• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DiNozzo schreef:
    (...)

    THAT IS SO FREAKING CUTE LIKE OMG!!!!! <33333
    Thaaaanks. You made me smile. c:



    Happy Birthday my Potter!

    Yes, dat is gelukkig ook geregeld :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I feel like I'm dying uuuurgh.
    En dan zet mijn vader ook steeds Ned 1,2 en 3 op met steeds hetzelfde nieuws om te kijken of er misschien iets nieuws tussendoor komt, maar dat komt er toch niet. x_x en dan maar weer over naar die samenvattingen van voetbal die ik ook al 10x gezien heb ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Gah. Ik wíl wel enthousiast zijn, maar als het niet is waar het op lijkt en uiteindelijk toch allemaal queerbaiting is, zullen er zoveel mensen teleurgesteld en erger zijn. You better do this right, BBC. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Yeah, i totally got this....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben blij dat je er hetzelfde over denkt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo emotioneel, ik heb echt zin om over alles te janken van blijdschap, al is het maar omdat iemand iets weggeeft.


    Your make-up is terrible

    Jij bent tenminste happy, Nikki...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Jij bent tenminste happy, Nikki...


    Niet echt, ik ben doodziek. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet echt, ik ben doodziek. D:


    Doodziek? D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Doodziek? D:


    Nou ja, ik ga niet echt dood, maar zo voelt het wel. D: Alles heeft besloten om zich in deze week te persen. Ik ben ongesteld, verkouden, ontstoken ogen, bijwerkingen van het stoppen met mijn medicatie waardoor ik enorm veel herrie in mijn hoofd heb als ik deze durf te bewegen. D: Ik denk dat ik daardoor superemotioneel word, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou ja, ik ga niet echt dood, maar zo voelt het wel. D: Alles heeft besloten om zich in deze week te persen. Ik ben ongesteld, verkouden, ontstoken ogen, bijwerkingen van het stoppen met mijn medicatie waardoor ik enorm veel herrie in mijn hoofd heb als ik deze durf te bewegen. D: Ik denk dat ik daardoor superemotioneel word, haha.


    Jeetje dat zit niet mee. Beterschap Niksel!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil naar huis, school is kut en ik voel me kut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik wil naar huis, school is kut en ik voel me kut.


    kindness is never a burden.

    I dont like you at all. Je praat altijd zo schijnheilig tegen een ander, maar bij mij is het een rottige opmerking verpakt in een lint, zonder enkele aanleiding. Fuck off.


    Don't walk. Run, you sheep, run.