• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Altijd leuk als iemand je zomaar negeert.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe meer je zegt wat ik moet doen, hoe meer ik me ga verzetten. Snap dat dan toch, jij stomme trut.


    kindness is never a burden.

    Ik ben zo moe, het liefst wil ik de hele tijd slapen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt geen leven.


    'Darling, just hold on'

    Je bent dood voor mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb echt zo'n dag waarop ik me helemaal nergens op kan concentreren. Zoveel te doen, zo weinig gedaan tot nu toe. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Listen on repeat is echt mijn site joh. I'm so happy.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wauw, ik kan mijn hoofdstuk niet opslaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I need money.


    Caution first, always.

    Waarom praat visite altijd zo hard >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom kan ik na een jaar nou nog niet accepteren dat je nooit meer terug komt?


    :)

    \internet waarom doe je zo vreemd? Ik schaam me rot. Ik haat om dubbeltelposten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wauw, omgekeerde wereld hier in huis. Eerst een of andere dramatische relatiebreuk met overspel, het volgende moment maakt mijn stiefmoeder met een stralend gezicht m'n lievelingseten in de keuken en wil mijn vader kleren voor me kopen. Zeg me even welke drug jullie gebruiken, alsjeblieft, die wil ik ook.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Wauw, omgekeerde wereld hier in huis. Eerst een of andere dramatische relatiebreuk met overspel, het volgende moment maakt mijn stiefmoeder met een stralend gezicht m'n lievelingseten in de keuken en wil mijn vader kleren voor me kopen. Zeg me even welke drug jullie gebruiken, alsjeblieft, die wil ik ook.


    Chocola. Het maakt iedereen blij. (krul)

    Goed. Ik moet en zal die story vinden. Al is het -het laatste wat ik doe :'d


    wat was dit ookalweer

    Het hoeft echt allemaal niet meer voor mij, hoor.