• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben zo moe maar hoef er morgen pas 10 uur uit... Megh, wil niet vannacht wakker worden D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "All I do each night is pray."
    -"No, you don't."

    Nog een reden waarom ik zo van die ship hou. Die opmerking van Rob was zo droog.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Blug. Zenuwachtig voor woensdag :c


    Happy Birthday my Potter!

    Nu hopen dat ik niet weer de hele nacht wakker lig...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I can see me lovin' nobody but you
    For all my life


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij dat je hier weg bent.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I just ended the contact with my best internetbuddy, who I have known for longer than 6 years. I've never seen him, but I feel so down. Why do I feel so sad? It's raining here, so sadly, and it really match my feelings.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jfc, Gavin. :")


    Caution first, always.

    I want to cry, cry, cry my heart out.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nothin' can help against this pain of sadness.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blegh, dan later maar weer slapen..

    Oewh, 5050 posts!!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 4:48 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoe kan ik tegen mijn moeder zeggen dat ik vandaag niet naar school wil omdat ik dat mentaal niet aankan? Waarom is het eenvoudiger om gewoon tegen haar te zeggen dat mijn hoofd pijn doet of mijn buik, dan te zeggen dat mijn hart pijn doet en dat het me even allemaal te veel word?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 7:05 ]


    kindness is never a burden.

    Wat een hoop gezever. Alsof ook maar een van die 5739785 stakingen iets gaat opbrengen.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 8:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I want more sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bonafonte schreef:
    Wat een hoop gezever. Alsof ook maar een van die 5739785 stakingen iets gaat opbrengen.


    Ik heb op het station in Zwolle al een melding gezien over een staking in België die een hele dag zou duren of zo. Best wel zuur als je dan moet reizen met een van die treinen :\


    26 - 02 - '16