• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Goeie morgen wereld... nee dit moet anders. Morgen wereld. Veel beter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat album is zo fantastisch en relaxed en fijn en heerlijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Juist, 40 minuten vertraging, maar we rijden hoor -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Ik durf niet te dansen met mensen erbij :'D
    Gvd en die dans moet echt af


    wat was dit ookalweer

    Feline schreef:
    (...)

    Ik heb op het station in Zwolle al een melding gezien over een staking in België die een hele dag zou duren of zo. Best wel zuur als je dan moet reizen met een van die treinen :\


    Mijn mama was zo lief me met de auto naar Antwerpen te willen doen. Maar beuh. 8, 11 en 15 december doen ze dat spelletje nog eens, en dit is al de tweede deze maand. Leuk is anders.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh lol. 'Stairway to Heaven' en 'Highway to Hell' staan onder elkaar bij de Youtube suggesties. Toeval? :W

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 11:54 ]


    26 - 02 - '16

    Naahw. Sheila heeft waarschijnlijk een allergische reactie op leverpastei. Echt zo zielig. Ze weet niet meer wat ze met zichzelf aanmoet van de jeuk. :/
    arm beestje.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Naahw. Sheila heeft waarschijnlijk een allergische reactie op leverpastei. Echt zo zielig. Ze weet niet meer wat ze met zichzelf aanmoet van de jeuk. :/
    arm beestje.


    Awwh :c


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Awwh :c


    Echt vet sneu. Ze heeft zich nu onder een tafel verstopt.
    Tis ook gewoon afwachten tot het over is. Vet zielig.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Echt vet sneu. Ze heeft zich nu onder een tafel verstopt.
    Tis ook gewoon afwachten tot het over is. Vet zielig.


    Idd.. Dat is ook zielig. Mijn kat heeft ook een allergie gehad. Een allergie voor blikvoer. Dan kreeg hij altijd een vies neusje en niesbuien. Nu lijkt hij er overheen gegroeid te zijn, want hij kan het nu zonder problemen eten.


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Naahw. Sheila heeft waarschijnlijk een allergische reactie op leverpastei. Echt zo zielig. Ze weet niet meer wat ze met zichzelf aanmoet van de jeuk. :/
    arm beestje.


    D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DiNozzo schreef:
    Naahw. Sheila heeft waarschijnlijk een allergische reactie op leverpastei. Echt zo zielig. Ze weet niet meer wat ze met zichzelf aanmoet van de jeuk. :/
    arm beestje.
    ]

    N'ahwie D:


    wat was dit ookalweer

    Feline schreef:
    (...)

    Idd.. Dat is ook zielig. Mijn kat heeft ook een allergie gehad. Een allergie voor blikvoer. Dan kreeg hij altijd een vies neusje en niesbuien. Nu lijkt hij er overheen gegroeid te zijn, want hij kan het nu zonder problemen eten.


    Hmm das wel fijn, dat ie eroverheen gegroeit is. (:

    Sheila moest gisteren een wormentablet (heeft ze al eens eerder gehad dus we weten vrij zeker dat de allergische reactie daar niet vanaf komt) en dat werd in de leverpastei gestopt zodat ze t zou eten.
    Maar schijnbaar heeft ze (ik was al naar bed) de hele boel onder gekotst. Ze zit onder de rode plekken en heeft vet veel jeuk. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hmm das wel fijn, dat ie eroverheen gegroeit is. (:

    Sheila moest gisteren een wormentablet (heeft ze al eens eerder gehad dus we weten vrij zeker dat de allergische reactie daar niet vanaf komt) en dat werd in de leverpastei gestopt zodat ze t zou eten.
    Maar schijnbaar heeft ze (ik was al naar bed) de hele boel onder gekotst. Ze zit onder de rode plekken en heeft vet veel jeuk. :/


    Ai, is er geen ander alternatief? Zoals vleesvoer of zo? Dat geven we mijn hond altijd, want anders wil die z'n medicijnen ook niet hebben..


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ai, is er geen ander alternatief? Zoals vleesvoer of zo? Dat geven we mijn hond altijd, want anders wil die z'n medicijnen ook niet hebben..


    Nouja, ze had nog nooit leverpastei gehad en wij hadden geen flauw idee dat ze allergieën had. Ze eet namelijk echt alles. :')
    Maar in het vervolg geven we haar gewoon zacht hondenvoer met die pil dr doorheen. Ze zal die wormentablet namelijk wel opnieuw moeten doordat ze het heeft uitgekotst. Maar we weten nu dat we haar geen leverpastei moeten gaan geven. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •