• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Screw you. (:


    Caution first, always.

    Als je maar niet verwacht dat ik het gesprek nu begin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had het kunnen zien aankomen, maar het is nog steeds hard als ik het nu lees. Ik vind het zo erg voor je. Hoe stom het ook klinkt.


    Deep inside, I've never felt alive

    ... Ik denk dat ik een beetje vals ga spelen. Het gaat me niet meer lukken als ik alleen dat verhaal probeer te schrijven, zeker niet met alle andere dingen die ik nog moet doen. En tja, die verhaallijn ligt daar gewoon, 3,8k aan geplande fic. Zo verleidelijk. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bitches (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit weekend wordt knokken voor PWS. Ik ga ere woon voor!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik ging daar net echt helemaal stuk om zijn lach. En ook om de hug met Draco! :'D Mijn ouders keken me echt aan van ''Wtf heeft zij nu weer?'', hahahaha

    Ik stikte bijna ^^. Hij blijft echt geweldig.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ben een idioot --'


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik denk dat ik nu vrij goed heb samengevat waar ik bang voor ben omtrent de dood. Het is mij na al die tijd gelukt. Het lucht op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    fucking pathetic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom kan ik nooit het verschil horen tussen een mug, verbeelding of gewoon een voorbij komende auto of iets? ):
    Lig er steeds door wakker. :/

    +

    Toch handig dat ik van klas één nog boeken in huis heb, scheelt mijn zusje weer, dan weet ze zo wat - wat is. HAHAHA.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 12:34 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Geen zin om met school bezig te gaan +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zucht. Wth zijn we aan het doen, Nederland? Hij gebruikt immigranten en de islam als zondebok voor alles, en drie keer raden wie in de jaren veertig dezelfde tactiek gebruikte om ten koste van joden macht en populariteit te winnen. Ik wed dat je geen drie keer nodig hebt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom maakt rijles me nerveus x_x


    i put the fun in funeral

    Deze muziek is verschrikkelijk, omg.


    kindness is never a burden.