• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh, fuck. Ik ben totaal vergeten hoe dat nummer heet D:
    En ik was er zo verslaafd aan +_+

    Oh yesss, fuckyess! Nevermind C:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 18:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh my god, de manier waarop-ie heel erg awkward (maar lief) "goedemorgen" zei. Aaaah. Ik heb me bedacht, mijn leven heeft toch nog een heel klein beetje meer te bieden dan alleen maar slapen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Even though I'm not yours anymore, I still want you more than everything.
    I wish someone could understand me :/

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 18:52 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik wil het pakje openmaken. Ik wil niet wachten tot dinsdag. (cat) meh.. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word soms zo kotsmisselijk van Tumblr's kinderachtige houding tegenover vegans. Grow the fuck up.


    Caution first, always.

    Ik vind het leuk dat de Dom vandaag sinterklaasliedjes door Utrecht liet klinken. Echt leuk om met dat geluid je weekend te beginnen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Oh god, jij aanstelster. Ik ben niet dom, hoor, je bent gewoon keihard aan het liegen voor aandacht. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pepernoten gebakken. :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo'n koppijn D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is toch wel jammer als Gary zowat alle lead vocals doet op III.
    Bij Progress deed hij bij drie nummers in zijn eentje de lead vocals en bij de andere negen waar hij de lead vocals van zong, deelde hij die met minstens één ander bandlid.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hartverzakking net D:

    Ik wil need for speed world spelen want die had ik net gedownload via origins, krijg ik ineens blue screen of dead! D: Gelukkig is niets beschadigd of weg!

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 22:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, serieus?-.-

    ''Ja maar wij zijn toch beter dan de rest, wij verdienen geen kritiek.'' Las ik zojuist.:W
    Waar is de tijd dat opbouwende kritiek nog werd geapprecieerd?


    Queer zijn is gewoon alles

    O, je spreekt een keer de waarheid? Ik geloof je niet; eigen schuld, moet je maar niet zoveel grappen maken.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 22:54 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik zit echt in crossdressing hell. Maar ik bedoel. Ze hebben gewoon zoveel girly boys gegeven. Het is moeilijk om ze niet in jurkjes te tekenen D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil dat het zaterdag is.


    26 - 02 - '16