• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hè hè... Na vet lang geprutst te hebben, ben ik eindelijk blij met m'n profiel.


    26 - 02 - '16

    Hè ik ben slim :'D

    Als mensen met oud en nieuw zeggen ik ga volgend jaar sporten, geldt het voor het jaar erop. Het is namelijk 12 uur, dus 1 januari, dus geldt het voor 1 januari het jaar erop, dus die mensen hoeven niet te sporten. Bam!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kijk wat mijn vader net vindt tussen het oud papier D:




    Free books are always good *O*

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 16:24 ]

    Typisch dat niemand er een fuck om lijkt te geven als ik wat heb, maar als een ander wat heeft...


    26 - 02 - '16

    Griffiths schreef:
    Kijk wat mijn vader net vindt tussen het oud papier D:




    Free books are always good *O*


    Loal ik zie mijn pf op de achtergrond ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo'n zin in wafels of pannekoeken. ):

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 17:37 ]


    kindness is never a burden.

    Je zeurt alleen over jezelf. Dan vind ik het wel logisch dat mensen er de schijt van krijgen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    (...)

    Loal ik zie mijn pf op de achtergrond ;'D


    Ja dat viel mij ook al op, haha.

    Wallace schreef:
    Je zeurt alleen over jezelf. Dan vind ik het wel logisch dat mensen er de schijt van krijgen.

    Dat had je ook wel even recht in mijn gezicht mogen zeggen in plaats van het ergens neer te zetten waar mensen het kunnen quoten. Ik kan net zo goed weggaan. Nobody will give a shit anyway.


    26 - 02 - '16

    Ik wil een keer iets schrijven wat niet fanfiction is. Alleen de inspiratie ontbreek nog, helaas.

    Oh, girls just wanna have fuuuún. La, la, la, la.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 19:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Edit dit, Edit dat *\(^_^)/*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Open your mind, before your mouth.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Badderen doet wonderen


    26 - 02 - '16