• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Oké, ik had niets te doen en ik verveelde me dus keek ik even of ik een post kon posten zonder wst neer te typen. En hoor eens; HET LUKT :D]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 22:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    [Oké, ik had niets te doen en ik verveelde me dus keek ik even of ik een post kon posten zonder wst neer te typen. En hoor eens; HET LUKT :D]

    whaattheee x.o' jij bent echt giga hacker.. ook al met je 308 paggina 21 posts x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ^ jup :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Hoi, Gin. Wat een spontane begroeting.. vond je de toernooi leuk?’ met een ruk liet ik hem los en kwam ik weer overeind wat gepaard ging met een stomp tegen zijn niet-gewonde arm.
    ‘Ben je gek- ik bedoel…George.’ Begon ik gespannen en ik wist niet waarom maar ik keek even nerveus rond mij heen voordat ik in wartaal begon te ratelen van de spanning die nog steeds in mijn lichaam gutste.
    ‘Jij- ik haat jou.’ Murmelde ik terwijl ik tranen achter mijn ogen voelde steken.
    ‘Wedstrijd begint- Geen George; jongen sterft in wedstrijd; niemand weet wie tot- tot…’ stotterde ik en kon het niet laten om hem met grote ogen aan te staren.
    ‘Iedereen denkt dat je dood bent. Fred, Ralf, ik….’ Ik frunnikte wat nerveus aan mijn vingers alsof ik een groot geheim moest verklappen voordat ik zachtjes. ‘Campbell.’ Fluisterde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kom op Gingin, je weet dat hij altijd gek was en nu nog dteeds is ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Kom op Gingin, je weet dat hij altijd gek was en nu nog dteeds is ^-^


    Ginny slaat meteen zijn andere arm ook kapot x'D

    ---

    Hhaa ;P Ginny is gewoon zo emotioneel nu :p ze dacht dat ze haar broer kwijt was ja; dan moest ze het doen met percy en ron en we weten beiden dat dat vreselijk zou zijn x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ze kwam met een ruk overeind staan en gaf me een stomp aan mijn niet gewonde arm.
    ‘Ben je gek- ik bedoel…George. Jij- ik haat jou. Wedstrijd begint- Geen George; jongen sterft in wedstrijd; niemand weet wie tot- tot… Iedereen denkt dat je dood bent. Fred, Ralf, ik…. Campbell.’
    Al bij zijn naam voelde ik tranen achter mijn ogen prikken waarna ik weer in het verte begin te staren. Iedereen denkt serieus dat ik dood ben. Campbell ook.. niemand weet wie echt dood is gegaan. En wie dat veroorzaakt heeft. Een traan glipte uit mijn ooghoek die schaamteloos mijn wang af rolde. Dat was ook de enige traan.
    'Sorry dat ik niet dood ben dan.' Murmelde ik zachtjes, nog steeds starend naar dezelfde punt.
    'Nathaniel Saunders is dood.' Ik weet niet wat ik hier bij moest gaan voelen, of hoorde te voelen, maar ik voelde niets. Alsof er een Dementor zich in mij had genesteld. Ik voelde geen een emotie. Ik sloot mijn ogen even en voelde ongewild de tranen terugkomen omdanks mijn "emoties" .. het feit is dat ik niet alleen mezeld in de problemem heb geduwd door Nathaniel te doden, niet alleen mijn naam onder een doods-contract heb gezet, maar ook van die Fred, Ginnt, Ron, van heel mijn familie. Het is net als wat hij terug in het ziekenhuis zei, dat ik moest wegwezen en moest kappen om van Campbell te houden en al of anders zouden ze ook mijn familie krijgen. Ik opende mijn ogen weer en liet een zachte, trillende zucht. Ik ben een idioot.
    '.. zeg maar tegen de rest dat ik nog leef voordat ze het aan mam gaan vertellen. Straks gaat ze dood door mij en ben ik plotseling de moordenaar van twee personen.' Murmelde ik meer tegen mezelf.

    Dam dam dam


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    anders laat je big mamma molly naar binnen stormen ^.^ na mijn post ofzo :p of nu wat je wilt

    --

    Gaat George Camp dumpen? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    anders laat je big mamma molly naar binnen stormen ^.^ na mijn post ofzo :p of nu wat je wilt

    --

    Gaat George Camp dumpen? :o


    Waarom de k je dat; natuurlijk niet :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Sorry dat ik niet dood ben dan. Nathaniel Saunders is dood.’ Ik zag voor het eerst; werkelijk waar een traan uit mijn broers oog glijden terwijl hij normaal zo onverwoestbaar leek. Zo’n baksteen die je van een gebouw van minstens tien hoog kon afgooien om nog steeds heel te blijven.
    ‘…zeg maar tegen de rest dat ik nog leef voordat ze het aan mam gaan vertellen. Straks gaat ze dood door mij en ben ik plotseling de moordenaar van twee personen.’
    Ik schudde direct mijn hoofd en nam plaats naast hem en legde mijn armen zorgzaam om zijn brede lichaam heen.
    ‘Niet verdrietig zijn; George. Niemand wilt je dood- het is een opluchting. Moet je voorstellen hoe mijn leven zou worden. Fred zou eeuwig depressief worden en misschien zelfmoord plegen en dan blijf ik over met Percy en Ron.’ Ik lachte zachtjes voordat ik hem nog dichter tegen me aandrukte.
    ‘Mam heeft vast al op de klok gezien dat de wijzer op ‘Gewond’ staat dus het kost slechts tijd dat ze hier is, om je vervolgens te vertellen dat je de toernooi niet in mag stormen als je geen kampioen bent. Iets wat die jongen- Nathaniel Saunders ook niet had moeten doen.’ met dat werd de deur opengegooid en kwam Angelique naar binnen gestormd. ‘Oh; George- ik kon mijn oren niet geloven toen Fred met Viktor praatte. Je leeft.’ Zei ze enthousiast voordat ik met een harde duw op de grond geduwd werd.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 23:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Als jij dat gelooft, geloof ik het ook.' Hij kijkt weg en ik voel me meteen weer onzeker. Is hij nog boos? Natuurlijk is hij nog boos. 'En sorry van net.. uh- ik was net ik te dramatisch. En toen Ik.. zei dat George dood was; Anderling verwoordde het althans wel zo.' Ik knik, maar nog steeds ben ik in de war. Het verdriet dat ik net voelde was zó extreem. Ik kan mijn broer niet verliezen. Het is het ergste verdriet wat ik ooit heb gevoeld. 'Tenminste is het toernooi over en niemand heeft gewonnen. Dit was meer en hel dan een spel.' Ik glimlach zwakjes en sta op.
    'Ik ga naar mijn broer toe. Ik moet hem even zien voor ik echt overtuigd ben. Sowieso wil ik weten hoe het met hem gaat. Wil je mee?' Ik wacht niet op zijn antwoord omdat ik echt niet meer kan wachten. Zo snel als ik kan ren ik naar de ziekenzaal, waar ik Angelique en George zie. Ginny ligt blijkbaar ook nog op de grond.
    'George!' Ik kan me niet langer inhouden en duw Angelique ruw aan de kan; ze moet maar eens weten dat ze niet belangrijk is. Ik knuffel mijn broer. Normaal ben ik helemaal niet zo van de knuffels, maar dit is gewoon een uitzondering. 'Ik dacht dat je dood was en Campbell ook en nu is hij met het schip mee terug naar Klammfels en ik probeerde hem te vertellen dat je niet dood was maar toen vertelde Viktor Kruml hem dat je wel dood bent en nu denkt Campbell nog steeds dat je dood bent.' Ik haal diep adem en kijk naar George.
    'Het spijt me, ik probeerde het echt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    That's nice; als ik ook ergens heen ga ga ik voortaan ook aan mijn vriendinnen vragen of ze mee willen gaan en daarna spontaan van hun wegrennen ^-^

    Haha, nee joh, ik snap het wel. Ralf rent je wel achterna x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha anders dan zouden ze nooit vertrekken. En Fred moest George gewoon even zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ze schudde haar hoofd en nam naast mij plaats om een arm om mij heen te slaan waardoor ik haar even een blik gunde.
    ‘Niet verdrietig zijn; George. Niemand wilt je dood- het is een opluchting. Moet je voorstellen hoe mijn leven zou worden. Fred zou eeuwig depressief worden en misschien zelfmoord plegen en dan blijf ik over met Percy en Ron.’
    Ik perste een glimlach tevoorschijn hoewel ik er zelf geen zin in had voordat ze mij sichter naar zich toe trok.
    ‘Mam heeft vast al op de klok gezien dat de wijzer op ‘Gewond’ staat dus het kost slechts tijd dat ze hier is, om je vervolgens te vertellen dat je de toernooi niet in mag stormen als je geen kampioen bent. Iets wat die jongen- Nathaniel Saunders ook niet had moeten doen.’
    ‘Oh; George- ik kon mijn oren niet geloven toen Fred met Viktor praatte. Je leeft.’
    Ergens dacht ik dat het mam was, zpu te ironisch zijn denk ik, maar het was Angelique. Ik keek weg toen ze Ginny vam mij weg duwde waardoor ze op het grond belandde.
    'Zoals je het ziet.' Murmelde ik dan en keek terug naar Angelique. Eigenlijk wil ik nu niemamd zien. Niemand, maar ook echt geen een ziel op een na, en diegene is dan wel..
    'George!'
    Geschrokken keek ik weer naar de deur waar ik mijn spiegelbeeld zag staan. Oh; maak er maar twee zielen van. Hii duwde, merlin dank u wel, Angelique weg om, verbazingwekkend genoeg, me in een knuffel te trekken. Iedereen dacht echt dat ik dood was. Wellicht als ze er achter komen dat ik Saunders heb gedood gaan ze willen dat ik beter dood bleef.
    'Ik dacht dat je dood was en Campbell ook en nu is hij met het schip mee terug naar Klammfels en ik probeerde hem te vertellen dat je niet dood was maar toen vertelde Viktor Kruml hem dat je wel dood bent en nu denkt Campbell nog steeds dat je dood bent.'
    Hij liet me los en met een identieke blik staarde hij naar mij waardoor ik weg keek en naar mijn handen begon te staren. En het laatste wat ik hoorde was: 'Het spijt me, ik probeerde het echt.' Voordat er een nieuwe: 'George!' Vanaf het deuropening kwam, maar deze keer een andere stem die ik herkende als die van Ralf die gauw vervolgd werd door drie andere Georges. Dat was ook het moment waarin Madama Pleister als een stier tussen ons in kwam staan.
    'Oké, iedereen die geen familie is wil ik nu gauw weg hebben, deze jongen heeft rust nodig!' En met dat duwde ze de vijf leerlingen die geen oranje haren hadden weg, inclusief Ralf.
    'Dankjewel, Fred. Dat je er alsnog aan dacht.' Murmelde ik uiteindelijk en keek hem even aan.
    'Dat waardeer ik echt.'
    Met een kleime zucht keek ik weer terug naar mijn handen en schudde wat met mijn hoofd.
    'Iedereen-iedereen denkt dat ik dood ben. Maar Nathaniel is dood. Dood door mij.' Murmelde ik dan zachtjes.
    'Of Campbell denkt of ik dood ben of niet scheelt denk ik niet zo veel meer. Hij zou me alsnog dood willen hebben als hij dit te horen krijgt.'


    Na deze poet komt mama molly binnen vallen dis bereiden jullie je maar voor ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••