• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Meisje ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos [VOL!] :
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang(5 Jongens) :
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Nationaliteit: [Leerlingen van Hogwarts kunnen enkel uit Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland komen!]
    Uiterlijk: [Mét foto]
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lost_Voice schreef:
    Is er iemand die in wat voor vorm dan ook, een relatie wilt met Sebastian?
    Alles mag ^^


    Hij en June kunnen goede vrienden worden? Omdat ze allebei nieuw zijn en in dezelfde afdeling zitten.

    En @Rosea, misschien kunnen Shay en June vrienden zijn omdat ze van dezelfde school komen en elkaar al jaren kennen?


    She was always looking for more..

    Lost_Voice schreef:
    Is er iemand die in wat voor vorm dan ook, een relatie wilt met Sebastian?
    Alles mag ^^

    ik denk een vriendschap, sinds ze toch al van dezelfde school komen? :)


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Iemand vrienden, haat of liefde uiteindelijk met Lauren?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rosea schreef:
    (...)

    Shay en hij kunnen wel gewone vrienden worden?


    Da's goed.

    Minewt schreef:
    Iemand vrienden, haat of liefde uiteindelijk met Lauren?

    vriendschap die zich langzaam opbouwt zou leuk zijn? sinds ze toch in de zelfde afdeling zitten/komen


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)
    ik denk een vriendschap, sinds ze toch al van dezelfde school komen? :)


    Ja, inderdaad. Da's goed!

    Vivir schreef:
    (...)

    Hij en June kunnen goede vrienden worden? Omdat ze allebei nieuw zijn en in dezelfde afdeling zitten.


    Ja, inderdaad (;
    Okaayy

    Enchanter schreef:
    (...)
    vriendschap die zich langzaam opbouwt zou leuk zijn? sinds ze toch in de zelfde afdeling zitten/komen


    Jaa, is goed c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Vivir schreef:
    (...)

    Hij en June kunnen goede vrienden worden? Omdat ze allebei nieuw zijn en in dezelfde afdeling zitten.

    En @Rosea, misschien kunnen Shay en June vrienden zijn omdat ze van dezelfde school komen en elkaar al jaren kennen?


    Is goedd^^

    Andere mensen die nog enige vorm van relatie met Shay wilt? Misschien dat iemand nog familie van der kan zijn ofzo?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Minewt schreef:
    Iemand vrienden, haat of liefde uiteindelijk met Lauren?


    Misschien dat zij en June vrienden kunnen worden, maar niet echt hele goede vrienden omdat ze niet in dezelfde afdeling zitten en elkaar niet echt goed gegoeg leren kennen voor dat.


    She was always looking for more..

    Amelie Maurelle Leroy.
    "I'm falling apart, and I can feel every little piece hitting the ground, and it's killing me"



    Naam: Amelie Maurelle Leroy.
    Amelie: onvermoeibaar, Maurelle: donker, Leroy: koning.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Leerjaar: 6.
    Op welke school zat hij of zij: Beauxbatons.
    Afdeling op Hogwarts: Gryffindor.
    Bloedstatus: Pure Blood.
    Nationaliteit: Franse.
    Uiterlijk: Amelie is niet op haar mondje gevallen en dat merk je direct. Ze doet wat ze wilt zonder dat ze zich wat aantrekt van wat anderen denken. Amelie is erg oplettend en merkt altijd alles voordat je het zelf überhaupt gemerkt hebt. Je kan Amelie goed vertrouwen, wanneer ze je haar woord geeft zal ze die belofte niet snel verbreken. Amelie kan soms wat impulsieve keuzes maken waar ze later dan spijt van heeft. Je moet Amelie's vertrouwen niet beschamen want dan zal ze je nooit meer vertrouwen. Wanneer je het eenmaal hebt verpest blijft dat zo. Amelie zal alles overhebben om haar geliefden te beschermen. Je moet Amelie niet beledigen want ze is nogal snel op haar teentjes getrapt en dan kan je op een hele reeks beledigingen terug rekenen. Amelie kan soms een beetje snel afgeleid zijn en wanneer ze ergens geen zin in heeft zal ze dat ook gelijk laten merken. Het zou dus zomaar kunnen gebeuren dat je met Amelie in gesprek bent en dat ze dan plotseling wegloopt
    Innerlijk: Amelie is slank gebouwd en heeft mooie rondingen. Ze heeft mooie gelaatstrekken en hoog liggende jukbeenderen. Amelie is mooi te noemen. Ze heeft grote chocolade bruine ogen die mooi afsteken bij haar huidskleur en haar. Boven haar ogen heeft ze donkere wenkbrauwen die soepel buigen. Ze heeft een mooie witte huid die niet snel verbrand maar ook niet bruin wordt. Amelie's lippen zijn lichtroze en vol. Ze heeft een smalle langwerpige neus. Amelie heeft een mooie huid zonder vlekjes of bultjes. Amelie geeft weinig om haar uiterlijk, haar haar heeft ze meestal in een staart zitten en aan haar kleding besteed ze ook weinig aandacht. Ze is met haar 1.70 niet heel lang maar ze is ook niet klein.
    Relaties:
    Lily: Amelie en Lily krijgen een relatie. Amelie heeft het hierin vaak moeilijk omdat de ouders van Lily niet willen dat ze een relatie hebben. Haar eigen ouders accepteren het wel.
    June: Amelie en June zijn beste vriendinnen.
    Shaylene: Amelie en Shaylene zijn goede vriendinnen.
    Aemilia: Amelie en Aemilia zijn goede vriendinnen.
    Christian: Amelie en Christian worden goede vrienden.
    Extra:
    - Amelie's patronus is een feniks
    - Amelie's toverstok is 31,5 centimeter lang en gemaakt van Cedar met in de kern een feniksveer

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 17:31 ]


    -

    Ik wil woensdag aanstaande het speeltopic openen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    Ik wil woensdag aanstaande het speeltopic openen.


    (yeah)(yeah)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Als er tegen die tijd nog niet genoeg jongens voor de Klammfels zijn, wil ik er nog best wel een extra bijmaken hoor!


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Heeii :]
    Kan ik nog meedoen? Dan reserveer ik vast een gastje uit Ravenklauw en vul later vandaag/morgen (waarschijnlijk) ff in.

    Ik begin net op Quizlet - al doe ik al langer aan RPG -, dus zouden jullie me iets bij willen sturen als ik dingen verkeerd doe?


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -



    Naam:
    Sunset Eguerre
    Leeftijd:
    16 jaar
    Leerjaar:
    6e leerjaar
    Op welke school zat hij of zij:
    Hogwarts
    Afdeling op Hogwarts:
    Gryffindor
    Bloedstatus:
    Pure blood
    Nationaliteit:
    Engeland
    Uiterlijk:
    [FC: Kaya Scodelario] Sunset heeft middellang, bruin haar, groene ogen en een blanke huid. Ze is rond de 1,70 lang en tenger gebouwd. Ze heeft niet veel spieraanleg en is ook niet heel sterk, maar heeft lange benen die duidelijk hard kunnen rennen. Het is wel dat Sunset eruit ziet alsof ze wel wat pondjes meer mag hebben. Het meisje draagt, als ze niet het uniform van Hogwarts aan hoeft, vaak een spijkerbroek met een simpel shirtje. Niets te moeilijk, als het maar goed zit. Make-up draagt ze nooit, het staat haar gewoon niet aan. Met haar haar is ze meer bedreven, vaak vlecht ze het in, je zal bij Sunset vaak een andere vlecht in haar haar zien. Op haar bovenarmen en rug staan enkele littekens. Dit komt omdat, voordat Sunset naar hogwarts kwam, ze door haar ouders mishandeld is. Niemand weet van de littekens, want niemand heeft ze ooit gezien.
    Innerlijk:
    Sunset is in eerste instantie een stil meisje, maar niet persé verlegen. Als ze je niet kent heeft ze niet de behoefte een gesprek aan te gaan. Ze ziet je wel, maar ze negeert je gewoon. Als je zelf een gesprek begint zal ze wel gewoon meepraten, je een kans geven. Eén kans. Verknal je die, heb je geen kans meer op een vriendschap met haar. Ookal zit ze in Gryffindor, Sunset heeft ook angsten. Een van die angsten is dat haar weer iets aan gedaan wordt. Ze is vaak gepest, en is daardoor heel lang bang geweest. Op hogwarts heeft ze geleerd haar vertrouwen terug te krijgen, maar ze is wel voorzichtiger geworden. Maar, als je eenmaal haar vertrouwen hebt, zal je dat ook lang houden. Ze zal voor je door het vuur gaan, en je beschermen. Van welke afdeling je ook komt. Al heeft ze wel moeite met Slytherin, uiteraard.
    Relaties:
    Wie wilt?
    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 10:14 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep