• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dooddoenervo schreef:
    Ik krijg ineens de onweerstaanbare drang Dooddoenervo vanonder het stof te halen.:W
    Leuke naam!!

    OT: Nu ga ik maar is schrijven, ik wil teveel afhebben voor de 24e!

    + Waarom heb ik dat liedje inmijn hoofd terwijl ik geen muziek op heb of iets? Ik weet niet eens hoe dat liedje heet... #Levens vragen waar ik geen antwoord op weet te geven.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 1:24 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Such a great day.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vervloekte mug, zou je even uit mijn kamer willen gaan? Je hebt me al te vaak gestoken!

    +

    Misschien moet ik weer is proberen te gaan slapen..... Het is nog net geen zes uur!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 5:58 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat was een korte nacht.. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I'm craving a Pumpkin Spice Latte right now.


    kindness is never a burden.

    En toen kreeg ik een uitnodiging van een random dude voor Ello. Snel een account maken dus. :'D Oh, als iemand hier toevallig een uitnodiging wil, dan wil ik je die best sturen. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    En toen kreeg ik een uitnodiging van een random dude voor Ello. Snel een account maken dus. :'D Oh, als iemand hier toevallig een uitnodiging wil, dan wil ik je die best sturen. ^^


    Hahah ik kreeg er net ook een :Y)


    wat was dit ookalweer

    Oeh, Gossip Girl is best leuk. Zou ik nog een aflevering kijken of niet, hmm...


    kindness is never a burden.

    Heerlijk. Hoe moet ik dit uitleggen morgen. Ja ik was bezig met mijn huiswerk en ik stoeide met mijn vader en daarom heb ik nu mijn pols in het verband. Dan denkt iedereen dat mijn vader me mishandeld. Zulke idioten zijn ze wel.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh, interessant. Vleermuizen eten elke nacht drie keer hun eigen gewicht aan insecten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom moeten Youtube users altijd zo negatief zijn? Ik heb eigenlijk nooit iets te zeuren als ik naar Achievement Hunter kijk. :')


    Caution first, always.

    Laffe, achterbakse trut.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    The fuck moet ik hier van snappen? :'D
    Kutwiskunde D:


    wat was dit ookalweer

    Godverdomme ik heb het zó gehad met deze familie. Jullie kunnen allemaal de pot op!


    kindness is never a burden.

    We weten allemaal dat die slang ze doodmaakt. Dus je hoeft niet te doen van: ze komen terug het leven in hoor (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial