• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Fred Weasley

    ‘Jouw tweeling broer is het minste waar ik míj zorgen om maakt. Daar had hij maar twee keer over na moeten denken om Nathaniel; Campbells broer te vermoorden. Hij heeft geluk dat die oude Perkamentus hem kwam redden maar vertel hem maar dat hij voortaan twee keer over zijn schouders moet kijken.’ Even krijg ik geen adem meer. Hij leeft, George leeft. ‘We komen hem halen. Vroeg of laat en dan is hij niet zo gemakkelijk van ons af.’ Is dat een dreigement richting George?
          Ik ren naar het schip en spring erop, achter Kruml aan. 'Als jullie Campbell hier houden zal hij nooit meer hetzelfde zijn. Hij denkt dat George dood is en hij hield zielsveel van hem. Ik... Dit kunnen jullie niet doen,' zeg ik en ik ren verder het schip in, waar een jongen Campbell naartoe had gebracht.
          'Zo zo, Fred. Ben je de held uit aan het hangen?' Ik kijk op en zie een paar duistere ogen naar me kijken. Ik schud mijn hoofd en duw hem aan de kant, maar hij pakt mijn arm vast. 'Je kan me niet weer negeren. Ik heb je verteld wat je moest doen, maar je deed het niet. Hij leeft nog.' Ik wend mijn gezicht af.
          'Ze kunnen dit niet doen, ik moet hem redden,' zeg ik, maar mijn stem klinkt zwak. Natuurlijk kunnen ze doen wat ze willen. Ik heb hier helemaal geen zeggenschap in. De jongen die me vasthoudt grijnst en lacht even vreugdeloos.
          'Dan moeten we jou ook maar mee nemen denk ik.'


    Dafuq is happening :'o]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 16:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik snap het niet; wie moet dood? wie moet gered worden? ik snap het niet meer .... Linde kom terug D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat gebeurt eeeerrrr ;-; ik noet het weten anders ga ik nachtmerries krijgen vanavond.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat gebeurt eeeerrrr ;-; ik noet het weten anders ga ik nachtmerries krijgen vanavond.


    Ik heb linde al een GB gestuurd D'; iedereen weet toch dat ik niet tegen dingen kan die voor mij geheim gehouden word zoals DIT :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    WIe in vredesnaam moet uberhaupt nu posten? x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Niemand denk ik... althans, als LINDE OS VERTELD WAT ER AAN DE HAND IS, WAT IN HEMELS NAAM IS ER AAN DE HAAAND :'( :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Niemand denk ik... althans, als LINDE OS VERTELD WAT ER AAN DE HAND IS, WAT IN HEMELS NAAM IS ER AAN DE HAAAND :'( :'(


    Spam haar GB vol :'x we moeten haar martelen op de enige manier dat we kunnen >:o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Can't tell. Two can keep a sectret if one of them is dead.
    Yup ik heb teveel Pretty Little Liars gekeken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    PLL <'3 I love it :'D maar wat nu dan?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet het niet, moet ik posten?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik weet het niet, moet ik posten?


    Ja want we kunnen beide niks met jouw post x'D jij bent idk ergens op klammfels boot ofzo :p je kan naar Ralf?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ok ik ga posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Linde; ik zit te denken om Ginneh aankomend jaar in te leveren voor een ander personage... Idk ik denk dat Camp aankomend jaar Draco nodig gaat hebben maar je kan (alleen als je wilt) denk ook een nieuwe maken? niet dat het mij uitmaakt maar omdat Draco/Ginny nog al out of character zijn :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Aleksander, alles wat ik wil is Campbell vertellen dat George nog leeft. Ht spijt me, ik kon het niet. Hoe kan ik hem vermoorden? Sowieso kan ik niet moorden.' Aleksander lacht weer en legt zijn hand op mijn schouder. Even zie ik zijn gezicht vertrekken. Hij schudt hij hoofd en akt met zijn andere hand mijn hand vast. Ik voel me ongemakkelijk maar ren niet weg.
    'We zouden samen weggaan, Freddie. Je had het beloofd. Ik weet dat je van mij hield. Ik was er lang voor jij ook maar wist dat Ralf Auron op deze school zat. Ik vroeg je één ding te doen, en je faalde.' Ik zie veredriet op zijn gezicht en weet dat ik dit allemaal gedaan heb. Met een zucht laat ik zijn hand los en duw ik zijn andere hand van mijn schouder.
    'Weet je waarom ik het niet deed? Want geloof me, ik wilde echt met je mee. Maar ik ontmoette Ralf, en hij vroeg helemaal niks van mij. Ik ben een weerwolf, Aleksander. En Ralf houdt echt van mij. Jij niet.' Ik duw hem weg en ren het schip in, op zoek naar Campbell. Ik vind hem, maar er zijn mensen bij hem.
    'Campbell!' schreeuw ik hard door de zaal. 'George leeft. Het was Nathaniel die is gestorven!' Iedereen kijkt me aan en ik voel ook twee handen die mijn armen vastpakken. 'Alsjeblieft Cam, het spijt me!'


    Spoiler alert: you will save yourself

    waarom zeg je het spijt me; Fred? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya