• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Meisje ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos [VOL!] :
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang(5 Jongens) :
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Nationaliteit: [Leerlingen van Hogwarts kunnen enkel uit Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland komen!]
    Uiterlijk: [Mét foto]
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Newt_Runner schreef:
    Sunset is ook af! Voor iedereen van Gryffindor kan ze kennen/vriendinnen zijn. Van de andere afdelingen zal ze iets terughoudender zijn. Als je enige vorm van relatie met haar wilt, laat je horen


    Misschien vriendinnen worden met Amelie?


    -

    Vivir schreef:
    (...)

    Misschien kunnen zij en June (beste) vriendinnen zijn? Dat ze elkaar echt supergoed kennen omdat ze van dezelfde school komen?


    Beste vriendinnen vind ik leuk (:


    -

    Newt_Runner schreef:
    Sunset is ook af! Voor iedereen van Gryffindor kan ze kennen/vriendinnen zijn. Van de andere afdelingen zal ze iets terughoudender zijn. Als je enige vorm van relatie met haar wilt, laat je horen


    Misschien dat zij en June elkaar wel mogen, maar dat hun relatie verder erg oppervlakkig is?


    She was always looking for more..

    We kunnen ook gwn doen dat al die meiden van beauxbatons allemaal al giede vriendinnen waren?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    We kunnen ook gwn doen dat al die meiden van beauxbatons allemaal al giede vriendinnen waren?


    Vindt ik leuk :]


    She was always looking for more..

    Patholoog schreef:
    Mensen met mensen uit Slytherin, we zijn gewoon allemaal vrienden onder elkaar of niet?


    Nogmaals..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vivir: Is goed!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Piaffe schreef:
    We kunnen ook gwn doen dat al die meiden van beauxbatons allemaal al giede vriendinnen waren?

    Jaa goed idee, Shay zit uiteindelijk in het zesde leerjaar, dus nu is iedereen dezelfde leeftijd ;D

    Edit: aangezien jou meisje en Shay beste vriendinnen zijn, en June en Amelie ook, kunnen ze met zijn vieren, en eventueel het meisje van Luke_Pinguin een vriendengroepje zijn die al heel lang met elkaar omgingen enzoo, en nu nog steeds ook al zitten ze in verschillende afdelingen ;D

    @Verityy en dus zijn Amelie en Shay ook goede vriendinnen ;D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 20:06 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    (...)
    Jaa goed idee, Shay zit uiteindelijk in het zesde leerjaar, dus nu is iedereen dezelfde leeftijd ;D

    Edit: aangezien jou meisje en Shay beste vriendinnen zijn, en June en Amelie ook, kunnen ze met zijn vieren, en eventueel het meisje van Luke_Pinguin een vriendengroepje zijn die al heel lang met elkaar omgingen enzoo, en nu nog steeds ook al zitten ze in verschillende afdelingen ;D



    Yes is leuk (:


    -

    Mijn rollen komen morgen!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam:
    Tom Writer
    Leeftijd:
    16, geboren op 16 december.
    Leerjaar:
    5.
    Op welke school zat hij of zij:
    Hogwarts.
    Afdeling op Hogwarts:
    Ravenclaw.
    Bloedstatus:
    Muggleborn.
    Nationaliteit:
    Engeland.
    Uiterlijk:
    (FC: Will Merrick) Een slanke jongeman, 1.83m lang, weinig spieren. Roodoranje haar dat meestal niet in model blijft zitten. Heldere, blauwgroene ogen.
    Meestal een zwarte of blauwe smoking met een das of vlinderdas - als hij zijn schoolkleding niet aan heeft - en rode All-Stars-gympen.
    Innerlijk:
    - Eigenwijs
    Hij is eigenwijs, maar in staat meningen van anderen te verdragen. Hij staat duidelijk achter zijn mening en is bereid deze te laten horen, mocht dit nodig zijn.
    - Hoogbegaafd
    Tom is in staat een hoop dingen in zeer korte tijd in zich op te nemen en deze ook permanent op zijn harde schijf op te slaan. Echter heeft hij een zwaardere vorm van dyslexie en zal hem een hoop moeten worden voorgelezen.
    - Verwaand
    Tot op zekere hoogte is Tom wat verwaand. Hij vindt het moeilijk bescheiden te blijven omdat hij, zoals hij het zelf vaak beschrijft, zoveel beter en slimmer is dan anderen. Soms wordt hij beschreven als narcistisch, dit is echter zeer zeker niet aan de orde;
    - Onzelfzuchtig
    Hoewel Tom soms wat egoïstisch overkomt, heeft hij een hart van goud en zal nooit iemand opzettelijk willen kwetsen.
    - Passief
    Passief zal dan wel niet helemaal het juiste woord zijn; als het van levensbelang zou zijn zal hij niet doelloos toe zitten kijken, maar alles wat in zijn macht ligt doen om te helpen. Met schoolwerk werkt hij liever alleen, maar als hij een keer moet samenwerken zal hij eigenlijk al het werk doen omdat iedereen eigenlijk alles verkeerd doet in zijn ogen.
    Relaties:
    June - Beginnende vriendschap.
    Charlie - Mogen elkaar niet zo, maar niet overdreven.
    Lauren - Just friends.
    Extra:
    Hij is dyslectisch en aseksueel (biromantisch).

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 8:33 ]


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -

    Marcus Malthes Karkanov.





    Naam: Marcus Malthes Karkanov.
    Leeftijd: 17 jaartjes jong.
    Leerjaar: Zeven.
    School: Durmstrang.
    Afdeling op Hogwarts: Slytherin.
    Bloedstatus: Volbloed.
    Nationaliteit: Pools.
    Uiterlijk: Marcus heeft buiten zijn al lange gestalte een gespierd en goed getraind lichaam, zijn sterke en scherpe jukbeenderen worden geaccentueerd door zijn donkerbruine haren en waterkleurige-blauwe ogen. De meiden die hem kennen schilderen hem vaak af als hun droom-man, enkel omdat hij er goed uitziet en vrij zachtaardig is nog.
    Innerlijk: Marcus is niet wie je zou denken dat hij is, vanbuiten lijkt hij een harde jongen die alles en iedereen om zich heen zou slaan. Maar vanbinnen is hij eigenlijk zeer zachtaardig en zou hij geen vlieg kwaad doen, enkel is hij, door de harde trainingen op Klammfels een beetje een ëinzelganger geworden. Zijn mede-studenten zijn meestal degene die het meeste om hem lachen, omdat hij zich niet durft te verzetten als ze hem in elkaar willen slaan of als ze gemenen dingen zeggen over hem, zijn familie of over zijn vrienden. Hij is wel eens erg boos geworden, maar dat hielp niet echt, en dat was duidelijk te merken ook, hij werd bijna elke dag in elkaar geslagen en is daardoor nogmeer op de achtergrond gegaan, ook al valt hij in lessen zeer op, omdat hij goed is met de toverkunsten en daardoor vaak door leraren gevraagd word om het voor te doen.
    Relaties: None yet.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 10:59 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik zal zelf nog een jongen nemen, zodat we eerder kunnen beginnen. Het zal een worden van Durmstrang, en hij zal in Hufflepuff of Gryffindor komen c:
    Hierbij zijn er dus nog twee rollen over. Eén jongen van Durmstrang én één van Hogwarts.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Doe mij dan nog maar een jongen van Hogwarts (:


    -

    Welke afdeling? ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded