik wendde mijn blik af van Fred en zag nog net Viktor Fred mee de boot uit sleuren terwijl ik mijn vuist tegen mijn mond aanzetten terwijl mijn laatste gesprek met George’ maar door mijn hoofd bleef malen. Was dit dan de manier nadat hoe ik George behandeld had zijn broer liet behandelen?
    ‘Hij gaat toch niet janken hé.’ Hoorde ik iemand brommen uit een hoek wat mijn lip deed trillen. Snel liep ik naar mijn kamer toe en deed de deur achter mij dicht om mijn rug daar tegen aan te drukken terwijl ik de schip al op de vertrouwde golven voelde gaan varen.


    Yep. Camp is nu officieel naar Klammfels. Fred kan naar Ralf x'd.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 18:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er is niet veel gebeurd sinds ik weg was wat maar twee a drie uur duurde ^^

    Sorry, ik was naar bioscoop gegaan met mijn nicht. Heb ik iets bijzonders gemist? Moet ik wat posten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ je kan naar Fred toe rennen met Ralf gezien die de boot van Klammfels uit gegooid is. x') verder niks eigenlijk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Er is niet veel gebeurd sinds ik weg was wat maar twee a drie uur duurde ^^

    Sorry, ik was naar bioscoop gegaan met mijn nicht. Heb ik iets bijzonders gemist? Moet ik wat posten?


    Mockingjay?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Wat kom jij binnen vallen om Campbell valse hoop te geven. Iedereen heeft gezien dat Georges’ lijk naar buiten werd gedragen. George is dood en Nathaniel is vanwege privé zaken weg.’ Ik kijk woedend naar Viktor Kruml terwijl ik me los probeer te wurgen uit de houdgrepen. Met tranen in mijn ogen kijk ik hoe Campbell wegloopt en ik weg word gesleurd. Ik voel de greep van Aleksander en Nikolai verslappen als we op de kant staan. Ze rennen het schip op en ik kan alleen denken aan het ongeloof in Campbells ogen. Hij gelooft Kruml wel maar mij niet.
    Opeens staat Aleksander weer voor me. 'Het is beter zo Fred. Maar weet dat mijn offer nog steeds geldt. Jij vermoordt George Weasley en dan kunnen we samen wegvluchten. Was dat niet alles wat je wilde?' Ik schud mijn hoofd.
    'Aleksander, ik weet niet wat ik jou beloofd heb. Nooit zal ik mijn tweelingbroer vermoorden en ik weet ook niet waarom jij dat wil. Waarom jij denkt dat ik samen met jou weg wil rennen. Zoals ik al zei: ik heb Ralf en hij is alles wat ik wil. Dus laat me met rust.' Hij glimlacht vast en doet een stapje richting mij. Ik probeer een stap achteruit te doen maar hij pakt mijn polsen vast.
    'Omdat ik weet dat jij van mij houdt. Je probeert je gevoelens weg te stoppen. Ik moet George Weasley weg hebben en als hij weg is dan kunnen wij samen weg. Ben je vergeten hoe verliefd je toen op mij was, Freddie?' Ik sluit mijn ogen als ik hem 'Freddie' hoor zeggen. Ik voel zijn adem op mijn gezicht en even weet ik niet goed wat ik moet doen.
    'Ik kan het niet ontkennen, Aleksander, maar die tijd is voorbij. Wat ik nu wil is Campbell vertellen dat de jongen waarvan hij houdt niet dood is; iets wat ik nooit had. Ik dacht een heel jaar lang dat je dood was en het was een hel. Laat Campbell niet door hetzelfde gaan. Ik smeek je.' Hij krijgt de blik in zijn ogen waar ik anderhalf jaar geleden helemaal door smolt. Maar nu niet meer.
    'Je weet wat je ervoor moet doen.' Hij kijkt triomfantelijk en met tegenzin buig ik wat naar voren. Ik voel zijn lippen tegen de mijne en meteen voel ik me heel schuldig. Ik doe dit voor Campbell. Anders is hij ongelukkig en dan is George ook ongelukkig. Hij laat me weer los en kijkt me even aan. 'Ik zal Campbell het bericht geven.'

    Sorry.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 0:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik weet dat jullie nog lang niet klaar zijn met deze dag in de rp maar ik vraag alvast; volgende dag zwerkbal wedstrijd bulgarije-duitsland doen? (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Mockingjay?


    Hoe wist je dat :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoe wist je dat :o


    Omdat ik weet dat je Hunger Games kent ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Ralf,'
    Ik schrok bij het horen van mijn stem en draaide me om waar ik wederom het blonde jongen zag staan. Met een ruk draaide ik me weer om en zette het op lopen.
    'Ralfje, ik denk dat er iets is wat je heel erg graag zou willen zien ..'
    'Ik hoef niets te zien.' Riep ik terug terwijl ik mijn passen begon te versnellen, tot er een sterke hand mijn pols greep en me uit het veld trok.
    'N-nee, ik wil jet niet zien.. F-FRED!'
    'Rustig Ralfje, ik breng je al naar hem toe.' Hij sleurde me mee naar het klammfels boot toe waar we Fred inderdaad zagen staan met een langere jongen.
    'L-laat me los,' murmelde ik maar en richtte me op de pijn die begon te steken in mijn los.
    'Wacht.. oh- waar praten ze nou over? Kom, we gaan wat dichterbij staan..' hij trok me mer naar hun richting toe waardoor we bijna vlak achter hum stond en dan pas liet hij me los. Pijnlijk wreef ik over mijn pols en keek ik op naar Fred en de jongen. Wie was hij?
    'Omdat ik weet dat jij van mij houdt. Je probeert je gevoelens weg te stoppen. Ik moet George Weasley weg hebben en als hij weg is dan kunnen wij samen weg. Ben je vergeten hoe verliefd je toen op mij was, Freddie?'
    Daar knapte ik af. Mijn kaak viel wat open en ik kan de trotse blil van de blonde nog net zien verdwijnen.
    'Ik kan het niet ontkennen, Aleksander, maar die tijd is voorbij. Wat ik nu wil is Campbell vertellen dat de jongen waarvan hij houdt niet dood is; iets wat ik nooit had. Ik dacht een heel jaar lang dat je dood was en het was een hel. Laat Campbell niet door hetzelfde gaan. Ik smeek je.'
    Ik nam wat stappen achteruit en met tranen in mijn ogen staarde ik naar de kus die Fred hem gaf.
    'F-fred,' murmelde ik happend naar adem. Met een ruk draaide ik me om en liep haastig van hum weg met de blonde op mijn hielen.
    'Je weet- dat ik hiervoor niet heb gezorgd- dus je weet- dat dit echt waar is gebeurd net?' Hoorde ik de blonde haastig roepen. Ik gaf geen antwoord maar rende maar haastig door, niet wetend waar ik heen moest gaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik weet dat jullie nog lang niet klaar zijn met deze dag in de rp maar ik vraag alvast; volgende dag zwerkbal wedstrijd bulgarije-duitsland doen? (;


    Ja ^-^ natuuurlijk :'D dan is het al zomervakantie en zijn Fred, George, misschien ook Ralf in het Nest/zwerkbalveld aangezien Ralf nirt naar zijn ouders wilt gaan. Ginny is al dood voor jpu geloof ik xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OMFG FRED zou je george serieus gaan doden om ralf te kunnem bedriegen om met dat gozer weg te kunnen vluchten ?!?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    OMFG FRED zou je george serieus gaan doden om ralf te kunnem bedriegen om met dat gozer weg te kunnen vluchten ?!?


    Nee, het is een lang verhaal en als Ralf lief is en wil luisteren dan legt Fred zo alles uit (flower)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Nee, het is een lang verhaal en als Ralf lief is en wil luisteren dan legt Fred zo alles uit (flower)


    Ik wil ik zo graag weten anders gpoi ik mezelf nu uit het raam en zo ralf ook dus schrijven jij :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley


    'F-fred,' hoor ik iemand achter me murmelen. Meteen herken ik de stem. Ralf. O nee, waarom hij net? Ik ren achter hem aan en hoor Aleksander lachen. Hij heeft dit natuurlijk expres gedaan. Zodat ik Ralf ook niet meer heb en hij weer macht over me heeft. Maar dat heeft hij niet meer. Nee, ik zal nooit mijn tweelingbroer vermoorden.
    'Je weet- dat ik hiervoor niet heb gezorgd- dus je weet- dat dit echt waar is gebeurd net?' De blonde jongen roept naar Ralf, maar die rent alleen maar door. Ik begin een beetje op hem in te lopen en Na een tijdje kan ik hem vastpakken bij zijn schouder. Ik wil hem meteen knuffelen maar ik weet dat hij dat niet zou accepteren. Hij denkt dat ik vreemdging. Natuurlijk deed ik dat ook, maar voor een rede.
    'Ralf, ik smeek je. Als je naar me luistert dan leg ik je alles uit. Echt waar, ik hou alleen van jou. Die andere jongen - Aleksander - hij betekent niks meer voor me. Ik kuste hem omdat dat zijn prijs was om Campbell te laten weten dat George nog leeft!' Mijn handen trillen. Ik kan Ralf niet kwijtraken. Hij en George zijn alles wat ik heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wil ik zo graag weten anders gpoi ik mezelf nu uit het raam en zo ralf ook dus schrijven jij :o


    Het spijt me echt heel erg maar ik vind het gewoon heel erg leuk om een verhaallijn erin te gooien.



    Dit is Aleksander trouwens.


    Spoiler alert: you will save yourself