• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Meisje ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos [VOL!] :
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang(5 Jongens) :
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Nationaliteit: [Leerlingen van Hogwarts kunnen enkel uit Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland komen!]
    Uiterlijk: [Mét foto]
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    Dit speelt zich af wanneer Harry, Ron en Hermione niet meer op school zitten. Maar nog voor dat Teddy Lupin op school komt :3
    En ik heb Aiden voor Rose?


    Aiden en Rose zouden wel goed bij elkaar passen als vrienden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam:


    June Mercendes
    Leeftijd:
    16 jaar jong, ze verjaard op de 24ste van November.
    Leerjaar:
    Trice zit in haar zesde leerjaar.
    Op welke school zat hij of zij:
    Beauxbatons.
    Afdeling op Hogwarts:
    Huffelpuf.
    Bloedstatus:
    Muggleborn.
    Nationaliteit:
    Trice is Frans, net zoals haar hele familie. Altijd al heeft ze in Frankrijk gewoond, maar deze zomer is ze naar Ierland verhuist waar ze haar plek nog niet helemaal kan vinden. Ze mist Frankrijk heel erg.
    Uiterlijk:
    (FC: Shailene Woodley)June heeft bruine haren die over haar schouders heen vallen. Ze heeft niet het allermakkelijkste haar, ze kan er niet heel veel mee. Het is erg dun en niet echt goed te krullen of stijl te krijgen. Niet dat ze daar dan ook de behoefte voor heeft. Ze heeft bruine ogen die in een bepaald licht een beetje geel lijken. Ook heeft ze een erg aanstekelijke lach. Over het algemeen lijkt ze altijd te glimlachen. Zelfs haar ogen doen daaraan mee. Ze heeft een best wel rond gezicht, waardoor ze appelwangen krijgt wanneer ze lacht. Daar schaamt ze zich een beetje voor, ook al is dat helemaal niet erg. Ze heeft een klein wipneusje en haar lippen zijn erg vol, maar klein. Haar huid is niet superwit en ze wordt dan ook gemakkelijk bruin in de zomer. Ze verbrand helemaal nooit. Ze is een beetje aan de kleine kant voor haar leefdtijd, wat haar een beetje jonger doet lijken. Dat wordt gecomposeerd met haar mooie vrouwelijke vormen die overal precies goed zitten. Ze draagt vaak gemakkelijke kleding. Ze heeft niet veel interesse voor mode, al wil ze er natuurlijk ook niet voor gek bijlopen. Ze is en blijft immers een meisje. Toch is er één ding wat ze absoluut meer dan haat: rokjes. Ze baalt er dan ook enorm van dat ze die aan moet voor haar schooluniform want ze vindt ze echt verschrikkelijk.
    Innerlijk:
    Het eerste wat je aan June opvalt is haar extreme vrolijkheid. Altijd staat er een lach op haar gezicht. Zelfs als er niets is om oom te lachen. Ze is een soort van lichtbundel in een kamer, wat meteen opvalt. Haar opvattingen zijn al net zo vrolijk en ze probeert mensen altijd op te beuren waarneer ze chagerijnig zijn of er gewoon even helemaal doorheen zitten. Ze kan ook erg meelevend zijn met mensen. Dat is op zich erg lief van haar, maar kan ook in haar nadeel werken. Soms is ze te naif, omdat ze altijd iedereen gelooft als ze iets tegen haar zeggen. Nooit trekt ze hun woorden in twijfel. Ze is altijd in staat om mensen veel te snel en keer op keer te vergeven. Ze komen haar altijd erg spijtig over en lijken volgens haar altijd naar waarheid te spreken. Ze vertrouwd mensen dan ook veel te snel en denkt ook veel te snel dat iemand haar vriendin is. Ze kan dan ook wel eens vaak geheimen delen met de mensen waar ze dat beter niet mee kan doen. Ze denkt dat mensen al te vertrouwen zijn als ze alleen maar zeggen dat ze haar geheim echt niet verder zullen vertellen. Het kan nog wel eens nadelig voor haar zijn als de hele school de volgende morgen haar geheim weet. Daar kan ze dan ook wel flink van balen, met de volgende keer maakt ze zonder nadenken dezelfde fout. Ze ziet gewoon altijd het beste in mensen. Daar kan ze niets aan doen. Ze is gewoon graag positief. Daarom is ze ook nooit boos, of bijna nooit. Er kan namelijk best veel gebeuren terwijl ze niet boos wordt, maar ook bij haar kan je echt te ver gaan. En als dat eenmaal gebeurd is het ook echt heel erg en dan is zij ook echt heel boos. Op die momenten kan ze helemaal flippen. Dan kan ze echt woedend worden. Zo erg, dat het niet is te beschrijven. Gelukkig voor de mensen in haar omgeving, gebeurt dat echt zelden tot nooit. Normaal gesproken is ze alleen maar vrolijk. Ze houdt van grapjes en spontaan zijn. Voor haar hoeft alles niet formeel en kan je gewoon lekker jezelf zijn. Dan voelt ze zich ook minder ongemakkelijk dan waarneer ze zich erg netjes moet gedragen. Daar is ze gewoon niet goed in, hoewel ze wel erg haar best doet voor school. Op de momenten dat ze het echt wilt, kan ze de knop omzetten en serieus zijn. Ze wilt later een goede baan krijgen, dus ze is erg op school gefoccusd. Ze is goed in leren en doet dat ook graag. Ze wilt later een goede baan en nu goede cijfers halen. In haar eerste jaren op school was dat wel anders, want toen lette ze helemaal niet op. De jaren hebben haar serieuser gemaakt en dit jaar wilt ze in tegenstelling van de vorige jaren erg haar best doen. Dat had ze nog nooit echt gedaan, omdat ze alles maar onzin vond. Nu is ze daar enigszins in veranderd. Ze is iets volwassener geworden en ze wilt graag laten zien dat ook zij serieus kan zijn. Haar vrienden betekenen alles voor haar en ze is hun ook trouw. Ze stelt hun leven boven het hare.
    Relaties:
    Lily - Mogen elkaar meteen niet en gaan elkaar steeds meer haten.
    Indiana - Gaan elkaar niet mogen, ook een beetje door haar afdeling.
    Marcus - Ze mag hem niet, vooral door haar vooroordeel over zijn afdeling.
    Charlie - Mogen elkaar opzich wel, maar ze vindt zijn arrogantie maar niets.
    Sunset - Gaan elkaar wel mogen, maar worden geen vriendinnen.
    Ivar - krijgen haat liefde verhouding.
    Tom - Krijgen een beginnende vriendschap.
    Sebastian - worden goede vrienden.
    Shay - Goede vriendinnen.
    Aemilia - Goede vriendinnen.
    Amelie - Beste vriendinnen.
    Minho - Krijgen uiteindelijk iets.
    Extra:
    June heeft een uiltje genaamd Peper als huisdier.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 15:58 ]


