• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whahaha ik heb al een paar dagen niet meer zo gelachen. Dit voelt goed ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ha ha woman, what you gonna do?
    You destroyed all the virtues that the Lord gave you
    It's so good that you're feeling pain
    Yes you better get your face on board the very next train



    Heerlijk catchy nummer!


    26 - 02 - '16

    Vandaag was een ellendige dag. Hallo bed. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen word zo'n kutdag met dat gevlieg en gehaast.


    'Darling, just hold on'

    Geslaagd op al mijn vakken van de eerste examenperiode op de hogeschool. Kan het nog altijd niet geloven. Ze zijn zelfs beter dan dat ik haalde op het middelbaar.


    Take me to wonderland

    Zou het kunnen dat ik depressief wordt... Ik hoop het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gelukkig, ik heb het grootste gedeelte van mijn uitgeschreven verhaallijn weer gevonden. Ik kan toch verder zonder eerst weer de gehele verhaallijn te moeten opschrijven en gedeeltelijk bedenken. Misschien nog een paar aanpassingen, maar dat zijn kleine dingen...

    +

    Vla met suikerparels, yay :3

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 21:33 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil naar bed, maar wat heeft het voor zin als ik toch wakker lig van nachtmerries... het is al twee dagen zo dus geheid vannacht ook weer.
    En morgen ook nog naar de huisarts voor een spirometrie-test, eens kijken hoe goed mijn longen zijn.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 21:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I wont cry, no I wont, share a tear, just as long as you'll stand by me.


    wat was dit ookalweer

    I feel so damn sad...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voldemorts lach is mijn leven.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Creepers schreef:
    Voldemorts lach is mijn leven.


    Ik ging daar net echt helemaal stuk om zijn lach. En ook om de hug met Draco! :'D Mijn ouders keken me echt aan van ''Wtf heeft zij nu weer?'', hahahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als dit niet snel ophoud, word ik gek. D: Dit is onverdraagzaam.


    Your make-up is terrible

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik ging daar net echt helemaal stuk om zijn lach. En ook om de hug met Draco! :'D Mijn ouders keken me echt aan van ''Wtf heeft zij nu weer?'', hahahaha


    Ik werd helemaal boos, toen de Malfoys wegliepen en mijn moeder, die voor het eerst een stuk van 7 part 2 zag, zat echt van wat is er? Ik helemaal uitleggen hoe ze in het boek uiteindelijk toch bleven en goed waren en dat Cissy Harry's leven net had gered en dat dat echt wel wat waard was en dat ze uiteindelijk niet echt slecht waren, maar de verkeerde keuzes hadden gemaakt en dat Cissy freaking niet eens een dooddoener is geweest (Joanne haar eigen woorden) en die gewoon altijd zo is opgevoed als Black zijnde en twee voorbeelden had als zussen en hoe moeilijk het allemaal wel niet voor haar moet zijn geweest om nog maar te zwijgen over Draco en Lucius en ahhhh! Ik moet echt hoog nodig mijn idee voor een Lucissa story gaan uitwerken, als ik mijn andere story afheb :')

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 22:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ook al loopt mijn stressgehalte op, hun muziek laat me stage even vergeten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."