• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    En mijn chrome doet het alweer niet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als jullie die hond uit gaan laten, ga ik eten, oke?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn moeder is met Sylas (onze hond) naar de dierenarts en Olav (onze andere hond) is helemaal verdrietig en in de war ):

    Hmm dit voelt goed, GM weer terug ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I live a normal live, attending a normal school in a normal town.
    Waarom kan je aan deze zin al zien dat shit is going down :'D

    Whaha. Maar jesus christus. Een tepel afscheren en dan je afvragen of het terug groeit. Ga naar een doktor toe :'D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 13:56 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh, zo'n zin in kerst door mijn nieuwste aankoop: een Kerstachtige trui. Kon het maar gewoon nu kerstvakantie zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Bleachers is zo een goeie artiest. *.* Maar hij zit ook in FUN dus ik moet niet verbaasd zijn :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dit kan ik echt niet geloven, dafuq.


    'Darling, just hold on'

    Verdomd kut huiswerk


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bederov schreef:
    Verdomd kut huiswerk


    I feel you.

    OT: Waarom ben ik altijd alles kwijt, omg. O.o


    'Darling, just hold on'

    Oké wacht 1 seconde...
    Je vind het ontzettend vies dat mijn kat mij wel eens een lik/kusje geeft op mijn neus en wang. Maar je vind het de normaalste zaak van de wereld als jou hond je meerdere malen over je lippen likt. WAAR IS DE LOGICA? Serieus -.-' Ik kan mij hier zo aan irriteren.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 16:19 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wou dat ik dingen minder persoonlijk aantrok (no_chears) Maar helaas hecht ik teveel waarde aan wat mensen van me vinden. This hurts zeg :c


    -

    Koken is echt mijn passie.


    26 - 02 - '16

    Bah, pizza. -.-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik sla mijn vader voor de grap op zijn been, slaat hij echt tering hard terug in mijn gezicht. Ik weet dat hij het op zich goed bedoelde, maar plotseling is het niet goed als ik zeg dat ik dat helemaal niet leuk vind "want ik sloeg hem ook". Ja verdomme, iemand op zijn been slaan is iets minder pijnlijk dan een vlakke hand keihard op je mond (en beugel die net weer strakker is getrokken).

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:28 ]