    She was always looking for more..

    Mag ik een meisje uit Slytherin?

    Mag ik een meisje uit Griffindor?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    _______________

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:34 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik een meisje van Beauxbatons? Is er een jongen maakt niet uit van waar die vrienden en daarna een vriendje zou willen zijn van haar? Want dan baseer ik haar daar een beetje op, zodat ze in dezelfde afdeling komt enzo ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een meisje van Hogwarts?


    -

    Rosea schreef:
    Mag ik een meisje van Beauxbatons? Is er een jongen maakt niet uit van waar die vrienden en daarna een vriendje zou willen zijn van haar? Want dan baseer ik haar daar een beetje op, zodat ze in dezelfde afdeling komt enzo ;D


    Is het goed als ze dan een relatie heeft met mijn personage? Als je dat goed vindt natuurlijk :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Is het goed als ze dan een relatie heeft met mijn personage? Als je dat goed vindt natuurlijk :3


    Jaa, leuk ;D maar dan nog niet op het begin, want ze kenden elkaar natuurlijk nog niett


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)

    Jaa, leuk ;D maar dan nog niet op het begin, want ze kenden elkaar natuurlijk nog niett


    Haha, logisch ;3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    En mag ik ook een meisje van Beauxbatons?


    -

    Verityy schreef:
    En mag ik ook een meisje van Beauxbatons?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zou ik een jongen van de Klammfels mogen reserveren?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Zou ik een meisje van beauxbatons mogen die in Gryffindor komt? En als dat noet kan een meisje uit Gryffindor?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 16:02 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een jongen van klammfels reserveren?