• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lol, Revolution is wel een grappige serie. Ik wist niet dat kruisbogen zo een vaart kon maken dat mensen een meter naar achter schieten ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is het zo vreselijk moeilijk mezelf zover te krijgen dat ik gewoon eens iets dóé in plaats van de hele dag rond te hangen? Shiiiit. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wederom weer eens goed nagedacht voordat ik iets doe.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik ben zo gelukkig met mijn snowfairy.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "For once in your life, be a man and shit in that boot!" Oh well, ik ga stuk! :'D

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 23:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Well, then I'm going to smoke and to bed. Good night.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nerveees


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hopelijk komt mijn jurk snel binnen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik geloof dat het het geluid van mijn laptop stuk is, well, shit.


    'Darling, just hold on'

    And let the drama begin. Echt waar, Jezus Christus. Ik ben het echt even helemaal zat thuis. Te veel overspel en schandalen. :')

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 11:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nu doet het geluid het weer, als je het op de volle 100% zet ja.


    'Darling, just hold on'

    Ik zie nu al uit naar die twee examenweken ... niet. Laat het maar snel gedaan zijn, al zijn we nog niet begonnen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien moet ik is gaan ontbijten...

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 12:00 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eh, echt waar, what the fuck. Jullie zijn gewoon echt gek. Maar goed, nu eerst wat eten terwijl dat jullie even weg zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuck mijn leven


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.